Hakutulokset

  1. H

    Yötyöläisiä?

    :wave:
  2. H

    Mitä tänään ruokana?

    Siskonmakkarakeittoo kohta ja iltapäivällä uunilihaa, perunamuusia ja salaattia :p
  3. H

    Osoitteen muutos netissä vai perinteisesti kaavakkeen täyttö ja vieminen postiin?

    Mä tein puhelimessa ja mun mielestä oli tosi kätevä systeemi ja siitäki tuli vielä vahvistus kotiin.
  4. H

    *muoks* lapsi asianmukaisessa hoidossa vihdoinkin

    Toivottavasti saavat asian mukaista hoitoa ja lapsi tervehtyy!! :hug:
  5. H

    Pitäkää peukkuja ettei mun kierukka ole pettänyt!

    Nää on aina yhtä kivoja :D Jännitän täällä sun puolesta siihen asti et tuut ilmottaan et miten kävi =)
  6. H

    kuinka nopeasti vauvan pitää olla ulkona hätäsektiooäätöksestä?

    Mikäli en nyt aivan väärin muista, niin oliko se 10 min. Jos joku muistaa jonkun muun, niin korjatkaa.
  7. H

    ASUNTOLAINOISTA!KUN TOISELLA OSAPUOLELLA ULOSOTTOVELKAA!

    Juurikin näin myös me toimimme, mut ei siltikään lainaa irronnut. Ja meidän lainanhaku reissusta on aikaa reilu kuukausi.
  8. H

    ASUNTOLAINOISTA!KUN TOISELLA OSAPUOLELLA ULOSOTTOVELKAA!

    No ehkä ennen ennen ku oli tämä taantuma päällä, niin pankit myönsivätkin helpommin lainaa. Kuinka isosta laina summasta teillä on kyse?
  9. H

    ASUNTOLAINOISTA!KUN TOISELLA OSAPUOLELLA ULOSOTTOVELKAA!

    Empä oikeen usko ja varsinkaan, jos siellä ulosotossa on vielä jotain maksettavaa.. Meillä sama tilanne, mut niin et maksettavaa ei enään oo ja merkinnät poistuu tämän vuoden aikana, mut ei siltikään saatu ees 61 000 euroa. Ne on kiristäny nyt kaikkia lainanmyöntö juttuja tän taantuman/laman...
  10. H

    Mitä muu perhe tekee nyt?

    Mies on suihkussa, vanhempi tyttö tekee palapeliä tos vieressä ja nuorempi tyttö on nukkumassa.
  11. H

    espoossa vuoropäiväkoteja?

    Suomenojalla kodin1 lähellä kunnallinen.
  12. H

    oletko tyytyväinen äippärahaasi ja tuletko sillä toimeen?

    Oon tyytyväinen. vv:lle: miten saat lisäks kotihoidontukea? Vai tarkotatko sitä lisäosaa, joka perustuu tuloihin?
  13. H

    Paljonko tulee veronpalautuksia?

    Palautusta mulle 184 ja miehelle 101, mut mulla tulee tuo tippumaan kyl ja miehellä taas vastaavasti nousee työmatkakuluista.
  14. H

    Vanhempainrahan määrästä

    Mä oon aina luullu, et vaan kahdesta lapsesta voi saada saman raha...
  15. H

    Vatsatautiset; missä kaupungissa olette?

    Kokkolassa.
  16. H

    Mitähän sitä tekis iltapalaksi?

    Ajattelin tehä lihapiirakoita ja joulutorttuja :xmas:
  17. H

    Kuinkas moni teistä on kotiäitinä?

    Vielä kesäkuuhun saakka.
  18. H

    Mitäs mieltä olette? Lapsen sairastelusta kysymys...

    Siellä sanottiin vaan, et juottakaa ja jos lapsi menee oikeen veltoks niin tulkaa sit takas. Musta vaan jotenki niin huolimatonta touhua... Ja illalla soitin uudestaan et pitääkö vielä tulla näyttämään, niin ei tarvinu vaan sanoivat taas et yrittäkää juottaa.. Ottivat päivällä siis...
  19. H

    Mitäs mieltä olette? Lapsen sairastelusta kysymys...

    Eli kyseessä 2½v tyttö, joka oksentanu tänään 3 kertaa ja ripuloinut melkeen 10 kertaa, pissaa ei ole tullut koko päivänä ja syönyt ja juonut todella heikosti, kuumetta ollut 37-38,5 asteen välillä koko päivän. Eilen oli samanlainen tilanne, ku tänään. Alkuviikosta oltiin saman vaivan takia...

Yhteistyössä