Hakutulokset

  1. Ä

    VAROITUS: ei herkille! Hurjaa kuria (kylmä suihku, hot sauce..)

    HULLU ÄMMÄ!!!!! En voisi koskaa tehdä omalle noin vaikka kuinka oli tottelematon! Asiat pystyy selvittämään puhumalla. Tuli niin paha olo sen pienen pojan puolesta:|
  2. Ä

    Tulisiko itsetehdyistä lihapullista ihan kamalia, jos käyttäisin korppujauhojen sijaan

    Oon välillä laittanut kermaviiliä ja vaan yhen kanamunan ja paljon mausteita niin tulee ihanan mehukkaita:)
  3. Ä

    Millä korvata leivinpaperi?

    Jos sulla on muffinsivuokia, niin voitele ne ja laita taikina sinne.
  4. Ä

    Hyvä suolainen piirakka

    Pohja: 125 g voita tai margariinia 1dl juustoraastetta 2 3/4 dl vehnäjauhoja 1 tl leivinjauhetta 1/2 dl vettä Täyte: 1tlk raejuustoa (200g) 1dl juusturaastetta 3 kanamunaa 1½dl purjosuikaleita ½tl suolaa ½tl paprikajauhetta ripaus valkopippuria 1 Lisää pehmeään rasvaan...
  5. Ä

    Yksinhuoltajia Raumalta Pino!!!

    Laitetaan pinoon yksinhuoltajat Raumalta! Tässä heti yksi :wave:
  6. Ä

    Syömisongelma

    mä en edes enää käytä suolaa vain mausteita. En edes kaipaa suolaa.
  7. Ä

    Syömisongelma

    Tee esimerkiksi hymyilevät kasvot niistä ruuista,meillä ainakin tuo tehosi kun neiti nirsoili ruuan suhteen,nyt syö kaikkea mitä eteen laittaa ja aina melkeen lautasen tyhjäksi. Neiti on nyt reilut 2-vuotta.
  8. Ä

    Mitä karjalanpiirakoiden päälle?

    Ootko kokeillu laittaa perinteisen munavoin sekaan raejuustoa? Antaa hyvää makua ja keveyttä.
  9. Ä

    vilkas lapsi

    Miten olisi "vanhanaikaisesti" valjaat? Itse voisin käyttää jos tyttäreni ei uskoisi, minulla samanikäinen tyttö.:)
  10. Ä

    Miten tutista eroon ?

    Meillä neiti oli 2v2,5kk kun oravaäiti vei tutin eikä tuonut sitä takaisin. Muutama ilta tuttia itkettiin ja sitten unohtui. Hyvin se loppujen lopuksi meni,vaikka ajattelin että tuleekohan kauhea konsertti, mutta ei onneksi tullut. Nukkuu yöt paremmin nyt kun ei ole tuttia:)
  11. Ä

    Miten saada lapsen käymään kakalla pytyllä/potalla?

    Minulla on neiti joka on 2v5kk ja nyt ollut 4 päivää täysin kuiva, tietysti päikkäreille ja yöksi laitan vaipan ihan varmuuden vuoksi.Päiväunien jälkeen vaippa on kuiva,yön jälkeen on yksi korkeintaan kaksi pissaa vaipassa. Kakannut hän ei ole vaippaan enää moneen kuukauteen. Ei pytylle mene...
  12. Ä

    Pinoon huhtikuiset -05 ja elokuiset -06!!!

    Minulla ihana pikku neiti syntynyt huhtikuussa 2005 ja kyllä vipinää riittää :)

Yhteistyössä