Hakutulokset

  1. ansku88

    **Tammivauvat2008**vol.6

    Mä nyt aattelin tulla pitkästä aikaa kirjoittelemaan!! :) Sofia nukkuu, ihana rauha. Sofia tulee 29. päivä 10kk. Hullun nopeasti menee aika. Reilu kk sitte lopetin imetyksen , ja nyt herää 1-2 kertaa yössä, (välil ei kertaakaa) tutin laitan ja vähä silitän niin jatkaa unia. Yleensä menee...
  2. ansku88

    Onko liuskatestit (raskaus siis ) luotettavia?!

    Samoin täällä.. :)
  3. ansku88

    Eikös Extrafilmiltä tuu kuvat ihan muutamassa päivässä?

    Välillä tulee muutamassa päivässä, välil menee viikko!
  4. ansku88

    Minkä pituinen olet, entä miehesi?

    Minä 171 mies 172/173
  5. ansku88

    Pisimpään yhdessä ollut pariskunta?

    Me 4v 6kk (naimisissa 1v8kk) ja mä 20v ja mies 19v
  6. ansku88

    3000e hääpaikan vuokra.Onko se paljon?

    No mun mielestä on kyl aika kallis... :o
  7. ansku88

    VAIKEA VALINTA: oppisopimuspaikka, joka ei ole ihan mieluinen, mutta taloudellinen tilanne olisi hyvä, vai tavallinen päiväopiskel

    Niin, tietenkin jokaisen oma valinta, mut onko se sit mukava elää sillee et hyvä jos ruokaa saa....
  8. ansku88

    Voikohan mulla olla rintatulehdus? Oireista?

    Yritä lypsää iha tyhjiks molemmat ja ota särkylääke.. Ja kokeile laittaa rahkaa rintoihin ja joku pyyhe tms päälle ja anna olla.. Jos monta päivää kestää, niin sit kannattaa mennä lääkäriin!! Tsemppiä!!
  9. ansku88

    Voikohan mulla olla rintatulehdus? Oireista?

    Ei sitä tarvi lääkäriin mennä heti, mulla auttanu ku oon ottanu särkylääkkeen ku on tuntunu et kuume alkaa nousemaan, mut aika jännä jos sä siis oot raskaana ja sit tuommosta oloa, ku vastaa kyl iha rintatulehuksen oireita!!
  10. ansku88

    ****Tammivauvat2008****vol.4

    Kiitoksia vaan onnitteluista.. Nyt on iskeny hirveä väsymys päälle, kokoajan vaan haluis nukkua.. Mut sillee on erilainen tää raskauden alku ku Sofiasta et pahoinvointia ei oo ollu ollenkaa, ainakaa vielä. Jospa tää nyt olis sit poika, olis kyl iha mukava! =) Ja eipä sitä oikee viel ees tajuu et...
  11. ansku88

    ****Tammivauvat2008****vol.4

    Niin, onneks se vauva-aika menee nopeasti. Ainaki tuntuu et Sofia oo koskaa ees vauva ollukkaa.. ;)
  12. ansku88

    ****Tammivauvat2008****vol.4

    Kiitos vaan onnitteluista! Kyllä sitä on tekemistä ku kaks noin pientä, mut se on sinänsä just hyvä et sit tulee hyvät leikkikaverit.. Ja eihä tuo viel mitää ku mä olin 11kk ku mä sain pikkusiskon, ja kyl ollaanki aina oltu tosi läheisiä!! =) Onneks Sofia varmaan oppii kävelemään ennen...
  13. ansku88

    ****Tammivauvat2008****vol.4

    Enpä oo tänne sitte aikoihin kirjoitellu.. Sofia on viikon päästä 7kk. Hyvin on menny.. Paitsi öisin heräilee 3-5 kertaa syömään. :( Mut en vielä malta jättää tissiä pois, vaik kohta varmaa jättää itekki, nimittäin just eilen saatiin tietää et meille on tulossa huhtikuun lopussa vauva...
  14. ansku88

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Täällä uusi äippä ilmoittautuu jolla laskettuaika 24.4 (saattaa muutamalla päivällä vielä heittää..) Eilen plussasin. Toinen lapsi siis tulossa, edellinen syntyny 29.1.08 et ei tuukku se 1v3kk väliä.. Ja SEKS:ssä synnytän!! =)
  15. ansku88

    Paljonko rahaa lapsilisiin saakka?

    Jos vaikka kaikilla ei oo niin hyvät tulot, ja kun nyt tässä kuussa esim tuli kaikki vakuutusmaksut, niin eipä siinä auta... :(
  16. ansku88

    Kuka teidän perheessä on painavin?

    Mies 75kg minä 72kg lapsi 8,3kg ja itellä tarkoitus päästä alle 60kg B)
  17. ansku88

    Kuinka usein teet raskaustestin?Teetkö melkein joka kerta, kun kuukautiset muutamia päiviä myöhässä?

    No ei kait ne testit edes näytä vielä plussaa jos vasta muutama päivä menkat myöhässä!!??
  18. ansku88

    Missä teillä on tietokone?

    Meillä kans 2 konetta ja molemmat on yhes samas huonees joka on vähä niinku oleskeluhuoneena.. :)
  19. ansku88

    Kuinka aikaistaa yöunia?

    En tiiä välttämättä et auttaako, mut meillä oli aika lailla sama ongelma jossain vaiheessa, et nyt 6 1/2 kk ikäinen tyttö nukahti vasta puolilta öin, mutta kylläkin heräs "jo" 9-10 aikaan.. No tein niin, et rupesin pikkuhiljaa aikaistamaa sitä nukkumaan menoa, tunnilla kerrallaan.. Ja jos heräs...

Yhteistyössä