Hakutulokset

  1. Justme2

    Heippa vain kaikille...

    Olen päättänyt lakata käymästä täällä enää ja aattelin kaikille mukaville ihmisille heittää hyvästit eli muikkista ja ehkä palaan joskus vielä...
  2. Justme2

    Mä taidan olla hemmetin vainoharhanen :(

    Mies on aamulla lähtenyt johonkin. en tiedä minne. Mihkää ei vastata ei viestiin eikä puheluihin. :| Yleensä AINA poikkeuksetta se on kyllä kertonu mihin lähtee vaikka olisinki nukkumassa niinku nytki olin. Mutta ei mitään tietoa mihin on menny kymmen kunta kertaa oon soittanu sille ja parkunu...
  3. Justme2

    Kraaaah Tuskasta odottelua

    Mies on helsingissä hakemassa uutta autoa ja on lähteny jo kolmen aikaa! Tulis jo ni pääsis testaamaan automaatti vaihteita ku en oo ikinä ajanu :D
  4. Justme2

    Hmmm, Mies suuttu

    En kuulemma anna tarpeeks huomiota hänelle (siis en kuulemma ollenkaan) Noh, kai se sen kiukku menee ohi harmi vaan et näin uutena vuotena... Mielestäni annan sile kyl huomioo mut en sit ilmeisesti :ashamed:
  5. Justme2

    Voiko netistä tilata

    D&G tuotteita? jos ni miten ihmeessä ku ei onnistu ei löydä :(:(
  6. Justme2

    Mä tässä mietin

    Että pitäiskö tilata James perseeltä jotain vaatteita :laugh: On ihan hienoja mut hinta on kans aika hieno.. normi t-paita VAAN 50$
  7. Justme2

    Synnytys pelko

    Mua alko jännittää tuleva vauva :o Mietin synnytystä koko ajan en niinkään muuten mutta sitä epiduraalia... Se sattu viimeks niin paljon että meinas mennä taju :( pelkään piikkejä ni se kanssa vaikutaa paljon mutta en tiedä uskallanko ottaa sitä enää ku se sattu viimeks niin paljon. Tai jos...
  8. Justme2

    Onko täällä joku

    perhe jossa molemmat vanhemmat joutuu aatona töihin? :|
  9. Justme2

    Voiko tämmönen olla mahdollista?

    Että np ultrassa ei huomata jos sikiöitä onkin kaksi eikä yksi? Muuten vaan utelen ku tää mun maha kasvaa ja kasvaa sitte väittävät et tääl on vaan yksi :D
  10. Justme2

    Urakka ohi VIHDOIN!

    Tehtiin joulu siivo miehen kanssa ja en meinannu pystys pysyy ku aloin kattoo sitä paskan määrää mitä täällä oli :o Ihan järkyttävää ja me ollaan eletty täällä ihan tyytyväisinä... YÖK!! No nyt on onneks siivottu ja joulu tuli ovesta sisään :D
  11. Justme2

    Jaa että mitä mulle kuuluu?

    No, kerron :) Mulle ja meille kuuluu hyvää. Ollaan nää viime päivät puhuttu miehen kanssa paljon ja on taas tullut sellainen olo että vois tästä sittenkin tulla jotain. Hän tahtoo saada mun luottamuksen takaisin kertomalla esim, joka yhteydenpidon mitä hänellä on päivän aikana ollut ja tämmöstä...
  12. Justme2

    Toivottakaa hyvät joulut vaikka täällä :)

    Kertokaa toisillenne jotain hyvää niin että kaikille saatais edes hiukan parempi joulu mieli tai vielä hyvästä kohennetaan... Teille kaikille haluan toivottaa sika rikasta joulua!!! Ja suht selkeää uuttavuotta!!! :D
  13. Justme2

    Hähhää

    kattokaas ku laitoin vauvasta kuvan profiiliin :) hän on niin sulonen :heart:
  14. Justme2

    Mua harmittaa miehen puolesta niin paljon.

    Mä tulin takaisin tänne miehen luo ja nyt ole 2 päivää ollut täällä. Se miksi mua harmittaa hänen puolesta on se kun se niin kovaa yrittää olla mulle hyvä ja hellä ja lohduttaa mua ku mua itkettää ja muutenkin osottaa kaikilla tapaa kiinnostustaan. Ja mitä mä teen? No murjotan, tai en murjota...
  15. Justme2

    Eipä oo hyvin tää alku lähteny käyntiin...

    Ottaa vaan koko ajan päähän mietin mitä tossa sängys on tehty ja kaikki on kuulemma mun vikaani jos en oli tämmönen... mimmonen mä sit oon?? sain kaverilta hyvän tarjouksen, kaksio kalustettuna 75e/kk. Oon miettiny jos sen ottais kumminkin sitten olis niin paljon parempi ehkä... vois mennä paha...
  16. Justme2

    Mä sitte jäin

    Päätin sitten jäädä ja antaa miehelle vieläkin yhden mahdollisuuden.. En kyllä tiedä mitä tästä tulee mut sanoin et kuukauden asiaa katsellaan et mitä tästä tulee... saas kattoo :|
  17. Justme2

    Vi*ut

    Jaahas mulla ei saa olla enää kavereita eikä elämää... HELVATIN HIENOO.... |O
  18. Justme2

    G:häävalssi

    Eli mikä teillä oli tai tulee olemaan häävalssina? Mä haluan ehdottomasti john denverin annie´s song http://www.youtube.com/watch?v=3xbprQS2CVI
  19. Justme2

    pakko kysyä ku mietityttää

    Mun maha on kasvanu ihan hillittömästi viimäset 2 viikkoa voiko olla mahdollista että olen pidemmällä ku luullaan tai että olis tulossa kaksoset? nyt viikkoja laskujen mukaan 10+6. Kuvan laitan profiiliin
  20. Justme2

    Hyvää viikonloppua kaikille!!!

    Aattelin toivotella ku on niin hyvä päivä itsellä et josko se tarttuis kaikkiin :) :xmas:

Yhteistyössä