Hakutulokset

  1. Ä

    Kuka huolis mut..

    parhaaksi ystäväkseen?? Mua niin ahdistaa tää yksinäisyys :'( ! Onhan mulla ystäviä, hyviäkin... siis mulle. Mä soitan aina niille, mä käyn niitten luona, ne on mulle tärkeitä mutta mä en ole kenellekään yhtään mitään!! Vain kaveri.. Mun unelma olis, että joku nimeäis mut parhaaksi...
  2. Ä

    Pakko purkautua jonnekin...

    Aloitetaanpa alusta... Odottaessani esikoistani tutustui samassa tilassa olevaan tyttöön ja meistä tuli parhaat ystävät. Elimme naapureina ja parhaina ystävinä noin kolmisen vuotta. Minä erosin ja ilman ystäväni apua en olisi erosta selvinnyt. En myöskään ajasta ennen eroa, koska olin...
  3. Ä

    Vauvan kanssa ulkoilu

    Eilen kotiuduttiin vauvan kans, ikää nyt viisi vuorokautta. Ulkona olis aivan ihana syysilma, mutta miten se ulkoilu?? Joka paikassa vain lukee, että kesävauvan voi viedä heti ja talvella pikkuhiljaa. Mutta entäs syksy? Edellinen lapsi syntyi kesällä ja lähti heti ulos. Ois tosi kiva jos...
  4. Ä

    Millainen käytäntö muualla?

    Olen seitsemännellä viikolla raskaana ja eilen alkoi verinen vuoto ja mahakivut. Aivan niinkuin ois menkat alkanu... Soitin tänään neuvolaan ja sieltä sanottiin, että eipä siinä mitään. Todennäköisesti on keskenmeno tapahtunut ja nyt sitten vain pitää odotella ja antaa vuotaa. Jos vuoto...

Yhteistyössä