Tässäkin on 25-vuotias äiti, minulla on poika 1,8 kk ja toinen pikkuinen tulossa kesäkuussa. Kotona ollaan vielä kauan, joten uusia ystäviä kaipaan. Kirjoitelkaa, jos kiinnostaa. lybiikki@hotmail.com
Heippa!
Tässäkin on yksi äiti, joka kaipaa lisää seuraa päivisin. Minulla on poika, kohta 2-vuotias, ja toinen vauveli pitäisi syntyä kuukauden sisällä. Kirjoitelkaa, jos kiinnostaa. lybiikki@hotmail.com
Meillä on tehty niin, että on otettu mahdollisimman paljon vaarallista ja kiellettyä pois tieltä vain, eli toisin sanoen on koti järjestetty uusiksi lasta ajatellen. En todellakaan jaksaisi kauan kieltää koko ajan. On paljon helpompaa kun ei tarvitse koko ajan pelätä, mitä hän nyt tekee, kun...
Hei!
Eli sellaista kyselen, että oletko laittanut lapsesi valvottuun leikkipuistoon, eli puistotätitoimintaan? Minkälaisia kokemuksia siitä on? Onko lapsi viihtyyt?
Itse mietin oman lapsen laittamista, joka nyt on puolitoistavuotias. Onkohan hän liian pieni vielä sellaiseen.
Kiitos vastauksista!
Hei!
Haluaisitko osallistua yksityiseen synnytysvalmennukseen Turussa, jossa fysioterapeutti ja joogan opettaja opastaa sinua yksilöllisesti synnytykseen. Minä haluan! Mutta jotta se olisi riittävän edullisesti, täytyy olla joku muukin mukana. Ja nyt minä etsiin toista odottavaa äitiä, joka...