Hakutulokset

  1. J

    TULKAA TÄNNE ÄIDIT 19v

    Täällä on 19-vuotias äiti, tyttöni on 1 kk. :) Ja me ollaan Pohjois-Pohjanmaalta.
  2. J

    Onko teillä nuorilla

    Meillä on rattaat ostettu käytettynä mutta muut tavarat on uusia, vaatteita on paljon sekä uusia että käytettyjä, joita on sukulaisilta saatu. Itselläni ei olisi juuri uusiin tavaroihin ja vaatteisiin ollut varaa, mutta äitini osti kaiken jo raskauden aikana. Kyllähän olisin pärjännyt...
  3. J

    Neuvola kokemuksia?

    meitä on kyllä neuvolassa kohdeltu aina todella hyvin, yksi neuvolatäti sanoikin että heillä on vain hyviä kokemuksia nuorista äideistä. kyseleehän ne ehkä meiltä nuoremmilta enemmän noista tukijoukoista, mutta ei se ole ainakaan minua haitannut. olen 19 ja tyttö 1 kk. :)
  4. J

    äidit vm-89 tai 90!

    kiitos vinkistä pitääpä käydä kurkkaamassa! :)
  5. J

    äidit vm-89 tai 90!

    Kiitos Poiu oli kyllä helpottavaa kuulla ettei ainut ole tällaisessa tilanteessa ja että sulla menee jo hyvin, eiköhän tässä koko ajan mene paremmin ja paremmin. :) Pitää vaan jostain koittaa aina niitä voimia löytää. :)
  6. J

    äidit vm-89 tai 90!

    Minulle tuli kyllä yllätyksenä kuinka raskasta lapsen hoito on, kyllähän sitä tiesi että se raskasta on, mutta kyllä silti oli yllätys. Tyttö on nyt kuukauden ikäinen ja jotenkin sitä on selvinnyt, on vaan käynyt mielessä että olisiko sitä yli parikymppisenä jaksanut paremmin? Kun nuorena...
  7. J

    lapsen isä

    Hän on 21-vuotias, ettei nyt mikään poikanen enää, tai miten sen nyt ottaa. :/ vapautta se on tässä raskauden aikana halunnut, että kerkee mennä ennen kuin lapsi syntyy, mutta onko sitten valmis siihen vastuuseen mikä tulee kun vauva syntyy? :/
  8. J

    lapsen isä

    No joskus on kuulemma vaan nukahtanut, vaikka tarkoitus on ollu kotia tulla, sitten on yleensä kännykästä akku loppunut ettei ole voinut ilmoittaa ja lähtenyt sitten juomaan kavereitten kanssa. Ja sanonut sitten sitäkin ettei ole sen takia ilmoittanut kun mä suuttuisin siitä, mut kai mulla nyt...
  9. J

    lapsen isä

    Minun tulevan lapseni isä oli todella innoissaan raskaudesta, mutta siinä oli alkuinnostus, sitten alkoi kulkea kavereitten kanssa viikollakin yömyöhään vaikka aamulla sillä oli töitä ja minulla koulu, tätä jatkui koko kesä/syksy, öitäkin oli pois mitään ilmoittamatta ja akku loppu etten...
  10. J

    äidit vm-89 tai 90!

    Kävin tänään lääkärissä korvatulehduksen takia, ja kun asun pienellä paikkakunnalla niin täällähän kaikki tietävät toistensa asiat, alkoi lääkäri sitten siitä että kun hän ei tiedä juuri yhtäkään teiniäitiä joka olisi suhteessaan pysynyt yli 10 vuotta ja että kuinka vaikeaa lapsenhoito on, ettei...
  11. J

    äidit vm-89 tai 90!

    Olen 18-vuotias (tammikuussa 19) laskettuaika 14.12 :)
  12. J

    mistäpäin muut nuoret mammat?

    harmaana (vierailija), et ole ainut täältä päin, itsekin asun noin 1½ tunnin ajomatkan päässä Oulaisista, tarkoituksena synnyttää siellä. :) Olen 18-vuotias (tammikuussa 19) raskausviikko 37+2

Yhteistyössä