Hakutulokset

  1. H

    onko muita hamstereita ruuan suhteen

    Meillä evästä kotona niin paljon hamstrattuna että niillä pärjäisi monta viikkoa.Ei tosin ravitsemuksellisesti parasta, mutta ruokaa kuitenkin. kuivatuotetta ja pakastettua ja säilykkeitä. mieskin jo nauraa mun hamstraus innolle, mutta kun mies jää nyt kuun lopussa työttömäksi niin ei...
  2. H

    pelilinkki kaikille

    http://www.topkani.fi/
  3. H

    kuka teistä on nopein?

    katsokaa lahjoitetaan osasto :wave:
  4. H

    jokohan nuo talvirenkaat saa laittaa autoon

    tänne pohjoisee luvattiin jo pakkasia
  5. H

    Uhkailu, lahjonta ja kiristys, käytetäänkö teillä näitä?

    lapsilla huoneen siivous oli vaikeaa, joten lupasin vuokrata dvd-filmin jos siivoavat. ja ne jotka eivät siivoa, eivät myöskään katso tätä filmiä. :whistle:
  6. H

    löytyipäs niitä vanhoja valokuvia miehestäni

    Hän on aina sanonut ettei hänen lapsuusajasta ole valokuvia, mutta olipas vaan anopilla muutama. skannataan ne oman käyttöön. nyt saadan miehesänkin kuva 14 vuotiaana. söpöhän tuo on ollut jo silloin =) :p
  7. H

    HOX ROVANIEMI

    Työttömien yhdistys jakaa tiistaina 9.10 klo 10-14 Eu-ruokakasseja. Kaikki tarvitsijat hakemaan
  8. H

    Tytär 13v maistoi siideriä mun luvalla

    oli kaupasta ostettua alkoholitonta siideriä, tölkissä :D
  9. H

    Ensi viikolla vanhusten viikko

    Joten muistakaa nyt niitä mummoja ja pappoja, kun vielä elossa ovat
  10. H

    En olisi uskonut, että olen näin herkkä

    Lapset aina väittävät että olen julma, mutta tänään katsoin eilisen kotikadun netistä , niin alkoi itkettämään. Ihanaa kun Laura ja Kimmo saivat toisensa, Kimmo sopi äitinsä kanssa ja Anja lopulta ymmärsi tytärtään. Tiedän toki että on vain ohjelma, mutta kun ei voinut olla itkemättä...
  11. H

    Tää äiti lähtee nyt

    hakemaan eskarin kotia ja sen jälkeen kaupungille hoitamaan asioita. :wave:
  12. H

    Onneksi asutaan niin isossa kerrostalossa,ettei kuulla kaikkea

    varmasti jotakin tapahtunut tässä talossa,kun aamulla ennen seitsemää näkyi olevan poliisien maija pihalla. En tiedä veivätkö jonkun mukaansa, en jaksanut "päivystää" ikkunassa koko aamua. eilenhän oli keskiviikko, pikkulauantai ja monella ryyppyilta :whistle:
  13. H

    Toivottavasti pojan opettaja ottaa "kiusaamistapauksen" käsittelyyn

    Pojalla oli mennyt huppari rikki, kun toinen poika oli suuttunut, muka pelannut vääriä säännöillä. Vaikka olisikin säännöt väärät, ei kenenkään vaatteita saa repiä. Pojan opelle on soitettu ja lupasi käsitellä asiaa. joku korvaus paidasta on saatava, vaikka se on helposi korjattavissa.

Yhteistyössä