Hakutulokset

1. N

Mitä tää on?

Käytössä on Cerazette pillerit ja menossa 5:s liuska. Kuopus syntyi marraskuussa 08 ja aloin syömään heti ekana kuukautispäivänä näitä.... Kuukautisia tuli miten tuli, mutta loppuivat aina ajallaan 6-7 vuotopäivää, mutta nyt on valunut jo 12 päivää ja huomenna soitan ajan gynelle, ettei ole...
  2. N

Pissanäyte

Minua jäi vaivaamaan viime kertanen käynti neuvolassa, kun huomasin kotona katsoessani neuvolakorttiin, että pissanäytteen proteeni puolelle oli kirjattu h+. Minulla oli samana päivänä sokerinrasituskoe ja neuvola/lääkäri, joten en ollut edellis iltana 8 jälkeen illalla pistänyt mitään suuhun...
  3. N

82-syntyneet äidit pks:)

Täällä 1,5kk vanhan tytön ja masuasukki 11/2008 äiti Pohjois-pohjanmaalta :)
  4. N

Apuva

Heips! Minua hieman huolettaa löysä vatsaisuuteni. Olen rv 25 ja vatsa ollut löysällä viikon. Aluksi oli niin löysää ja tahnamaista, ettei uskaltanut edes pierasta, mutta nyt hieman kiinteämpää, mutta löysää kuitenkin Mulla on yleensä ollu kovalla vatsa odottaessa, kun joudun syömään...
  5. N

rintakumin käyttö

Käytin alussa muutaman kuukauden rintakumia, kun tyttö ei olisi muuten saanut rinnasta otetta, kun tissit niiiin täpötäydet. Reenasin aina ennen pelkällä rinnalla ennen kuin laitoin rintakumin ja se oli aikansa "tappelua",kun toivoin ettei tarvitsisi laittaa kumia välliin. Yks kaks ei enään...
  6. N

uskaltaako pientä vauvaa nukuttaa masullaan?

olla varovainen. Ite kans nukutin tyttöä masullaan ja kun asiasta tuli puhetta neuvolassa, kielsi täti sen. Kätkytkuoleman riski on suuri. Sen jälkeen tyttö on nukkunut selällään :hug:
  7. N

Missä ovat

Maaliskuussa pienokaisen saaneet. Muilta kuukauksilta kyllä löytyy, mut ei maaliskuulta :'(
  8. N

rintamaidolla olijat, saako vauva illalla korviketta?

neiti vain suostuisi juomaan pullosta. Ei sitten millään. Tuntuu, että se ei tiedä miten pullosta juodaan, tai sitten se haluaa vain rintaa. Neiti on 7kk: ja ihan vauvana on viimeksi pullosta juonu, kun ei jaksanut rintaa syödä riittävästi kun oli niin täydet rinnat ja pumppasin omaa maitoa...
  9. N

Vuonna 2007 syntyneet vauvat

25.03.2007 Raahe tyttö 3.510g 50cm rv.38+4 :heart: :heart:
  10. N

***Maalisvauvat 2007***

Onkos täällä maalisvauvojen äitejä liikenteessä? Olisi mukava kuulla kuulumisia, miten on arki sujunut 7kk vanhan vaavin kanssa :heart:

Yhteistyössä