Hakutulokset

  1. Ä

    Miten pettäjät jääneet kiinni?

    Just noin ! Mäkin olin vainoharhanen hullu kun joskus jotain epäilin. Aina syy oli mun päässä..No nyt yö taas puhuttiin ja paruttiin..Taitaa olla mun korvien välissä vikaa kun jossain sisimmässä tota pettäjää rakastan vaan luottamus meni lopullisesti..kertaheitolla musta tuli se vainoharhainen...
  2. Ä

    Miten pettäjät jääneet kiinni?

    Minä taas..Nainen vain tuli meillä kun tähän asti ei ole ovet lukossa olleet maalla kun asutaan..Nyt pidän kun lapsetkaan eivät uskalla nukkua..Mies vannoo että tapahtui vain kerran se pettäminen vaan mihin enää voin luottaa. Olemme siis olleet toistemme ensi rakkaudet jo 13 vuotiaista...
  3. Ä

    Menkat synnytyksen jälkeen..

    Onkohan tämä ollenkaan normaalia kun muita juttuja lukee..kääk. Mulla jälkivuotoa 11vkoa sitten ei vuotoa vain kahteen päivään ja taas kohta viikon runsas vuoto ja maha kipeänä.. :$
  4. Ä

    Miten pettäjät jääneet kiinni?

    Täällä pettäjä jäi kiinni neljä päivää sitten. Mukava herätys olikin ,tämä nainen jonka kanssa mies petti hyökkäsi makuuhuoneeseemme aamu kahdeksalta huutaen ja raivoten herättäen neljä lastamme tähän #&%?$!*. Roikotti sylissään 1 vuotiasta lastaan joka paljastui mieheni lapseksi..kaikki...
  5. Ä

    -06 SYNTYNEET

    Tyttö (Siiri-Leena Siviä) rv42 14.5.2006 4030g 52cm Las

Yhteistyössä