Hakutulokset

  1. L

    Pikkuse hävetti

    Olin just tissiliivisilläni tossa kun joku koputti oveen, no tyttö lähti juokseen ovelle ja tietty aukas sen ja lähti juokseen nakuna tonne pihalle. Minä kiireesti vedän paitaa päälle ja perään. Ukko kysy kaapeleita lainaan ja minä en siinä tohinassa edes ymmärtäny ja sanoin että en tiedä mitkä...
  2. L

    onko teillä tapana tuuppia miestänne jos kattoo jotain pitempään

    Nauratti vaan kun käveli meidän ohi nuoripari ja se mies jäi tölläämään siihen jotain, luulin että minua mutta en kyllä tiedä kun ei paljoo ole kattomista.:whistle: Tämä nainen kumminkin meni miehen taakse ja tuuppas vauhtia, kamala kalkatus kävi vaan kun jatkoivat matkaa :laugh:
  3. L

    Pakkoko on joka asia ostaa mitä jollain muulla

    Yks sukulainen on niin raivostuttava |O Joku ostaa auton niin heidänkin on ihan pakko ostaa vaikka ihan hyvä on entinenkin, joku ostaa talon niin heidänkin on ihan pakko muuttaa, joku uusii huonekaluja, heidänkin on ihan pakko saada uudet :headwall: Sitten valitetaan kun ei ole rahaa :o |O...
  4. L

    suhdesotku

    Tapaat miehen joka tuntuu kaikinpuolin ihanalta, kerkeette tutustua jo aika hyvin kunnes selviää että miehellä onkin vielä suhde myös entiseen heilaansa josta on sanonu olevansa eronnut. Mies on tienny että et ikinä sen kanssa olis alkanu minkäänlaiseen suhteeseen jos olisit totuuden tienny...
  5. L

    Yllätyin niin että meinasin persuuksilleni lentää

    Ei tästä pitkä aika ole kun tännekin kirjotin tosta naapurista mikä ei ikinä tervehdi vaikka häntä tervehtis ensin ja on semmonen myrneen olonen. Hänpä tulikin pyytämään meitä kakkukahville. Oven aukasin ja kuulin asian niin mietin monta kertaa että mitähän tässä on takana vai tuliko se...
  6. L

    Minkä ikäsenä te opitte kellon?

    Mulle toi kello oli jotenkin älyttömän vaikee tajuta, se ei menny mun kalloon sitten mitenkään. Taisin toka luokalla sen vasta oppia jotenkin.
  7. L

    Hyvää yötä!

    Pitäkää huolta toisistanne, ja älkää koskaan kääntäkö selkää ihmiselle jolla on jotain kerrottavaa oli se sitten hyvää tai pahaa =) menen nyt unille vaikka tässä paljon tuli vanhoja muistoja mieleen ja harmistus. Hyvät yöt kaikille!
  8. L

    te ketkä ette ole joutunu kokemaan kiusaamista ette siitä voi tietää.

    ja varsin kun se jatkuu ja jatkuu..... He sen tietävät mitkä arvet siitä kiusatulle jää ketkä sen on kokenu tai kokee edelleen. ihminen on aika onneton täällä loppujen lopuks, oikeestaan me ollaan ihan orjuutettuja. Joku tässä yhteiskunnassa mättää ja pahasti.
  9. L

    viestisi ei tallentunu!

    Tää sekoilee ihan täysin koko kone, ei hyväksy mun kirjotuksia tänne nyt ollenkaa. Onko lie sen merkki et pitäis lähtee hemmettiin.
  10. L

    Sain kivan viestin!

    "Halusin tän sulle kertoo kun tunnen että mun pitää. Miehes pettää sua, ei minun kanssa mutta tiedän kenen" Ystävä Että semmonen tietoisku. Ei hirveen pitkä aika ole kun sain muutaman viestin että joku tietää että petän ukkooni, nyt se on sitten kääntyny näin. :headwall: Luulin jo että...
  11. L

    Mikähän voide ois hyvä silmienalusille?

    Huomasin että mulle on alkanu tulemaan ryppyjä silmien alle :o äkkiä jotain voidetta pitää hommata :D
  12. L

    Miks tuo eka avaus lukittu?

    Eihän siihen ole kukaan edes vastannu mitään :whistle:
  13. L

    Olen ihan paukamilla!

    Kiitos siitä tolle ukolle |O Oli aukassu meidän makkarin ikkunan ja unohtanu sen sitten koko illaks auki, siihen kun ei olla vielä laitettu ötökkä verkkoo niin sieltähän kaikki ötökät liitelee sisälle :headwall: Ite nukahti sohvalle ja kuorsas täyttä häkää kun minä sain mennä tonne...
  14. L

    Täytyis lähtee varastoo raivaamaan

    Mies oikeen kirjotti isolla lapulle että muista varasto, eilen kun sen "unohdin" tehdä :whistle: Ei kyllä nappaa yhtään mutta kaippa se on pakko kun ei oikeen muutakaan puuhaa ole, tai oishan tässä mutta ei viitti enään sitä hommaa siirtää kun tuntuu et aina se on edessä kuitenkin |O
  15. L

    puhutteko käsillä?

    Mulla on tapana puhua käsillä aina, kauhee käsien heiluttaminen käy kerron sitten mitä vaan :D Isommassa porukassa melkeen huidon toisia kun puhun, hyvä etten silmiä ole puhkonu :whistle: Eilen oikeen huomautettiin asiasta että susta tulis hyvä viittoja kun aina kädet käy :laugh:
  16. L

    Se olikin väärä pussi

    En tiedä muistaako kukaan kun kerroin kun yks uus tuttava anto mulle lasten vaatteita, ja ne oli aika hirveitä, ihan roskis vaatetta. Mietin että mitenkä sen saan sanottua hienosti loukkaamatta. Nyt selviskin että oli antanu mulle väärän pussin, oli siis noi mitkä mulle anto tarkottanu...
  17. L

    Tykkäättekö matkustella?

    Mua ei ole ikinä kiinnostanu lähtee ulkomaille, ja sitä kun ei monet ymmärrä. Mulla ois niin paljon nähtävää täällä suomessakin että niihin kun edes pääsis. Lappi yks semmonen minne haaveilen, ikinä en ole päässy käymään.
  18. L

    Lähin sitten kaupasta maksamatta

    Puhuin puhelimessa ja siinä samalla keräsin koriin ostoksia, en sitten älynny olevani kuitenkaan kaupassa ja lampsin pihalle korin kanssa missä kauppatavarat :laugh: Lopetin siinä ulkona puhelun ja ukko kysy että mitä oikeen puuhaat :o Olin kun puulla päähän lyöty että mitä täällä pihalla teen...
  19. L

    Kalju olen tällä menolla!

    Niin älyttömästi lähtee hiuksia että niiton joka paikassa, aina kun harjaa niin oikeen kunnon tukot irtoo :o Pakko pitää kiinni kun ei sitä karvan lähtöö kukaan kestä kun joka paikka täynnä mun hiuksia |O Mistä tää voi johtua, pitäiskö jotain vitamiinia alkaa syödä? Stressiä tässä nyt on...
  20. L

    Pesukone meinas tulla pesuhuoneesta pihalle!

    Voi saamari että säikähin että mitä tapahtuu kun kauhee kolina alko kuulumaan ja ääni senkun kovenee :o Pesukone puksutti tulemaan pesuhuoneesta pihalle, täyty istua päälle että pysähty :laugh: Uskaltaako tuota enään päälle laittaa :o

Yhteistyössä