Hakutulokset

  1. T

    Onko teillä päin lunta?

    Lunta on varmaanki sellaset 60-70 cm ja pakkasta ihan riittämiin..... saas nähä pääseekö aamulla ees nokkaansa ulos näyttään.....
  2. T

    Olenkos mä täällä yksin?

    :D virkeenä täällä.....
  3. T

    Elotaaperot 2007

    Niin ne meijän vaavit on kasvaneet isoiksi, mites se aika näin äkkiä on mennyt =) Onnea uusille masuasukeille :flower: Meillä kävelty jo 10kk asti, kiire ollu isonsikkon perään... kupsuja tullut, mutta ei kai se kuppa kommeessa;) Hampaita ei ole vielä kahta enempää. Oikeeta purkki maitoa...
  4. T

    TRAMPOLIININ SUOJAVERKOSTA- TIETÄÄKÖ JOKU????

    voi itku... mä kirjotinki viestini väärään osioon.... :headwall: se tuli sinne ostetaan puolelle :ashamed: Eipä taho 6 jalkaseen yli 4 m tramppikseen löytyä suojaverkkoa :/
  5. T

    mitä herkkuja pitää olla vappuna?

    nakkeja lapsille, muuta grillattavaa( pihviä yms. ) aikuisille, pottusalaattia omatekosta, vadelma limsaa, grilli sieniä ja tomaattia, patonkia, ruisleipää ja kaikkea hyvää..... se ois niinkuin grillikauden avajaiset.... joita riittää sitte syksyyn asti, siis rillikautta :D
  6. T

    ELOVAUVAT 2007 VOL 3.

    :ashamed: tää on nii tätä.... jos ehtii lukemaan tällä kirjotettua, siihen ei ehi vastata. Kuiten... Ihana lukea teistä muista elokuisista :) Kun tää kaveripiii on supistunu siitä entisestään..... Työt alkais ens kuun loppupuolella :( no ehkä kuiten hyvä niinkin.... Vanhempi osaa junkuttaa...
  7. T

    Millä tuulella lapsesi ollut tänään ( kuvaile hymiöllä)

    vanhempi: :kieh: en mä oo tehny mitään :D nuorempi: =) muullon, mutta nälän yllättäessä :'(
  8. T

    G: Kotitöitä joita ette ole ikinä tehnyt?

    Kaikenlaisia kotitöitä on opittu tekemään, kaikista ei kuiten nauti, mutta pakko tehdä. Meillä ei olla jaoteltu ukon kans mitkä työ kuuluis hänellä tai mitkä mulle... Hajulukot, rännit,tuuletusräpsyt,suodattimien vaihdot imuriin/iv koneeseen, autorempat/renkaan vaihdot on ihan tuttuja ja...
  9. T

    Elovauvat 2007 vol2.

    voi ku ois kiva kun täällä "pohjosessaki" ois jonkinlainen kokoontuminen :wave: Mä oon siis oulun seutuvilta, ja kaverit on vähentyneet lasten myötä... Mulla on 02 ja 07 syntyneet tytöt
  10. T

    Gallup: Laitatko perunamuussiin sipulia?

    meillä potut keitetään/höyrytetään ritilän päällä, lämmitetään maito, voi ja sipuli murska. soseutetaan potut lisätään maitoseos ja suola maun mukaan.
  11. T

    Elovauvat 2007

    Me ollaanki tämmösiä "yöeläjiä".... No lapset nukkuu ja me miekkosen kans katellaaan telkkaa ja kuikitaan välillä nettiä. Kirvash: ihku nimi pikkupekattarella :heart: ja koita itekki päästä rauhottumaan ja nauttimaan äitiydestä... tiedän et vaikeaa (meillä vaivoja sillon 5 v sitte vanhemmalla...
  12. T

    onko täällä vanhoja kaksplussan chät ihmisiä?

    niin tosiaan muistaakseen olin sillon kaiju, muisti jo pätkii... siitä on niin kauan :whistle:
  13. T

    onko täällä vanhoja kaksplussan chät ihmisiä?

    :D täällä kans yks... eri nikillä sillon kylläkin. Kieltämättä ikävä niitä aikoja :wave: Monia jäi kaipaamaan, mut "pyöräilykypäräimmeistä" en :laugh:
  14. T

    Elovauvat 2007

    Voi kuinka kivan kuulosta onkaan, kun isosisko viihdyttää pikkusiskoaan lattialla "puuhamatolla" :heart: Siellä jutellaan ja nauretaan ääneen puolin ja toisin. Eilen pikku neiti käänty vasemman kyljen kautta massulleen. Alko kitinät heti... meillä ei viihdytä siis massullaan, selällään...
  15. T

    Elovauvat 2007

    Lueskelemiseen tää palstailu on taas jääny. Päivät kuluu vaan niin armottoman nopiaan, pienempi ja isompi likka pitävät äitin liikekannalla ja ehkä iskäki "vaatii" välillä huomiota itselleen. ;) Vaavi nukkuu yöt tosi hyvin, omassa sängyssä unipussukassaan (koputan puuta...), sen sijaan isompi...
  16. T

    Elovauvat 2007

    Tännehhän sitä sitte siirryttiin... Tyttö siis syntyi 24.8, pituutta oli 53,5 cm ja painoa 3980g. Syntymäpaikkana oli oys. Vauva kasvaa, painoa jo 4,7kg. Yöt nukutaan suhteellisen hyvin ja päivällä jopa paremmin :whistle: Ruuasta... Tissittelyä "harrastetaan" jokseenkin huonommalla...
  17. T

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Meille syntyi tytön-tyllerö 24.8.2007, raskausviikolla 41+1. Pituutta oli 53,5 cm painoa 3980 g. Synnytys oli suhteellisen helppo ja nopeahko. Kotihommia taas "harjotellaan", onhan äitillä kaverina reipas ja ahkera 5 vuotias isosisko :heart: Onnea kaikille jo vauvansa saaneille ja...
  18. T

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    vähiinpä tosiaan käy tää mein "pallukkamahojen" lista :whistle: Kyllä melkein tippa tulee silmäkulmaan, kun lukee vauvauutisia. Itellä kun ei ilmottele mitenkään tulemistaan, ressiä pukkaa, tylsistyttää, listaa vois vaikka jatkaa kuinka... Meillä kans ukko-kulta vitsailee seläntakana, jos...
  19. T

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    kyllä tää odottelu jo passais |O Neuvolassa oli kaikki ok, paitsi turvotuksesta johtuen painoa lisää huimasti :whistle: , "korkeusmittaki" oli pienentyny huimasti 1 sentillä :D . Alkaa jo pikkuhiljaa tuntumaan, ettei tää venkula halua tullakkaan pois... Supistelee silloin tällöin aika...
  20. T

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    onpa hikistä hommaa tää odottelu. Tosi moni elokuinen on jo saanut pienokaisensa, täällä ei ees "varottele" tulemisestaan |O . Pitänee vissiinki ottaa "järeämmät" keinot esiin... oiskohan apua siivouksesta,navetanpesusta, portaitten koluamisesta, marjareissusta tai jostain muusta hikisestä...

Yhteistyössä