Hakutulokset

1. Suruvaippa

toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

Tuossa edellä jo kirjoittelinkin että meillä vastausten saaminen kesti 4 viikkoa ja muistaakseni yhden päivän päälle. Alunperin vastauksia lupailtiin kolmessa viikossa. Mulle sekä kätilö TAYSista että joku hoitaja kotipaikkakunnaltani sanoi, että vastauksen viipyminen on yleensä hyvä merkki...
  2. Suruvaippa

Nemika ja Outi jaksamista ja voimia odotteluun!! :hug: Meillähän oli niskaturvotus 2,6-2,7mm ja koko alkuraskaus sen takia ihan kamala suoraan sanottuna. Todella vaikea oli pitää yllä pienintäkään toivoa että kaikki olisi hyvin. Täällä ei sitä verinäytettä oteta automaattisesti. Minulla...
  3. Suruvaippa

Tulin kurkkimaan joko Malla olisi saanut tulokset. Toivottavasti lupauksen mukaisesti tulevat. Itselläni on huomenna rakenneultra ja täytyy myöntää että vähän jännittää..
  4. Suruvaippa

lapsivesi hävinnyt

Jos lapsivettä lorahtelee niin sillon yleensä pitää mennä sairaalaan vaikkei synnytys olisi käynnissäkään. Infektioriskin takiahan silloin otetaan säännöllisin välein verinäytteet ja yleensä synnytys käynnistetään vuorokausi vedenmenosta.
  5. Suruvaippa

Kiitokset kaikille onnitteluista. Malla29: Hiiskatti! Odotusaika on nytkin ollut jo ihan liian pitkä ja nyt vielä tuo. Ei olis tarvinnu! Kuinka kummassa ne nyt vasta keksi että näyte on heikko..?? :hug: :hug:
  6. Suruvaippa

Normaalit pojan kromosomit!! :heart: :heart: :heart: Saitko Malla jo lopullisen vastauksen?
  7. Suruvaippa

Kiitokset Mallalle ja Unnille tsempityksestä =). Mulla on tänään 18+6 ja tasan 4 viikkoa punktiosta, eikä vieläkään ole kuulunut mitään. Viime viikolla kätilö sanoi ettei muista kuin muutaman tapauksen että olisi mennyt yli 4 viikkoa. Taidan nyt sit päästä poikkeukseksi :'( . Asia on koko...
  8. Suruvaippa

Kylläpä tosiaan kestää. Toisaalta sanoivat Taysista että viipyminen on yleensä hyvä merkki. Huonot uutiset tulevat kuulemma nopeammin. Toivottavasti pitää paikkansa. Eiköhän ne vastaukset kuitenkin viimeistään tiistaina tule. Silloin on kulunut 4 viikkoa.
  9. Suruvaippa

Ihanaa, että Mallakin on saanut hyviä uutisia!! :heart: :flower: Mulla on tänään kulunut punktiosta tasan kolme viikkoa ja saan suunnilleen sydärin joka kerta kun puhelin inahtaakaan, vaikka tulis vain tekstiviesti. Vielä ei ole siis kuulunut mitään ja viime viikolla kun kyselin onko 3...
  10. Suruvaippa

Ekaksi onnittelut Annukalle hyvistä ultrakuulumisista. Sitten varsinaiseen kysymykseen. Oletteko te muut seuloista kiinni jääneet kertoneet raskaudesta muille samalla tavalla kuin jos mitään suurentunutta riskiä ei olisi ilmennyt? Itse en ole halunnut asiasta puhua ja tähän mennessä koko...
  11. Suruvaippa

Riskiluku 1:5 nt 4 mm

Taysissa kävin minäkin, mutta lapsivesipunktiossa. Voi harmi jos vastaukset viipyykin kauemmin kuin luvatut 3 viikkoa. Huomenna vasta viikko kulunut..
  12. Suruvaippa

Gardenia, olen todella pahoillani. Jaksamista ja voimia!! :hug: :hug:
  13. Suruvaippa

Gardenia: Ei se lv-punktio oikeasti sattunut, vähän tuntui kurjalta, mutta ei kipeältä. Itse asiassa se neulan pisto tuntui vähemmän kuin vaikka sormen päähän pistäminen. Mä vaan pelkään ihan sairaasti kaikkia toimenpiteitä ja tuostakin melkein karkasin pöydältä siinä vaiheessa kun ekalla...
  14. Suruvaippa

Kirjoittelinkin jo tuohon toiseen ketjuun omasta tilanteestani. Eli np oli 2,7mm. Veriseulaa en ottanut ollenkaan koska se ei olisi huoltani enää tuon ultran jälkeen poistanut. Eilen olin lv-punktiossa. Tuosta lääkäriasiasta. Täällä np-ultran tekee kätilö, samoin käsittääkseni rakenneultran...
  15. Suruvaippa

Kiitokset myötätunnosta unni ja inkie :hug: . Punktiossa käyty. Näyte saatiin otettua vaikka pelotti ihan sairaasti lääkkeestä huolimatta ja melkein jänistin kun ekalla pistolla eivät saaneet vettä tulemaan. Nyt sitten vaan odotellaan 3 viikkoa...
  16. Suruvaippa

Onko monella hoikalla ollut maha miltei olematon vielä rv 14-15?

Mulla kolmas tulossa ja nyt rv 14+6 eikä mahaa vielä huomaa. Mulla ollut aiemminkin suht pieni maha. Poika kun synty tammikuussa niin sillonen naapurin mummo ei ollu huomannu ollenkaan et olin raskaana kun näki mut vaan toppatakki päällä =) .
  17. Suruvaippa

Rv:t olivat mittaushetkellä 11+5 ja pääperämitta 50mm. Itse asiassa ei saatu lääkäriltä mitään varsinaisia todennäköisyyslukuja. Jotain selitti että kun olen niin nuori (29) niin on epätodennäköistä että mitään vikaa olisi. Mutta tuon olisi voinut sanoa ihan yhtä lailla vaikkei mitään olisi...
  18. Suruvaippa

Tähän ketjuun minäkin kuulun, valitettavasti :'( . Piti tämän takia ihan rekisteröityäkin tänne kun en oikein muualta kohtalotovereita löytänyt. Meillä siis todettiin niskaturvotusta 2,6-2,7mm. Huomenna olisi aika lapsivesipunktioon. Pelkään sitä ihan tajuttomasti, vaikka olen itse aikoinaan...

Yhteistyössä