Hakutulokset

1. L

Ystävä Oulusta

hei! Olen 27-v parivuotiaan tytön äiti. Me myös kaivataan uusia tuttavuuksia.
  2. L

Oulusta uusia tuttuja

hei! Olen Oulun pohjois-puolelta 27v 1,8v tytön äiti ja me kaivataan uusia ihmisiä elämään..;) Kirjoittele osoitteeseen, susan78@jippii.fi Terkuin, Mari
  3. L

meidän neiti puree

meidän termiitti 1,8v on hirviä puremaan mutta ainoastaan onneksi vain mua, toistaseksi ei oo vielä ketään muuta mutta onko muilla samanlaisia "purijoita"?
  4. L

mese-ystäviä kaivataan...

Hei! Itselläni on samanikäinen tyttö 1,8v ja mulle voi kirjoitella osoitteeseen, marimarkus@hotmail.com Terkuin, Mari
  5. L

hei!

Minä asun täällä kellon-kiviniemessä ja meille kyl kelpaa seura...;) susan78@jippii.fi
  6. L

Oulu

Pöö! Me voitais kans Nean 1.6v tulla jos nyt mitään maata kaatavaa ei tapahdu..en tosin ole aikaisemmin ollut tapaamisissa ja olisi mukava vihdoin tavata uusia äitejä...toivottavasti tapaamisiin! Terkuin, Mari ja Nea
  7. L

oululaiset äidit

voi ei...unohdin vallan koko tapaamisen ja itse vielä ehdotin sitä... sovittaisko uusi tapaaminen ellei innostus porukalla laantunut...seuraavaan tapaamiseen tulen ehdottomasti! nolona, Terkuin, Mari ja Nea :ashamed:
  8. L

oululaiset äidit

sovitaanko sitten tapaaminen ensiviikon keskiviikkona 11.00 vintissä?
  9. L

-01 ja -04 syntyneet lapset

mulla o tyttö syntynyt 27.2.2004 mailia voi laittaa, marim26@suomi24.fi
  10. L

lukuharrastus

mä tykkään jännäreistä, John Grisham, sidney Sheldon, Robin Cook, yällä hetkellä luen Grisham=Viimeinen valamies, suosittelen
  11. L

oululaiset äidit

sopiskos kaikille ensiviikon keskiviikkona tapaaminen Vintissä? Mikä olis paras kello-aika?
  12. L

ihmetyttää...

minun mielestä jokaisella on oikeus osallistua palstan toimintaan oli sitten mistö tahansa...tälläset kritisoijat jättää omaan arvoonsa...
  13. L

oululaiset äidit

Meitä näkyi olevan aika monta äitiä vailla seuraa. Miten olisi jos porukalla treffattais joku päivä tässä kuussa? Asiasta kiinnostuneet ehdotuksia. Terkuin, Mari ja Nea (1.6v)
  14. L

Missä oulun äidit?

täällä kans yksi äiti vailla seuraa, olen 27-vuotias 1.6 v ikäisen tytsyn äiti. mulle voi laittaa s.postia, marim26@suomi24.fi kirjoitelkaa, niin tutustutaan
  15. L

täällä myös seuraa vailla

Olen 27-vuotias 1.5v ikäisen tytsyn äiti, kaikki jotka kaipaavat seuraa pistäkäähän postia niin tutustutaan.... marim26@suomi24.fi
  16. L

vm-78?

lokakuu vm-78 :wave:
  17. L

Hei kaikki -78 syntyneet

lokakuussa :wave:
  18. L

1v uhma

meillä kanssa tytöllä 1.2kk kauhia uhma päällä, pukeminen on jotain aivan hirviää, rimpuilee ja huutaa, juoksee karkuu ... ja jos jotain ei saa periksi niin siitähän se hirviä mekkala syntyy...saa nähdä mitä 2-vuotiaana...

Yhteistyössä