Hakutulokset

  1. alppiruusu

    Keskosvauvoja?

    Täältäkin löytyy ennenaikanen, pieni prinsessamme syntyi 24.09 alateitse rv 36+2 painolla 2430g ja pituudella 46cm saaden pisteet 9/9/10. Eka yöksi laittoivat nenämahaletkun, jonka vauva kiskaisi irti ekan syötön jälkeen. Neiti hamusi tissiä, joista ei ikävä kyllä tippaa enempää herunut joten...
  2. alppiruusu

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Käympä minäki pikasesti ilmottamassa että meidän pieni prinsessa :heart: syntyi 24.09.2007 rv 36+2. Pikainen kertomus: 04:42 alkoi lapsivesi lorahtelemaan, minä ensisynnyttäjänä luulin pissanneeni sänkyyn unissani, pakkasin sitte kassin sairaalaan (oisin tietty voinu hoitaa aiemminkin) ja...
  3. alppiruusu

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Mie kyllä luulen et oot luonnonkihara brunette mamma3.
  4. alppiruusu

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    mamma3: En oikeen päässy selvyyteen, toi antibiootti kuulemma ehkäsee sen tarttumisen vauvaan, kun annetaan ennen synnytystä. Täällä on muitaki aika erilaisia juttuja mitä tutkivat kuten toksoplasmoosia, verikoe otetaan joka käynnillä. Samoin kaikille odottajille määrätään ihanat ja tosi sexyt...
  5. alppiruusu

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Ai niin sitä piti vielä kysyä että otetaanko Suomessa streptokokki B näyte emättimestä ja peräaukosta? Mulla otettiin perjantain kontrollissa, sanoivat et jos oon positiivinen annetaan ennen synnytystä antibioottia. Nyt yritän saada unen päästä kiinni. alppiruusu ja Sewe rv36+1
  6. alppiruusu

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Ihan ekaks VAUVAONNITTELUT NäkymätönNinni, Vilma-Onni, Piituli, Lucy :flower: Olikohan muita, jos oli niin kaikille muillekkin jo poksahtaneille VAUVAONNITTELUT Sitte vähän omaa napaa. Perjantain kontrollikäynti meni hyvin, kaikki normaalia. Mitään lukuja en muista ja täällä ei ole mitään...
  7. alppiruusu

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    :heart: ONNEA RONTTI ja PRINSESSA :hug: Perässä tullaan hitaasti mutta varmasti :laugh: alppiruusu ja Sewe rv 35+5
  8. alppiruusu

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Alusta asti oon kirjotuksia seurannu, en oo vaan saanu aikaseksi mitään kirjotella. Olen kyllä saanu paljon vinkkejä ja apua moneenkin pulmaan kun olen juttuja seuraillu. Kauan kaivattua esikoista odotellaan syntyväksi aviomiehen kanssa täällä keski-Euroopassa, Alppien keskellä, laskettu aika...

Yhteistyössä