Hakutulokset

  1. S

    laparoskopiasta toipuminen

    Mulla todettiin kohdunulkoinen raskaus jossa munatorvi revenny (jouduttiin poistaan kokonaan) Leikattiin viikko sitten ja samalla tehtiin sterilisaatio klipsillä. Kuinka kauan kestää toipuminen kun vieläkään en pääse kunnolla käveleen, istumasta nouseminen tekee kipeetä ja makaamaankaan ei...
  2. S

    "vauvan liikkeet"

    Olen tuntenut liikkeitä jo viikon ajan (käytössä mirena h.kierukka joka on paikallaan). Eilen kävin ultrassa eikä siellä mitään näkynytkään vaikka olisin voinut lyödä vaikka vetoa pienen puolesta...ilma vaivoiksi lääkäri ne vain kuittasi, mutta miten ne voi olla niin rytmikkäitä ja välillä...
  3. S

    30v juhlille kutsukortti

    Eli mun pitäis saada tehtyä omiin 30v kemuihin kutsukortit. Mutta pää lyö tyhjää eikä tuu mitään kelvollista mistä tulis ilmi seuraavat asiat: ensinnäkin vieraat on tervetulleita klo17 -> luvassa on saunomista ja pientä naposteltavaa (salaattia, patonkia ym.) sekä juomat tarjotaan (booli, olut...
  4. S

    Palovamman hoito luonnonmukaisin keinoin!

    Eli mitä kodin/luonnon tarvikkeita voisi laittaa palovammaan? Kaveri kaatoi kiehuvaa vettä jalalleen ja on mökillä, kyseli apuja mitä siihen voisi laittaa. Hunajahan olisi hyvää, mutta sitä ei ole. Kerro jos keksit jonkun hyvän konstin!!
  5. S

    Perjantaina Baltic Princessille!

    Ei millään malttais olla enää töissä näitä kahta viimistä yötä (tämä ja seuraava) kun voisin jo lähtee sinne risteilylle :D Missähän treellä voi muuten vaihtaa rahaa kun ois tarkotus maissakin yrittää käydä, oiskohan jollain tietoo..
  6. S

    Sunnuntain aamulehti

    Jos jollakulla olis tietoa sunnuntain aamulehden piirustuskilpailusta niin pliis tietoa tänne päin! =)
  7. S

    "Aamunkoi"

    Kuinkas moni on jo haksahtanut tilaamaan tämän Stephenie Meyerin kirjan vaikka ei ole vielä suomeksi ilmestynytkään? Itse tutustuin näihin kirjoihin vasta pari kuukautta sitten (silloin näin vasta tämän twilihgt elokuvankin) ja samantien piti saada kaikki kirjat itselle mitä myynnissä oli :D...
  8. S

    Auttakaa kyse lauantain aamulehden tarjouksista..

    Voisiko joku pikaisesti katsoa missä firmassa on tarjouksessa playstation 2? Hinta oli 119e ja ilmoitus oli oranssilla pohjalla! Hävitin sen lehden vahingossa muiden seassa ja nyt täytyis äkkiä saada tietää mihin aamusta suunnistaa.. :ashamed: :snotty:
  9. S

    Pelästyin todella *turhis*

    Pelästyin tänään ihan kipeesti koulussa ollessani kun alkoi kuulua kauheeta huutoo ja erotin sanan apua (kesken tunnin). Kerkesin jo mielessäni ajatteleen jokelan ja kauhavan tapaukset. Mulla oikeesti kerkes tulla vaikka kuinka paljon ajatuksia vaikka tilanteessa ei kauaa mennytkään kun se...

Yhteistyössä