Hakutulokset

  1. V

    Paikkakuntagallup?

    Helsinki :wave:
  2. V

    G: Ikäsi; nyt ja kun sait vauvan

    14 kun sain vauvan (melki 15v) nyt olen 15v :)
  3. V

    Meneekö kaikilla muilla hyvin?

    No ihan hyvin menee nytte. N. Viikko takaperin olin aika väsynyt, ja kouluhommat puski päälle, tällä hetkellä ei ole mitään kummempia ja voin kunnolla keskittyä, mieheeni, lapseeni ja ystäviin :) :heart: Elikkä ihan ok tässä nyt menee...
  4. V

    [b]disney store[/b]

    huuto.netissä on disney storen vaatteita, ja väitetään että iyse "vaimot vaihtoon" hannakin myy siellä, myös disney storen vaatteita.... en muista nikkiä :/ :D
  5. V

    kantokopasta

    no ainakin carenan, brion ja emman katokopat käyvät ja voithan sä mitata kuinka suuri koppa käy, ja kattoa kaupassa mahtuuko koppa ;) :)
  6. V

    teiniäideistä

    minä olen 15 v nyt onnellinen 4kk tytön äiti. Lapsi oli "vahinko", ei siis "suunniteltu" asutaan lapsen isän kanssa yhdessä :heart:
  7. V

    Onko muita 15v?

    moi! en ole odottaja, mutta 15v, 4kk suloisen tytön äiti :) mulle saa kirjoitella!
  8. V

    moi

    moi :D
  9. V

    Violentse!!!

    nyt vasta huomaan :ashamed: joo, mielelläni :)
  10. V

    Teiniraskauksista.

    \ mutku välillä se vanhenee ja välillä ei vaikka menisi puoli päivää, nyt mä sitten en enää jaksa vastata uudelleen, kolmas kerta! yritin aiemmin 1kk sitten :D :whistle:
  11. V

    suomen vaunutukku vantaalla..

    mä oon joskus käyny niiden sivuilla mutten millään muista ossaa... siellä on about -20% tai -30% halvemmat hinnat
  12. V

    Teiniraskauksista.

    miksi aina kun yritän vastata tähän kysymykseen sessio vanhenee tai jotain :headwall: :headwall:
  13. V

    jonkun moka joka saa sinut...?

    \ hyvä hyvä :D
  14. V

    jonkun moka joka saa sinut...?

    \ tää on upee :laugh:
  15. V

    jonkun moka joka saa sinut...?

    \ :laugh: :laugh: :laugh: ihan hervoton
  16. V

    talvihaalarit

    minä ostaisin kokoa 74 kun sinne kun vauvat kasvaa niin nopeeta ja vaatetta tulee alle... Mä ostaisin ehkä semmosen kalliimman ja kestävämmän haalarin ja sitten sellaisen halvemman mutta lämpimän vaunuhaalarin :) :)
  17. V

    mitä pitäisi tehdä??

    suhtautuisin iloisesti, edes lapsen takia
  18. V

    Miten muihin alle 20 v. äiteihin on suhtauduttu?

    no osa tukee osa haukku täydelliseksi paskaksi... Minä olen yrittänyt iloita sen minkä pystyn.. Tiedän että ei tarvitse välittää toisten mielipiteistä jos itsestä asia tuntuu oikealta, mutta se ei vaan ole niin helppoa :'(
  19. V

    Jotain vilinää!!!

    tai sitten meitä on sen verran vähän, mä kyllä aloitan jotain heti kun keksin jotain nasevaa ;)
  20. V

    odotatko vai hoivaatko?

    minulla on 2kk tyttö :heart:

Yhteistyössä