hei!
Olen Oulun pohjois-puolelta 27v 1,8v tytön äiti ja me kaivataan uusia ihmisiä elämään..;) Kirjoittele osoitteeseen, susan78@jippii.fi
Terkuin, Mari
meidän termiitti 1,8v on hirviä puremaan mutta ainoastaan onneksi vain mua, toistaseksi ei oo vielä ketään muuta mutta onko muilla samanlaisia "purijoita"?
Pöö!
Me voitais kans Nean 1.6v tulla jos nyt mitään maata kaatavaa ei tapahdu..en tosin ole aikaisemmin ollut tapaamisissa ja olisi mukava vihdoin tavata uusia äitejä...toivottavasti tapaamisiin!
Terkuin, Mari ja Nea
voi ei...unohdin vallan koko tapaamisen ja itse vielä ehdotin sitä...
sovittaisko uusi tapaaminen ellei innostus porukalla laantunut...seuraavaan tapaamiseen tulen ehdottomasti!
nolona, Terkuin, Mari ja Nea :ashamed:
Meitä näkyi olevan aika monta äitiä vailla seuraa. Miten olisi jos porukalla treffattais joku päivä tässä kuussa? Asiasta kiinnostuneet ehdotuksia. Terkuin, Mari ja Nea (1.6v)
täällä kans yksi äiti vailla seuraa, olen 27-vuotias 1.6 v ikäisen tytsyn äiti. mulle voi laittaa s.postia,
marim26@suomi24.fi
kirjoitelkaa, niin tutustutaan
meillä kanssa tytöllä 1.2kk kauhia uhma päällä, pukeminen on jotain aivan hirviää, rimpuilee ja huutaa, juoksee karkuu ... ja jos jotain ei saa periksi niin siitähän se hirviä mekkala syntyy...saa nähdä mitä 2-vuotiaana...