Hakutulokset

  1. liisaihmemaassa

    Korvatulehdukset tuttipullosta/tutista-->> Nokkamukiin siirtyminen

    Meidän iltatoimet menee näin puuro noin kasin aikaan ja joskus ysin puol 10 aikaan mennään sänkyyn tuttipullon kanssa sielä juo sitten maidon ja nukahtaa.Seuraavan kerran herää joskus aamulla kuuden aikaan jolloin haen maitoa mikäli ei pian rauhotu(pyörii ja hyörii ja välillä pientä kitinää)...
  2. liisaihmemaassa

    Korvatulehdukset tuttipullosta/tutista-->> Nokkamukiin siirtyminen

    Eli voiko johtua korvatulehdukset tuttipullosta ja tutista? Meillä nyt pian vuoden ikäinen. Ollaan yritetty opettaa nokkamukille,päivisin juo jo suht hyvin,mutta illalla ja aamuyöstä annan tuttipullosta. Tuttia syö ainostaan nukkumaan menessä. Kuinka nämä pienetkin jutut sais vielä...
  3. liisaihmemaassa

    Ferrari turavistuin,kokemuksia?

    ok kiitoksia. siksi naama menosuuntaan koska toisena autona hiace.
  4. liisaihmemaassa

    Ferrari turavistuin,kokemuksia?

    Siis olikohan nimeltään ferrari primo rosso,sellanen istuin oli mies löytänyt ja sanoi että sen haluis lapselle,kun tarvitaan naama menosuuntaan istuin. Onko siis kokemuksia,onko ihan hyvä ja turvallinen istuin?????
  5. liisaihmemaassa

    Ferrari turavistuin,kokemuksia?

    Siis olikohan nimeltään ferrari primo rosso,sellanen istuin oli mies löytänyt ja sanoi että sen haluis lapselle,kun tarvitaan naama menosuuntaan istuin. Onko siis kokemuksia,onko ihan hyvä ja turvallinen istuin?????
  6. liisaihmemaassa

    Apuja &vinkkejä,neuvoja tarttis nyt.Tuskastuttaa!!

    Eli nyt tarttis neuvoa ja apua mitä tehdä tiputtaako painoa vai jotain muuta. Painoa on n 49 ja pituutta huimat 151.Eli ylipainoa ei oo,mutta tarttis kuitenkin tuosta mahan kohdalta saada pois muutama sentti.Raskauden jälkeen jääny sellanen pömppis että näyttää että vieläkin olisin raskaana ja...
  7. liisaihmemaassa

    7kk mitä ruokaa teillä syö/ohjeita kaipailis

    Nyt kaipailis jotain ohjeita kun itsellä ei ideaa synny. Meillä vaavi nyt 7kk ja oon tehnyt itse soseita kasviksista tai siis pakastekasviksista. Ja sekaan sitten laittanut kaupan liha/broileri yms mössöjä.Nyt kun ne alkaa loppumaan ajattelin tehdä itse kaikkia. Mitä esim riisin ja pastan...
  8. liisaihmemaassa

    taas pahoinvoinnista

    Mikä ihme siihen auttaa? Menee päivät ihan pilalle kun pitää vaan oksentaa ja oksentaa,mitään ei pysty syömään ja jos jotain vähänkin saa alas se tulee hyvin nopeeta pihalle,tää on niin kauheeta!!!! Koko päivä vaan menee sitten makoillessa kun ei pysty mitään tehdä.
  9. liisaihmemaassa

    multi tabs raskaus inkivääri

    Onko kellään kokemusta oliko apua?? Eikös tuo tuote ole tarkoitettu raskauspahoinvointiin?? Mulla alkanut hirveät pahoinvoinnit ja kaikk tekee pahaa,aamuisin pitää käydä oksentamassakin :(
  10. liisaihmemaassa

    HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

    Jospa minäkin uskaltaudun mukaan:) Varma en kuitenkaan la ajasta ole,mutta luulisin että sijoittuu aikalailla heinäkuulle.Neuvolaankaan en vielä ole soitellut. Meillä ennestään yksi lapsi jolla ikää nyt 6kk.Että aika pieni ikäero tulee ja se vähän hirvittää,onkos muita joilla pieni ikäero...

Yhteistyössä