Hakutulokset

  1. V

    rh-neg ja km

    viikoilla te olette saaneet keskenmenon? voisiko sillä että sain 9viikolla (jossa sikiö ja pussi paljon viikkoja pienempi) olla tekemistä sen kanssa ettei pistosta annettu? nyt todella harmittaa jos jäi vahingossa antamatta..nythän se on jo myöhästä... :(
  2. V

    rh-neg ja km

    sinne.hoitaja sanoi soittavansa myöhemmin takaisin. soitti keskusteltuaan lääkärin kanssa ja lääkäri oli ollut sitä mieltä että pistosta ei tarvinnut antaa...minulla kuitenkin nyt sellainen olo että se olisi pitänyt antaa...mitkähän kriteerit sen määrittää kenelle se annetaan ja kelle ei?onkohan...
  3. V

    rh-neg ja km

    sain km viikonloppuna ja nyt selailin näitä viestejä täällä.jossain aiemmassa keskustelussa joku kirjoitti saaneensa km jälkeen sen pistoksen mikä annetaan rh-synnytysten jälkeen jos vauvan veriryhmä eri. itse olen -verinen ja olisiko minunkin pitänyt saada tuo rokotus km jälkeen? onko kellään...
  4. V

    yksityiset ultrat helsingissä

    hei missä olette käyneet np-mittauksessa helsingissä?siis yksityisesti..paljonko maksoi?kysyn sen takia jos nuo irtisanomiset astuvat voimaan niin ultraääni seulonnat keskeytetään...
  5. V

    helsingin yksityisultrat

    hei missä olette käyneet helsingissä np-mittauksessa ja ultrassa(12vkoa) ja paljonko tuli suurinpiirtein maksamaan? -kiitos-
  6. V

    Onko kukaan kokeillut? (rintojen suurennus aine)

    nuorempana sellaisen stickin minkä piti kasvattaa rintoja kun sitä veteli pitkin rinnuksia,,,mitään ei yllättäen tapahtunut... :ashamed:
  7. V

    Miks kaikki odottavat niin innolla joulua?

    joulun jälkeen voi alkaa jo odottamaan kevättä ja seuraavaa kesää...
  8. V

    La 19.11 jälkeen Taysin synnyttäjät

    itsellä on raskaus ihan alussa.12vkoa tulee täyteen juuri marrask.puolessa välissä.tilanne on tietysti pahempi teillä kohta synnyttävillä,mutta tänään oli hesarissa että ultraääni seulonnat myös loppuvat jos irtisanomiset tapahtuvat.harmittaa todella jos tärkeät mittaukset ja kontrollit...
  9. V

    Siis mä en nyt tajua mitä kauhisteltavaa tossa Talent-tyttöjen jutussa on...

    mielestä asu oli ihan kauhea. housut olivat ihan normaalit jumppahousut eli ihan sopivat esiintymiseen ,mutta ne yläosat todella säikäyttivät..en haluaisi omien tyttöjen,jotka myös voimistelevat esiintyvän tuollaisissa yläosissa.
  10. V

    Te jotka otitte Calmetten

    aion ottaa rokotteen seuraavallekkin lapselleni,koska isä on sairastanut tubin 11v.sitten.
  11. V

    Monikulttuurisille perheille kerho perustettuna!!!

    nyt siis yritän näin

Yhteistyössä