Hakutulokset

  1. P

    Lähihoitaja-tutkinnon tutkintosuorituksen hylkääminen. Mitä tapahtuu sen jälkeen?

    Minulla oli opiskelija suorittamassa (antamassa näyttöä) Lähihoitaja-tutkinnon viimeistä tutkintosuoritusta joka on hänellä vanhustyö. Tutkintosuoritus on mennyt alusta asti huonosti joten eilen, kolmantena tutkintonsuoritus päivänä, ilmoitin opiskelijalle että suoritus on hylätty. Opiskelijalla...
  2. P

    Mikä muo vaivaa? Ideoita?

    Mulla on keskiviikosta asti tuntunut puolesta välistä selkärankaa alaselkään asti paineen tunnetta selkärangassa. Ajoittain tuntuu myös kipua. Vähän puolen selän alapuolella selkärangan kohdalla pieni muhkura joka ei ole erityisemmin kipeä. Kipulääkkeet, Panadol, ei muuta tunnetta mitenkään...
  3. P

    Vanhustyön näyttösuunnitelman tekoon apua

    Väännään Vanhustyön näyttösuunnitelmaa (tutkinnonsuoritus suunnitelmaa nykyään). Mulla on pari palluraa jota en saa sanoiksi. Eli lyö siis suoraan sanottuna ihan tyhjää :ashamed: Kuten: Käyttää työssään hoito ja huolenpitomenetelmiä, arvioi niiden soveltuvuutta ja kehittää niitä edelleen...
  4. P

    Lääkelasku jota en tajua (Lääkelaskut kirjasta).

    Potilaalle on määrätty nivelreumaan metotreksaattia kolme 2,5mg:n annosta 12 tunnin välein viikossa. Yhden tabletin vahvuus on 2,5mg. Kuinka moneksi viikoksi riittää XXX tabletin pakkaus? Mä sain vastaukseksi 5 päivää, joka on väärin. Miten lasket tämän?
  5. P

    Lähihoitaja opintojen erikoistumisjakson lääkelaskut

    Mitä pitää osata erikoistumisjakson lääkelaskuissa? Erikoistun vanhuksiin, jos se jotenkin vaikuttaa laskujen sisältöön.
  6. P

    MTV3 45min special

    :/ Miehet suutelee autoja ja hyväilee niitä :o 45min Special: Auto rakastajana 24.06.2009 klo 20:00-21:00 Englannissa ja USA:ssa on kehittynyt uusi metroseksuaalinen laji. Kuplavolkkarit herättävät varmimmin näissä miehissä uinuvan pedon. Heillä on netissä omat seksisivut. MTV3
  7. P

    Tatuointi hihat

    Tietääkö joku että onko tatuointi hihoja myynnissä jossain marketeissa? Tai kaupoissa? Nettimyynnissä on, sen tiedän.
  8. P

    Juhannuksesta

    Tyhmänä kysyn: Torstainako sitä jussia juhlitaan?
  9. P

    Vatsahaava/mahakatarri

    Mulla alko lauantaina aamulla oireet jotka saattaisi viitata vatsahaavaan/mahakatarriin. Eli pahoinvointi, polttava kipu ylävatsassa keskellä sekä ripulointi. Pahoinvointi ja vatsakipu ei ole "vatsatautimaista" vaan erilaista kipua. La-su välisenä yönä tais olla kuumetta. Kipuilu ja...
  10. P

    Hoitotyön suunnitelman tekoon apuja.

    En saa hoitotyön tavoitteista asiakaslähtöisiä. Voisko joku auttaa ihan rautalangasta vääntämällä? Miltä tämä näyttää? Eli: SYÖMINEN JA JUOMINEN VOIMAVARAT/AVUNTARVE Syö itse. Tarvitsee apua ruoan lämmittämisessä. Tarvitsee muistutuksen ruokailuun lähdössä. HOITOTYÖN TAVOITTEET...
  11. P

    Päiväkodissa parvorokkoa ja vesirokkoa

    Kumpikohan iskee pojalle ensiks? Onneks lomaan on 4 vkoa, ehtii ehkä parantua ennen sitä jos tauti tulee.
  12. P

    Tämän päivän lööpissä Inkisestä

    Joko ilta-sanomien tai iltiksen lööpissä oli et Matti jättänyt viestin rannalle. Onko jollain tietoa, et minkälaisen viestin? Verkkosivuilta en löytäny aiheesta juttua.
  13. P

    Päiväkodin kevätjuhlan esityksessä parodian aineksia

    Lapset esittivät Piippolan vaarilla oli taloa. Viimeiseksi Piippolan vaarilla oli talo, jossa se hoiteli täitä. Lapsilla jättimäiset pahvi kammat jolla ne kampasi toistensa päitä. Päiväkodissa oli täitä 4 kuukautta.
  14. P

    Vatsatauti kammo

    Mulla on tajuton v.tauti kammo. Tyttö kertoi just, että sen kaveri on oksutaudissa. Nyt yritän olla ajautumatta hysteriaan. :x
  15. P

    Kesän kausimuki Muumi

    Onko jollain tästä tietoa? Systeri kertoi että Prismassa olisi viikolla 19 myynnissä. Arabian sivuilla ei ole tietoa mukista, ainakaan en löytänyt.
  16. P

    Huomenna alkaa Top-jakso

    Voi juma kun jännittää. Oon menossa pitkäaikaisosastolle Hoidon ja huolenpidon jaksolla. Voi kun olis jo huominen tähän aikaan...
  17. P

    Lentokoneella matkustamisesta (koneen vaihtamisesta)

    Jos lentokoneella mentäessä on välilasku, niin saako kentältä poistua kaupunkia katselemaan? Vaihtoaika olis 7h.
  18. P

    Tuliko mätkyjä vai palautuksia?

    Meille tuli veroehdotukset. Saatiin molemmat palautuksia :)
  19. P

    Kun pesänosakas ei osallistu perunkirjoitukseen, mitä valtakirjassa tulee lukea?

    Pakollisten täten minä blaa blaa valtuutan blaa blaan...? Sisarukset ei yllättäen osallistu huomiseen perunkirjoitus tilaisuuteen.
  20. P

    Espoon päiväkodeissa ja kouluissa täiepidemia

    Tämän päivän Länsiväylässä artikkeli. Joo, pojan päiväkodissa täitä jo kolmatta kuukautta. Pojan ryhmästä löytyi ekat täit eilen. Tänään lähti nassikan hiukset TAAS pois. Täit on tainnu tulla jäädäkseen. :headwall:

Yhteistyössä