Hakutulokset

1. A

Sammaksesta kyssäri..

Meillä neidillä (3vko) Oli sammasta suussa. ei auttanu puolukka ja saatiin lääkekuuri Mycostatin.Itellä Sammas tarttunut tisseihin ja imettäminen yhtä tuskaa kun toinen tissi avohaavalla. nyt tytyllä sammaspeitteet hävinny suusta. Kauanko ootte antaneet lääkettä sammas peitteiden hävittyä, vai...
  2. A

Avautumisvaiheen muuttuminen ponnistusvaiheeksi, tuntemukset?

mulla siirtymän avautumis vaiheesta ponnistusvaiheeseen huomas todella voimakkaasta ponnistustarpeesta... kamalan kipeä se ei ollut.. pakottava tarve vaan... sit ku sain ruveta ponnistamaan niin yks kaks kivut häipy kokonaan.. supistelut lakkas ja oli seesteinen vaihe, sitten ponnistaessa ei...
  3. A

häpyluun kivusta

onko teillä muilla loppuraskauden odottajilla kipua häpyliitoksessa? Itellä aivan raastavat kivut välillä...makuulla yhtä tuskaa.. sängyssä ei pysty kylkeä kääntään ilman voihketta.. tuntuu kuin tikarilla tonne jonnekki hävyn seutuville työnnettäs... karmeeta... nyt ruvennu jo istualleenki...
  4. A

Synnytys ilman kivunlievitystä - kokemuksia, mahd. vertaistukea?

mulla esikoinen käynnistettiin raskausmyrkytyksen takia, tässä synnytyksessä kerkesin saada petidin piikin 3 kertaa + särky lääkettä(ennen saliin menoa), salissa kohdunkaulapuudutteen(sydän rupesi lyömään ihan vauhkona), jotan kohdunsuuta rentouttavia suppoja, ilokaasua(pää ssekasin ja sumee...
  5. A

vauvalle sairaalasta lähtövaatteet?

Auttakaa nyt typerää..mitä te otatte vauvalle mukaan lähtö vaatteiksi sairaalasta.. mulla LA käsillä(nyt 20 pvä) ja en millään saa päätettyy mitä vaaveli sit lopen tarttee et pärjaa tänne kotiin asti... noloa tunnustaa mut kolmas tulossa ja silti näin epävarmaa.. :ashamed:
  6. A

Kiva, kun olisi tiennyt ettei ä-päivärahaa varten tarvitse Kelaan toimittaa..

vielä lähettivät vahvistuksen mulle kotiin... ilman laskua..
  7. A

Kiva, kun olisi tiennyt ettei ä-päivärahaa varten tarvitse Kelaan toimittaa..

häh.. siis verokortti makso?mäki tarkistin verotoimitosta et verokortin prosentit riittää loppuvuodelle, lähettivät suoraan kelalle paperit, mut ei mun kyl mitään niist tarttenu maksaa... oisko syy sit se et mulla veroprosentti hieman muuttu?
  8. A

Korkea pulssi loppuraskaudesta

kolmatta ootan loppusuoralla 39+1 ja jokaisella lapsella odotusaikana mun pulssi on ollu aina mitatessa 100 -115 välillä.. neuvolan täti vaan meinas et joillaki se vain kohoaa... onneks raskauksien jälkeen laskeunu normaaliin.. tai siis mulle normaaliin :) (leposyke n.80)olossa en kyl oo moista...
  9. A

sf-mitassa notkahdus!!

mulla kahdella aikaisemmalla lapsella kummallakin sf- mitta notkahtanut lopussa ja nyt tällä kolmannella kävi samoin.. kaikki ollu ok.. lapset ollu kyl pieniä 3050 ja 3250, mut mulla vissiin ne painuu niin tonne lantioon ja et se aiheuttaa notkahduksen sf- mitassa(oma ajatus). neuvolassa eivät...

Yhteistyössä