Hakutulokset

  1. X

    Sijoituslapsi

    Viime syksynä huomasin olevani raskaana, kauhukseni. Tuli aika alkuvaiheen keskenmeno. Sen jälkeen tuli hillitön vauvakuume ja edelleenkin käyn täällä lähes päivittäin, lähinnä tuolla vauvakuumeisten puolella vaikka kuume on kyllä laantunut ja toisaalta poistunutkin. Siis asiaan, oletteko...
  2. X

    40+ äidit, syksyn ja talven suunnitelmia?

    Pitkään aikaan en ole tänne kirjoitellut, seuraillut olen sivusta. Mitäpä on suunnitelmissa loppuvuodelle -08 ja alkuvuodelle -09, onko lomat jo pidetty (jos nyt niitä ylipäätään on?). 3 viikkoa olis lomaa vielä käyttämättä ja niitä olen syksyn ja talven välille ripotellut. Suunnitelmissa myös...
  3. X

    Äideille

    Hei kaikki! Minusta tämä sivusto on jämähtänyt 40+ raskaana oleville, ok minä itse mietin pitkään tätä, että tehdäänkö vai ei, uutta lasta. Suurin osa kuitenkin meistä yli 4-kymppisistä on äitejä, joten haluaisin kuulla miten Teillä on mennyt lasten kanssa, esim. onko ollut mitä sairauksia...
  4. X

    Vilkkuvalo-epilepsia

    Onko tuttu ko. sairaus. Oisko täällä vanhempia kenen lapsi sairastaa tämän tyyppistä epilepsiaa?
  5. X

    Uskaltaako vai eikö

    Onko täällä ketään joka mahdollisesti voisi haluta vauvan, mutta ei tiedä uskaltaako vai ei. Lapset jo suhteellisen isoja ja kaiken alusta aloitus pelottaa ja mietityttää. Ennen kaikkea mitä muut ajattelevat jos tulen raskaaksi esim. työpaikalla. Mietityttää myös mitä lapset ajattelevat, meillä...

Yhteistyössä