Hakutulokset

1. R

Oma pino Tampereen suunnan äideille...

:wave: Tampereelta tämäkin mamma (23v)! Ville (melkein 8kk) ja mies (20v) asustelee täällä saman katon alla! Meidän koti löytyy Tesomalta =)
  2. R

millä rv synnytit?

39+6 =)
  3. R

lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

Ihania nimiä teillä lapsosille! =) Meillä pojalla on nimenä Ville Tapani Jahka saadaan seuraava alulle ja jos tulee tyttö niin nimeks tulee Viola.
  4. R

kyläilykulttuuria kaipaava

tässä samanhenkinen äiti myös pirkanmaalta! =) Mistä päin täältä olet? Mä oon Tampereelta.. Avoimet ovet on aina päiväsaikaan ja kahvipannu kuumana samalla :p Mulla on poika 8/05 eli vielä ei ihan leikkikaveriks ole,mutta kovaa kyyitä siihen suuntaan.. Ite oon 23 vuotias ja naimisissa..
  5. R

Heippa äiskät ja -05 synt. lapset

Täällä 23-vuotias yhden lapsen äiti (ainakin toistaiseksi yhden =) ) Poika on syntynyt elokuussa -05 Perheeseen kuuluu myös isi (20v) Ja asustellaan Tampereella,Tesomalla.. maili/meseosote on: riikka.tetri1982@hotmail.com
  6. R

Kamuja Tampereelta???

tässä mun mese osote: riikka.tetri1982@hotmail.com Lisäilkää,jos tahdotte jutella =)
  7. R

Tampereen äidit+lapset

Täällä äiti ja poika 6kk Länsi-Tampereelta tarkemmin vielä tesomalta.. Seuraa ulkoiluun ja kahvitteluunkin kaipailee kovasti!
  8. R

elokuussa 05 synnyttäneitä???

:wave: Meidän poika putkahti maailmaan 31.8.05 klo.13.02 Syntyessään pituutta oli 50cm ja painoa 3,315kg Tällä hetkellä herralla on pituutta 67cm ja painoakin on tullut jo 7,255kg Meilatakkin saa jos haluaa.. Sama osote toimii myös mesessä =) riikka.tetri1982@hotmail.com
  9. R

Mese kavereita

mesekaveria vailla täälläkin!! Oon 23-vuotias ja mulla on pikkuinen poika (Ville),joka on syntynyt elokuussa -05 osote on: riikka.tetri1982@hotmail.com
  10. R

Kamuja Tampereelta???

Tampereeltä minäkin.. 23 vuotta ja poika 6kk
  11. R

-05 syntyneet

Meillä poika syntyi 31.8.05 Ja Tampereelta olemme kotosin =)
  12. R

millä rv synnytit?

Poika syntyi rv 39+6 pituutta oli 50cm painoa 3,315kg =)
  13. R

raskaus ja tupakka

minä poltin raskauden aikana ja poika syntyi ihan terveenä! lopetin kylläkin samana päivänä, kun poika syntyi! =) Nyt välillä tekee oikein hurjasti mieli aloittaa uudestaan, mutta yritänpä ainakin olla ilman, kun olen siihen pystynyt jo melkein 4kk...
  14. R

mitä tehdä kun mies läpsii lasta?

\|O ILMOITA NYT HYVÄ IHMINEN POLIISILLE TAI JOHONKIN!! Ei tommosta voi sallia! Lähde lapsines pois sen miehen luota! JOs ukko on noin epäkypsä lapsien suhteen, niin ei hyvää päivää.... Nousi itsellä oikein niskakarvat pystyyn... :(
  15. R

taas nimistä!!!!

Anniina... se on nätti nimi. Jos meille olisi tullut tyttö, niin nimeksi olisi tullut Anniina... :heart:
  16. R

Mitä sanotte nimestä...

\ samaa mieltä :)
  17. R

milloin uudelleen raskaaksi?

meilläkin on mulla jo kova vauvakuume... vaikk apoika on vasta kolmen kuukauden =) Kuitenkin ajateltiin tuon ukkoni kanssa,että olis ainakin pari vuotta ikäeroo...
  18. R

Mitkä oli poika/tyttömerkit raskaana ollessa?

luulisin,että poika se sieltä tulee... :)
  19. R

Lapsesi/Lapsiesi nimet?

Meillä on VILLE TAPANI :heart:

Yhteistyössä