Hakutulokset

1. P

Brio Novat ja kova koppa

Moi! Laitan nyt tämän tännekin: Osaisiko joku täällä auttaa ja kertoa miten kova kantokoppa kiinnitetään Brio Noviin? Jalkopäädyssä on se leveä "tarranauha", joka kiinnitetään rungon putkeen, mutta onko koppa kiinni mitenkään muuten? Käyttöohjelapustakaan ei ollut hirveästi hyötyä, oli...
  2. P

Brio Novat ja kova koppa

Moi! Osaisiko joku täällä auttaa ja kertoa miten kova kantokoppa kiinnitetään Brio Noviin? Jalkopäädyssä on se leveä "tarranauha", joka kiinnitetään rungon putkeen, mutta onko koppa kiinni mitenkään muuten? Käyttöohjelapustakaan ei ollut hirveästi hyötyä, oli niin sekava kun siinä on useita...
  3. P

perätilasta

Mulla tuntuu potkut navan molemmin puolin (joskus ylempänäkin pienen venytellessä). Olen tullut siihen tulokseen, että siinä ovat oikea ja vasen jalka, lisäksi hennommat käsien liikkeet tuntuu alavatsalla häpyluun yläpuolella. =) Ja kuulemma raivotarjonnassa vaavi on. Pannu 31+5.
  4. P

Kelan sairauspäivärahalle tippuneet

Kiitos teille vastanneille! :flower: Näin arvelinkin, että takautuvasti maksavat, täytyy huomenna kysyä Kelasta sitten tarkemmin. Kiva olla ilman tuloja tuon aikaa. Lisääkin kokemuksia lukisin mielelläni. :)
  5. P

Eikö kukaan oikeasti osaa auttaa?!?!? :'( Tietäisikö joku edes sen miten rahat maksetaan, jälkikäteen takautuvasti vai miten? Pannu
  6. P

Nyt on eri diagnoosikoodi kuin aiemmin (tai lisäsyynä on myös aiemmin käytetty koodi). Oon ollut kaksi kertaa 3 viikkoa saikulla putkeen ja palkka maksetaan vain 6:en viikon ajalta. Ainakin palkanlaskija sanoi, että katsotaan samaksi sairaudeksi, jos jatkuu putkeen. Eli Kelan rahoille putoan...
  7. P

Hei! Onko kellään kokemusta Kelan sairauspäiväraha-hakemusten käsittelyajoista? Mulle kirjoitettiin juuri sairauslomaa äippälomaan asti ja palkalliset saikut on käytetty, joten putoan Kelan rahoille. Kauanko päätöksessä on kestänyt ja kuinka kauan päätöksestä menee ennen kuin rahat tulevat...
  8. P

Rintojen kasvu

..mulla menee vielä "huonommin", lähtökoko oli 75F ja nyt viikolla 29 on koko 80J! Että sillee.. :whistle: Olisin ikionnellinen vaikka vain G-kupista, niitä kun vielä löytyy kunnon liivikaupoista.. Seuraavaksi joutuukin sitten tilaamaan liivit netin kautta ulkomailta. Toivottavasti kasvu...

Yhteistyössä