Hakutulokset

  1. N

    Onko nuo d-vitamiinitipat nyt pilalla?

    En usko että on pilalla. itse olen unohtanut rela tipat pöydälle vuorokaudeksi ja harmittelin että ovat menneet pilalle kun oli melkein täysi pullo. Soitin apteekkiin ja sanoivat että hyvin voi käyttää vaikka on ollut huoneenlämmössä.
  2. N

    UUSI KUVAPINO

    Hei, mulle tulee tästä kuvasta ihan lapsuus mieleen. Meillä oli samanlaiset keittiönkaapit :heart:
  3. N

    Millä ne kiinteet kannattas alottaakkaan? :)

    Meillä oili aivan prikulleen samanlailla ja hyvin sujui :)
  4. N

    Lastenvaunut lentokoneeseen

    Me ei olla koskaan jouduttu maksamaan vaunuista mitään erillistä maksua. Joskus ollaan saatu pussi ja siitäkään ei veloitettu mitään, mutta joskus on käynyt niin, ettei pusseja ole, vaan vaunut on laitettu ilman pussia ruumaan ja eikä ole likastunut.
  5. N

    Voiko klamydia olla oireeton kuusi vuotta sekä miehellä että naisella?

    Ei ne ota automaattisesti niitä. Heidän täytyy kysyä suostuuko äiti näihin kokeisiin. Ja ei ole pakko suostua, jos ei halua kokeita otettavan. Näin ainakin neuvolantäti mulle kertoi.
  6. N

    Voiko hampaiden puhkeaminen tehdä vauvasta oikeasti

    Ne tulee niin eri aikoihin lapsille. Meillä poitsu 1v4kk ja hampaita on jo 16 eli poskihampaat vain puuttuu. Sisko joka on hammaslääkäri sanoi, että aika aikasin on näin paljon purukalustoa puhjennut. Se on niin yksilöllistä. Kun hampaita on tullut, niin kyllä poitsu on ollut jonkin verran...

Yhteistyössä