Hakutulokset

1. M

Huom! Kaikki nuoret äidit!

Itse oon helmikuulle asti töissä nyt ainaki ja mies on lomautettuna jonka aikana tekee töitä toisessa firmassa. Muuten ei suoraan sanottuna pärjättäis jos mies vaan olis töissä.. eieiei!
  2. M

Maililootaa

Täällä toinen 19-v kesäkuussa mammaksi tuleva ja myöskin mailiseuraa tulevista/jo tulleista mammoista tahtova. Laittele mailia jos kiinnostaapi :) mari.mikkonen@netti.fi
  3. M

Uusia ystäviä kaipaillaan :)

Täällä samaa vuosikertaa oleva tyttönen, ensimmäistäni odotan ja mailikamu/kaveri olis enemmän kuin tervetullut :) osoitteen saat tiedoistani. Mailaile jos kiinnostaa :)
  4. M

Haluan kipeästi uusia ystäviä!

Moi! Olen 19 vuotias naisen alku ja kaipailen uusia ystäviä, kavereita, tuttavia, ihan mitä vaan. Odotan onnellisesta esikoista ja samanhenkiset kaverit olisi nyt talteen. Pistäkää mailia tulemaan jos ilmoitukseni nappaa (:
  5. M

onko muita äidiksi tulevia vuosi mallia 88?

Mooi! Täällä myös vm.88 tuleva äiti, rv. 10+2 ja laskettu aika olis näillä näkymin kesäkuussa. Mukava olis tutustua ja jutella muiden samanikäisten kanssa :)
  6. M

TULKAA TÄNNE ÄIDIT 19v

Kiva et on muitakin Itä-Suomesta, miekin olen :) Joensuun lähellä asustelen.
  7. M

TULKAA TÄNNE ÄIDIT 19v

Täältä siis löytyy myös 19 vuotias tuleva äiti, laskettu aika 17.6. Samalla myös uus tulija kaksplus.fi sivuille =)

Yhteistyössä