Hakutulokset

  1. H

    lukisitko tämän ja jos sinulla neuvoa/apua niin kiitos

    minua kohtaan. Kiitos kaikille jotka vastanneet ja lukeneet lisää samassa tilanteessa tai sen kokeneilta olis kiva saada
  2. H

    lukisitko tämän ja jos sinulla neuvoa/apua niin kiitos

    Reilu kuukausi mennyt kaikki ihan sekavaa. Mies lähti viikoksi lappiin ja tämä työkaveri siellä mukana viimeseen asti vannotti että oli yksin enkö sen vertaa luota kun kerran soitin taustalta kuului kahinaa ja kulkemista ni kysyin että ihanko varmasti on yksin väitti että kuulen harhoja...
  3. H

    Sanokaas ny, mitä mä teen!

    meillä on 3-v ja hällä pyllyn päälle tukka monet sanoo ett on ihan ari koivunen minikoossa tukka pysyy fructiksella selvänä
  4. H

    lukisitko tämän ja jos sinulla neuvoa/apua niin kiitos

    minä se pääasiassa lasten kanssa olen siivoan hoidan talon mies luvannut joka päivä yrittää mutta ei tiedä tuleeko mitään tänään ilmoitti että ei haluakaan enää edes yrittää eikä halua sinne perheneuvolaan todellakaan mutta minä aion kuitenkin mennä koska asia on minulle tärkeä ja en tiedä...
  5. H

    lukisitko tämän ja jos sinulla neuvoa/apua niin kiitos

    Olen 29-v (tämän vuoden lopussa 30 täyttävä) nainen. Minulla on 4 lasta (4/00, 10/01, 09/04 ja 07/07) olen avioliitossa. Yhdessä olemme olleet kohta 11 vuotta joista nyt tulevana huhtikuuna 2 v naimisissa. Ongelmia on ollut kaikesta kuten rahasta, siitä kun minulla ei ole pahemmin ollut töitä...
  6. H

    katso oma tonttunimesi!

    Lehmus Terho-oksa minä Lampsa Visutossu isäntä lapset Sato Talviomena poika Massu Lauhaolo tyttö Juhla Kokoloma poika Korva Kuukkeli tyttö

Yhteistyössä