Hakutulokset

1. N

***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

jo pois kesävauvoista :'( Toissa maanantaina ultrassa sit lopullisesti selvis että kesken oli mennyt.Torstaina aloin vuotamaan ja nyt tiistaina menin lähetteellä keskussairaalaan ja saman tie osastolle ja kaavintaan.Eilen aamusta pääsin kotio.Illalla nousi sit lämpö ja yöllä kamalat...
  2. N

Täältä voimahalit sulle ja koko perheelle! :hug:
  3. N

-93 otin ekalle pakkauksen ja siitä on jälellä sakset,laatikko,patja ja harjat jne.Kaikki on hyvässä kunnossa. -05 en tytölle ottanu pakkausta kun viikolta 20 tiesin et on tyttö tulossa ja halusin tytön väristä vaatetta.Enkä pitäny sen vuoden toppapuvusta ja ekana talvena se olis ollutki liian...
  4. N

:hug: Sanoja ei löydy. :hug:
  5. N

Oon kovasti käyny taustailemassa ja pari kertaa koettanu kirjoittaakkin,mut aina on textit hävinny :kieh: Mulla eka neuvola oli 23.10 ja sie kaikki oli ok.No alapaine oli hiukan koholla mut ei pahasti.Hemppa oli 161.Ei tarvi rautaa vähään aikaan.Neuvolan täti on kiva pakkaus.Ei kaameesti...
  6. N

jospa sitä ny uskaltais kirjoittaa :)
  7. N

mun textit näkyville? Tai si tulee taas valkonen ruutu....
  8. N

***Kesävauvat 2008***

Taas tää teki sen et tuli vaan valkonen ruutu kun lähetin viestin :headwall: Kuulumisia kirjoittelin ja siit kun ekas neuvolas kävin tänään. Koetan huomenna paremmalla onnella. Tää kone/sivut varmaan hylkii mua :'( Nyt nukkuun......
  9. N

***Kesävauvat 2008***

ÄIPPÄ0806 Mihin sää noin edulliseen ultraan pääset ja missä?
  10. N

***Kesävauvat 2008***

Kylli-täti.....rv6+6....LA 9.6.......PHKS Naapsku....rv 6+6....LA 9.6......Tays.......Kolmas Äippä0806....rv6+5....LA 10.6....TAYS....Toista odotellaan syliapina....rv6+0.....LA 17.6.....HYS Äippä2006 rv 4+5?....LA 24?.6....L-PKS.....Toista odotellaan Mouse.....rv 5+5..........LA...
  11. N

***Kesävauvat 2008***

Kylli-täti.....rv6+6....LA 9.6.......PHKS Äippä0806....rv6+5....LA 10.6....TAYS....Toista odotellaan syliapina....rv6+0.....LA 17.6.....HYS Äippä2006 rv 4+5?....LA 24?.6....L-PKS.....Toista odotellaan Mouse.....rv 5+5..........LA 21.6...Tays...esikoinen Naapsku...rv 6+6.........La...
  12. N

***Kesävauvat 2008***

uusille plussaajille :flower: Tännehän on tullut porukkaa kun sieniä sateella :)
  13. N

***Kesävauvat 2008***

14. N

***Kesävauvat 2008***

[b]summerbabylle pahoittelut ja osanotot :hug:
  15. N

***Kesävauvat 2008***

neuvola ja viikkoja kasassa silloin 7+2 ARG, kirjotin äsken kuulumisia ja eipä tullu perille.Alhaalla luki et valmis ja ruutu oli ihan valkonen. Mihin lie lennähtäny :kieh:
  16. N

***Kesävauvat 2008***

Eka synnytys kesti 25h40min ja olin 40 asteen kuumees sillon ja päätin etten ikinä enää ryhdy moiseen.Toista kun ootin niin heti ekas ultras sanottiin että taitaa olla sektio noitten myoomien takia.Aah mikä helpotus se oli =) .Vikal kerran äippäpolilla sit lekuri sanokin et ehkä voiskin...
  17. N

***Kesävauvat 2008***

Joo, onhan toi laskettujen aikojen mukaan toi testi 2 taulukko.Hyvä hyvä!Enpä sitä siin aikasemmin aamulla huomannukkaan,sorry vaan taas hötkyilyistä :headwall:
  18. N

***Kesävauvat 2008***

:hug: ja jaksamisia täältä!!!
  19. N

***Kesävauvat 2008***

ja onnitteluja uusille plussaajille!!! Hengissä ollaan ja pientä äklötystä on ilmassa ja makeet ei maistu olleskaan.Ruokakin maittaa välillä aikas huonosti,mut väsymys tuntuu vähän hellittäneen.Onneksi. Juu ois hienoo jos toi lista olis lasketun aikojen mukaan.Lista on siltikin hieno oli se...
  20. N

***Kesävauvat 2008***

:'( Ja kuten näkyy,oon huippu koneen käyttäjä. Piti vaan lihavoida toi kyssäri sana. :laugh:

Yhteistyössä