Hakutulokset

1. M

***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

voi kuinka ihanaa lukea synnytyksiänne!!!täällä itketään onnesta ihmisten puolesta joita ei edes nähty,mutta kun nämä asiat ovat niin koskettavia ja lähellä nyt!meillä into huutanut jo toista tuntia,nyt välillä isän sylissä...tämä poika taitaa sitten huutaa kahden edellisen hissukankin...
  2. M

En ole kerennyt kirjottaa aikoihin,mutta olen kyllä yrittänyt lukea aika-ajoin kuulumisia.Ihanaa lueskella synnytyskertomuksia,ja niin erillaisia sellaisia!!! Meillä täällä kotona on mennyt hyvin,vauvalla vähän vatsa vaivaa,kun on pelkällä korvikkeella niin veti tosi kovaksi. Ristiäis...
  3. M

Velv[b] sulla on ihana mies!!!varmasti allas helpottaa oloa ja voi olla lapsen kanssa yhdessä. Meillä tätä vauvantuoksuista arkea sitten ihmetellään...meillä vähän alle 2v. ja pian 6v. joten hulinaa riittää.varsinkin tuo keskimmäinen kun uhma pahimmillaan... Vauvan kanssa menee hyvin.nukkuu ja...
  4. M

***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

Heissan!Ekassa synnytyksessä sanoin ponnistusvaiheessa vanhalle konkari-kätilölle että hei kamalaa nyt tulee kakka ja se sanoi että kuule tyttö anna kakan tulla vaan,siihen on moni muukin kakannut!!!peräsuolelle käy niinkun sinappiptuubille joka rutistetaan tyhjäksi. maailman luonnollisimpiin...
  5. M

Heippahei!!! Vauva tuli sitten.Huh urakka takana.käynnisteltiin laittamalla tabletti k-suulle ja olin aktiivisesti liikkeellä.supistukset kun alkoivat pysyivät hyvinä loppuun asti joten tippaa ei tarvittu.kipuja lievitin ammeessa ja ilokaasulla,kunnes kipeydyin enemmän ja pyysin...
  6. M

Kiitos tuesta ja tsempityksestä!!!en tiedä miten voin olla koneelta pois kun on koukuttanut tää porukka mut aivan täysin!Ootte NIIN paras vertaistuki,ettei tosikaan.Joo oon lepäilly tooosi hyvin...Kirpparilla koluttu ja kaupoissa.Mulla lähtee miehen lisäksi se doula mukaan joka on orjentautunut...
  7. M

Mulla edelliset vauvat syksy-vauvoja joten ton pukemisen kanssa aika hakoteillä.Oon varannu kaiken näköstä ja voin sitten vaklata naapuri sänkyjen tyhjenemistä,että mitä nyyteilleen pukevat :D Aijon ekaa kertaa mennä tavalliseen huoneeseen,kun ollaan kahtena kertana otettu perhehuone.Nyt...
  8. M

KIITOS kaikille minua muistaneille :flower: Ylihuomenna klo:8.00 voitte miettiä että siellä minä synnärillä alan valmistautumaan...Varmaan laittavat ekaksi kapselin kohd.suulle ja sitte katellaan.Itelläni semmonen olo että ei synny keskiviikkona.aikasintaan sitte torstaina.Mua jännittää tosi...
  9. M

Meillä lähti lapset mummolaan yö-kylään.Mulla on se käynnistys ens keskiviikkona,niin ajateltiin,et ollaan kahden kun kohta taas yksi tississä kiinni oleva ei anna yhtään vapautta.Yleensä menee meillä se vuosi ennenkun raaskii yökylään antaa...ja niitä on kohta kolme,niin mihin ne edes sais...
  10. M

KYLKILUU-eivät ne ole raskaus-arpia,vaan rakkaus-arpia :heart: Mulla itelläni niin paljon jo ja jokapuolella,että bikinit voi unohtaa...Eipä haittaa kun ei oo tullu koskaan käytettyä :laugh: Ja MALEHA nyt et enään mee sinne raksalle huhkimaan,vaan huilailet kunnolla,ei saa rehkiä liikaa...
  11. M

Ainiin AMMU mä kanssa niin väsynyt jatkuvasti ja tullut vasta nyt viime metreillä.päivä-unet ei häiritse yö-unta tippaakaan.Rupesin jo miettimään,että jos oon nukkunut liikaa ja sen takia niin sika väsynyt jatkuvasti.Tai sitten luonto hoitaan ja auttaa meitä lepäämään,jos saadaankin ihanat...
  12. M

Jaksan aina ihmetellä tarinaa,kun siskoni anoppi kertoi siskontytön synttäreillä neljännen lapsensa olleen 5kg ja minä kyselemään että no oliko tuskanen synnytys? Ei kuulemma ollenkaan kun poika oli niin pitkä,että oli tasanen laiha pötkö.No kyselin tietenkin kiinnostuneena pituutta...Siis tää...
  13. M

Ainiin,kaikille ensisynnyttäjille tietoa että synnytys on ihanaa,eikä kannata kauhujuttuja ottaa tosissaan,kun joka synnytys on erillainen!Mulla ainakin tosi kivat synnytykset olleet ja esikoisen viellä rinnalla makoillessa salissa sanoin,että toivottavasti pääsen tänne pian uudestaan! Mun...
  14. M

menhit:Täällä pitkä kestoilia ja asiaan todella paneutunut!!! etsi pesu-aine jossa saippuaa max 5% esim dayly,eko,Melkeenpä kaikki sensitive pesu-aineet käy ja muista ei valkasevia,vaan color,tai mille tahansa käyvä.Pesu kuudessakympissä ja huuhtelu-aineeksi lorauta vähän etikkaa,niin pehmentää...
  15. M

Se on kumma juttu että voidaan lentää kuuhun,mutta sitten yksi vauvan paino-arvio voi heittää kilollakin kevyeen. Oma siskoni joutui synnyttää viisi kg.vauvan alateitse (repesi kankkuja myöden) Sitten lääkäri ääneen viellä sanonut,että olisi pitänyt leikata ehdottomasti! Sisko on kyllä...
  16. M

Siis elämä on kummallista,kun tapahtuu jotakin kurjaa,niin sitten alkaakin tapahtumaan lisää... Ja omasta kokemuksesta tiedän että raskaus vielä enemmän laittaa suremaan ja murehtimaan. On niin semmonen maailmanpelastus fiilis,eikä mikään saisi sitä heilauttaa.Voimia täältä minunkin puolesta...
  17. M

saako pyöräillä??

Tuttu kätilö pyöräili synnytykseen asti,ja vielä kuskas 2v.lapsen istuimessa.Jos tuntuu hyvältä niin antaa mennä vaan.Ite fillaroin viikoille 30 ja sit ei enään kyennyt.
  18. M

Heippa täältäkin.Meidän äitienpäivä meni siivotessa.Kai sekin on tapa viettää ä-päivää.Lapsilta sain ihanat lahjat. vaunuista sen verran että meillä vuoden -72 tummanruskeat vakosamettivaunut jossa toiset renkaat isommat kun toiset ja koppakin alapohjasta semmonen pyöreen mallinen,aidot retrot...
  19. M

Venla-05 yritä saada rentouduttua.pyydä esim.mies vähän hieromaan hartioita.Itse olen semmoinen että saan sukkeroitua itseni lähes paniikkikohtaukseen jos vaan annan ajatuksen ja kivun ahdistaa,mutta monesti kun saan itseni rentoutettua olo alkaa tasaantumaan.mutta toki tunnet itsesi ja tiedät...
  20. M

G: vauvan painoarvio ja rv:t

rv 36+1 3 800g.

Yhteistyössä