Hakutulokset

  1. U

    Tiistai huomenet, mahtaakohan täällä ollaan kukaan vielä hereillä?

    Kuopus herätti taas yöllä ja valvotti vähän väliä. Kovasti yski mutta menoa ei näytä haittaavan. Esikoinenkin heräs just äsken, kohta kattomaan pojille vaatteita kun pk päivä. Itse yritän heräillä kahvin voimin. :)
  2. U

    Miten ruotsin kruunu vaihdetaan euroiksi?

    Kun siis 2300 kruunua pitäis saada tietää euroina? Mä en tiiä yhtään kuin sen saa muutettua. :ashamed:
  3. U

    Auttakaas sisustusjutussa tai antakaan vinkkejä edes.

    Mä löysin vihdoin ja viimein mein olkkariin paneeliverhotangon jossa 2 tankoa. On siis koko tuon pituuden nyt. No, mutta nyt onkin sitten ongelmana nämä verhot. Kun nuo valmiit on joko 220cm tai 240cm pitkiä. Eli toinen jää vähän lyhyeksi ja toinen on sitten liian pitkä. Haittaako tuo lyhyempi...
  4. U

    Sunnuntai huomenta!

    Onko täällä vielä tähän aikaan ketään hereillä vai oonko mä ainut jonka lapset nousee aikaisin? :) Tai no, ei ne nyt viideltä herää. Tuossa puoli 7 heräs kuopus ja esikko pikkasen myöhemmin. Mitäs muilla tänään suunnitteilla? Meille tulee nyt vuorostaan esikon toinen kummi kylään...
  5. U

    Tulipahan todistettua sekin, ettei meijän lapset saa joululahjoja ollenkaan..

    Varsinkaan leluja sisältäviä. |O Eivät saa niitä korjattua edes laatikkoon. Ja niitä on tosiaan paljon. Mä en jaksa enää sitä ja toiseksi on parempi silloin ettei pukkikaan niitä tuo. :/ Sori.. Pakko johonkin purkautua.. Ottaa vaan niin päähän. Puolet leluista voisin hyvinkin heittää...
  6. U

    Aikaiset tiistai huomenet!

    Mahtaakohan täällä olla ketään tähän aikaan vai onko palsta hiljaisimmillaan tällöin? :) Mies käväs tuossa viiden maissa kotosalla ja vielä olis silläkin 1,5h töitä jäljellä. Mä nukkunut vähän huonosti ja päätin sitten jäädä lopullisesti hereille. Jos saisin nyt ton aamukahvin juoda rauhassa...
  7. U

    Täällä nyt näitä synttärialoituksia riittää, mutta antakaas ideoita..

    2-vuotta täyttävälle pojalle sekä 4-vuotiaalle täyttävälle pojalle? Tuntuu et noillakin on jo vaikka ja mitä ja kohta on taas joulukin. Mitä ihmettä keksin kun kummitkin kysyy ain et mitä haluavat. Esikoiselle oon nyt tilannut muistikorttipelin ja kuopukselle pitkähihaisia paitoja, mutta...
  8. U

    Hei te silmälasi-immeiset, mulla olis kysymys. :)

    Mä hain tänään vihdoin nää mun lasit, ikinä en oo vielä tarvinnut ja nyt tuntuukin siltä et menee varmaan aaaaika kauan ennen kuin totun. Mites nopeasti olette tottuneet ekoihin laseihinne? Voiks tähän oikeesti mennä kuukausia? :)
  9. U

    Nyt on lapsille lämmintä vaatetta talveksi. :) **okei okei.. aika turha*'

    Mä en ajatellut et mein lapsille tulis koskaan Reimaa tai ReimaTeciä, mut niin pääsi nyt käymään. Toivottavasti ovat hintansa veroisia. :) Esikoiselle sai hulluilta päiviltä Reiman haalarin, mutta kuopukselle ei kokoja enää ollut. Kuopus sai sitten ReimaTecin haalarin, ehkä parempi näin...

Yhteistyössä