Hakutulokset

  1. V

    jäin töistä pois v*tutuksen takia, mitä sanon lääkärille??

    Kiitoksia! Tuolla yritänkin motivoitua tuolla maha-asukilla, ei sille voi tehdä kovin hyvää että mamma stressaa näin kovin.. Tilanne on töissä mielenkiintoinen sikäli, että kyseessä on haaratoimipiste (tai mikä tollasen oikea nimi nyt onkaan) ja kun mua lähetettiin sinne niin sanottiin että...
  2. V

    jäin töistä pois v*tutuksen takia, mitä sanon lääkärille??

    Mut onhan se vaikea vaihtaa yhtäkkiä, jos ensin stressaa ja jos ei sympatioita heru, niin itseasiassa selkääkin kivistää :p Mut ihan totta kyllä. Olen siellä edellisviikolla jo samasta aiheesta käynyt, ja silloin tuli kolmen päivän loma. Viime viikon sinnittelin töissä, aluksi jopa ihan...
  3. V

    jäin töistä pois v*tutuksen takia, mitä sanon lääkärille??

    Olen töissä metallifirmassa, josta työ"kaverit" ovat koittaneet savustaa jo kauan pois. Minähän en lähde kulumallakaan, hittolainen. Normaalisti en niitten puheista ja muista "vinkeistä" pahemmin perusta, mutta nyt raskaana ei kyllä jaksaisi vääntää yhtään, ei sitten niin vähääkään.. Nyt kun...
  4. V

    Kuka vastaa huoltokorruption seurauksista?

    Ja tapauksen tuntien (ollaan väännetty ennenkin), äitiä myötäämällä ei sitten pitkäaikaisia tuloksia saatu, koska tässä ollaan jälleen. Nyt tuntuu päinvastoin, että lasten etu on tehdä kertakaikkiaan loppu tällaisesta pelleilystä, niin, että äidille menee perille että jos haluaa meille...
  5. V

    Kuka vastaa huoltokorruption seurauksista?

    Äiti kiristää isää lasten tapaamisilla uhaten. Kun tuli eteen asia, missä ei isä voinut joustaa (isästä riippumattomista syistä) äiti esti tapaamiset ja veti asian käräjille. Sosiaaliviranomaiset uskovat mennen tullen äidin ihmeellistäkin ihmeellisemmät tarinat (tiivistettynä: isä...
  6. V

    TOUKOKUUN TOIVOTUT marraskuussa

    Minäkin olen sitä mieltä, että "hulluimmat" pystyvät parhaiten salaamaan sen.. Muutaman kerran nähnyt minkälaisen pyörityksen turha ilmoittaminen (johtunut vanhoista katkeruuksista yms) saa aikaan. Ja sitten kumminkin ne, jotka apua eniten kaipaisivat, juoksevat tuolla jossain.. :(
  7. V

    TOUKOKUUN TOIVOTUT marraskuussa

    Terveisin 22.5. poikiva :wave:

Yhteistyössä