Hakutulokset

  1. I

    vaihdoin nimimerkin

    Tuli tuttujen tietoon :headwall: Sen aikaa ainakin tämä kun keksin paremman
  2. I

    Miten teijän lapsilla onnistunu pinniksestä norm.sänkyyn siirtyminen

    Piti eilen siirtää poika pois pinniksestä kun alkoi kiipeämään laidan yli. Yleensä nukkuu aamulla ainakin 10 asti,mut tänään tuli huoneesta jo kuudelta eikä millään enää alannu nukkuun :headwall: Tunnin suostui sängyssä oleen ku silittelin selästä. Onko tämä nyt tästä lähtien aikaisia...
  3. I

    jälleen kerran ovulaatiosta,anteeksi

    tiistaina ja keskiviikkona oli pos.ovistesti ja kovasti peittoja heiluteltiinkin. Nyt tänään juilii munasarjoja ja alaselkä on kipee,joten onko mulla ovis just nyt? testi nimittäin oli nega äsken josta päättelin et nyt ois. vieläkö kannattaa tänään pupuilla vai riittääkö eilinen?Luin nimittäin...
  4. I

    matot ja verhot netistä?

    mistä ruukaatte tilata?
  5. I

    voi poika rukkaa ku on hällä tyhmä äiti

    annoin syödä pun+mustia viinimarjoja ja oli tosi vaikea nukkumaan meno ku ilmeisesti vattaa väänsi ja tuli puklu.yleensä nukahtaa heti mut ny sai kuus kertaa käyä nukuttaan. poika 1,5 vee, kerran aiemmin on pari marjaa syönny. En varmaan uskalla nukkua ku pelottaa jos yöllä puklaa :'(
  6. I

    kysymys plussanneille joilla ollu joku lääke apuna

    Itse syön diformin retard nimistä lääkettä ku mulla pco.Suunnilleen oon norm.painonen,kierto 31 pvää ja ainaki viime kierrossa ovuloin. kaikki verikokeet normaaleja. Onko kukaan raskautunu ko lääkkeellä
  7. I

    mikä ovistikuissa vikana

    apteekin omilla testeillä tein ja varmaan kolme testiä ollu semmosia et vasta 10-60min kuluttua tullu kontrolliviiva ja testi viiva :| Harmittaa ku makso yli 30 euroa :/
  8. I

    kauankos ne siittiöt

    elelikään yhdynnän jälkeen??
  9. I

    Metformiinillä raskaaksi??

    Kävin tänään siellä lääkärissä ja määräsi metut mulle kolmeks kuukaudeks. Saapa nähä tärppääkö :heart: Oon nii onnellinen jos meille tulee vauva.. Onko muut raskautunu ko. lääkkeellä?
  10. I

    Jännittää

    Sain soitettua tänään lääkäri ajan ja se on jo huomena. Tarkoitus olisi pyytää terolut kuuri jos vaikka saatais tolle meijän pojalle sisko tai veli =) Aiemmin söin kyseisen kuurin ja sen avulla poika sai alkunsa :heart: Mulla oli syksyllä keskenmeno(luomu raskaus)ja ajattelin et ei varmaan...
  11. I

    PCO ja laihdutus

    Onko kukaan jolla pco pystyny tiputtamaan painoa pysyvästi?Ja miten? Musta tuntuu et vilja(leivät,makarooni ja peruna sun muut)nostaa heti painoa ja varsinkin mahan seutu turpoaa heti. Oon kyl ny saanu tiputettua painoa salaatilla ja lihalla sekä kivennäisvettä juon 3l päivässä ja liikun...
  12. I

    onko kellään kotikonstia miten sais mustan silmän pois

    Huomasin just että mulla silmän alunen mustana.Ei pahasti,muistuttaa kuin olisi tummat silmän aluset.Oltiin pari päivää sitte kylpylässä ja poikani takaraivo kolahti kunnolla mun silmään. Mulla ei oo mahdollisuutta mennä apteekkiin niin oisko jotain niksiä miten vaalenis
  13. I

    Nyt ku täällä näitä hienoja alotuksia

    niin uskallanpas minäkin kysästä vaikkakin ihan tosissani kysynkin.... Elikkäs pitääkö paikkansa et alapää "tiukistuu" kun laihtuu???Mieheni nimittäin otti asian puheeksi ja pyysi etten enää kovin laihduttaisi :ashamed: Että tällasta tällä kertaa :laugh:
  14. I

    Kyllä täällä taitaa porukka olla huumori tuulella

    Meinaan on nii hyviä alotuksia :laugh:
  15. I

    Tosta karppaamisesta

    sori ku taas häiritsen :p Mut oon siis yrittäny noudattaa sitä vähähiilarista ruokavaliota eli karppausta niinku joku jo mulle sanoikin,MUTTA karppauksessa käytetään hirmu rasvasia rasvoja eikä kevyt tuotteita,joita minä suosin. Elikkäs meneekö tää mun "dietti" nyt ihan väärään suuntaan kun...
  16. I

    Vähähiilarinen ruokavalio

    Noudattaako kukaan? Olenko oikeilla jäljillä kun olen jättänyt valkoiset vehnät,riisit sun muut pois ja korvaan esim perunan salaatilla/kasviksilla. Lihaa syön yleensä kalaa tai kanaa. Leivästä en oo päässy eroon joten olen sen vaihtanu jälkiuunileipään sekä täysruis näkkäriin. Ainakin...
  17. I

    öllöä alapää asiaa

    menkat alko 5pvä ja kesti 5pvää,normaalisti kestää 8. Mistä voi johtua ku ny parina päivänä on tullu pyyhittäessä verensekaista limaa. Mull ei ainakaan tunnu et ois tulehdus...
  18. I

    Antakaa vinkkejä miten sais -5kg pois

    Mulla on ihan kauhea laihdutus vimma,mut en osaa toteuttaa sitä. Haluaisin eroon mun jenkkakahvoista,mut miten? Nutrilettia oon lipittäny,mut aina sorrun syömään ja ois mulla se orbitrek eliteki,mut en oikein oo sitä käyttäny ku tuntu et ei jaksa ku pari minuuttia,eli rapa kunnossa oon :ashamed...
  19. I

    Voi ampua,mut

    asteikolla 1-10 mikä on humalatilasi? Mulla vois olla4-6
  20. I

    KJIEH;mitä lasissa

    Tai misä se juoma ny onkaan :p valkkari mulla lopuillansa...Pakko herätellä teitä

Yhteistyössä