Hakutulokset

  1. L

    Kadonneet palstalaiset pinoon ja kerrotaan jos tiedetään jotain

    :wave: mina taala, kaikki ok. Kayn taala vain joskus ja jouluna :D
  2. L

    Kaija Koo mina muistan sinut

    Kiitos, nyt ma taala kyynelehdin, mun serkku lauloi tan enon kanssa meidan mummun muistotilaisuudessa :'(
  3. L

    Kaija Koo mina muistan sinut

    Aijaa ihana jos mua kaivataan, missa, missa????
  4. L

    Kaija Koo mina muistan sinut

    ma haluun kuunnella sen nyt, heti...mista loydan ??
  5. L

    Helvatun 16 (marinaa)

    Just, sillon kun se telkku on omassa kaytossa (mika on siis tosi harvoin) niin sielta ei sitten tule yhtaan mitaan. Lahden tasta nyt iltapalukalle, see you..... P.s koita selvita tasta illasta ja viela huomisesta paivastakin :/ Onhan meilla kylla tama 2+ :p
  6. L

    Helvatun 16 (marinaa)

    Juu, ma kans odottelen aleja mutta en makaan lahde boxing dayna...ehka sunnuntaina etta mies saa kattoo lapsia niin paasen kerrankin yksin... Miten taa paiva on niin pitka? Paasis jo nukkuun...
  7. L

    Helvatun 16 (marinaa)

    sama taala, ei vieteta joulua ja karsin naista "hiljaisista paivista" Ei tylsempaa voi olla :|
  8. L

    Helvatun 16 (marinaa)

    Tanaan ei ideoita taida herua, kaikki joulutunnelmissa.....
  9. L

    Helvatun 16 (marinaa)

    meilla oli viime syksyna niin kova tuuli etta se lautanen heilahti etta ei kanavia nakynyt, pari paivaa sain rauhassa kattella telkkua. mutta kylla jotakin tarvii keksia, eihan tata kesta kukaan |O Jos joillain on ideoita niin nyt niita otetaan vastaan
  10. L

    Helvatun 16 (marinaa)

    :laugh: joo on, ja ihan sama on kaynyt mun paakopassa mutta samoin kavis myos mun koneelle. :laugh:
  11. L

    Helvatun 16 (marinaa)

    Ukko tuli hetki sitten toista, vei kaukosaatimen kadesta ja olin kattomassa just kivaa leffaa. Nyt se makaa tossa sohvalla eika mitaan jarkevaa katto. Odottaa etta laittasin sille ruoan lautaselle. NO WAY!!!!!! Hermot on mennyt jo moneen kertaan...
  12. L

    Täällä todellakin on joulurauha, viestit viipyy etusivulla toista tuntia.. Mitäs teillä tehdään?

    meilla ei vieteta joulua.....kattellaan tossa filmia jossa suklaa kielllettiin kaikkialla, poliisivoimat vahtii ettta kenellakaan ei ole suklaata varastoissa. Semmonen voisikin olla kivaa jos tulis, ainakin vahan aikaa. Joillakin ihmisilla tossa tulee vierotusoireita....
  13. L

    tallainen meili tuli

    voi ko netista ladata mitaan ilmasia virusohjelmia..mulla kaikki havitetty kun kone putsattiin, enka oo via kerinnyt ostaan uutta..itseasisassa sen asken vasta huomasin
  14. L

    tallainen meili tuli

    Find out who has blocked or deleted you on MSN Messenger..... avasin sitten sen sivun mutta epailyttaa kun kysyvat meilin ja tunnuksen. Mutta olis kiva tietaa jos joku ja kuka on mun blokannut.. www.blockyell.com jos joku haluu kattoo Pyydetaan hyvaksyyn ehdot mutta ma en ainakaan naa...
  15. L

    Nain meilla koulussa

    Siis sehan vaan lisaa tappelua lasten kesken kun tietaa etta lahjoja tulossa kun vahan tapellaan :laugh:
  16. L

    Nain meilla koulussa

    Tytto oli lyonyt toista tyttoa koulussa naamaan, opettaja sanoi mulle etta ilman syyta mutta tytto sanoi etta se oli arsyttanyt....mutta tietenkin se oli vaarin etta oli lyonyt mutta...siita oltiin sitten lahetty reksin puheille ja pyydetty anteeksi ja halattu. sitten rehtori kysyi tytolta etta...
  17. L

    Ihanin koskaan kuulemasi joululaulu?

    laittakaa linkkeja you tubeen, plz ma taala itkee tihrustan ja kuuntelen :'(
  18. L

    Facebook

    Sitten tulee lista tolkulla ihmisten kuvia, tie niista sitten kuka on oikea jos ei ole vuosiin nahnyt :D
  19. L

    Facebook

    mutta se vaan antaa mun hotmail listan, josta kutsua kamuja ja nehan ma jo tiian, ma haluun loytaa niita vanhoja :/ taa on ihan outo. ma rajaytan koko koneen ennenko opin sita kayttaan |O :ashamed:

Yhteistyössä