Hakutulokset

1. roadmaster

13v tyttö

Onko vinkkejä miten saan tuon seiskalle menevän tytön pitämään huoneensa siistinä ja viemään likaiset & haisevat vaatteensa pesuun? likavaatteet kerääntyy huoneeseen ja kauhealla huudolla ne sitten menevät pyykkikoppaan siinä vaiheessa kun puhtaita vaatteita ei ole enään kaapissa
  2. roadmaster

koiralle uusi koti

Meidän perheeseen mahtuisi omalle koiralle kaveriksi ja omakotitalossa asutaan
  3. roadmaster

Saksanpaimenia?

Meillä sakemannityttö 8kk :wave: ... koti/vahtikoirana tarkoitus pitää ja nummi-pusulasta haettu.... aivan ihana rauhallinen ja tottelevainen tyttö. Tykkää lapsista ja kissoista =)
  4. roadmaster

Viikset

\ Mun miehellä viikset ja tulee aina olemaankin mikäli se musta riippuu.... Mä en voisi kuvitellakkaan eteneväni minkään sortin romanttiseen suhteeseen viiksettömän miehen kanssa :laugh:
  5. roadmaster

Kaalilaatikon ohjetta kellään?

Tarvitsisin kaalilaatikon ohjetta, sellaisen mihin ei tule porkkanaa tai pekonia
  6. roadmaster

helppo voileipäkakku kinkkutäytteellä

Minä laitan toisena täytteenä munavoita ja toisena täytteenä seosta missä on pizzasuikaleita, kermaviiliä ja majoneesiä . Noita kinkkusuikaleita pilkon veitsellä vähän pienemmiksi tai teen sauvasekoittimella sosetta, päälle olumpia sulatejuustoa ja mojoneesia
  7. roadmaster

keskuspölynimuri

Meillä on keskuspölynimuri, mutta en käytä sitä (mies käyttää jos imuroi ) kun meillä on tehty kaikki virheet mitä vaan voi tehdä kun asennetaan sitä eli Yksi ainoa pistoke ja sekin on eteisessä eli hirveän pitkä letku jos meinaa ylettää koko kämpän imuroimaan imuri on asennettu...
  8. roadmaster

Minne lomalle ensi syksynä ?

Viikko sitten kotiuduin Alanyasta (minä+mies, lapset mummulla) ja nyt suunnitelmissa reissu ensi syksyksi koko perheen voimin. Ollaan mietitty tunisian hammametia, kyproksen limassolia tai pafosta, espanjan costa del solia ja kreikan kosia. Alanyaan menisin vaikka heti uudestaan, mutta...
  9. roadmaster

Mikä neuvoksi 11-vuotiaalle tytölle?

Mitä ihmettä mä teen tuon 11-vuotiaan likan kanssa kun kielenkäyttö on aivan kamalaa? aina ensimmäisenä kun veljet avaa suunsa niin tulee likan suusta TURPA KIINNI. Minä oon muun muassa aivovammainen, lehmä. Vakiolauseet on ei kiinnosta, ei vois vähempää kiinnostaa. Jos joku asia ei onnistu...
  10. roadmaster

Missä -71 synt. luuraa ? Lapsia ?

Toukokuu-71, lapset -94, -96 ja -99
  11. roadmaster

toimiiko teillä lasten vaatteiden kierrätys?

Valitettavasti meillä ei suvussa toimi tuo lasten vaatteiden kierrätys muuta kuin siskoni kanssa. Siskollani on neljä lasta ja itselläni kolme lasta ja kaikki ovat suunnilleen samanikäisiä niin tosi vähän on vaatteita kierrätettävissä. Miehen puolelta lasteni vanhin serkku, perheen ainokainen...

Yhteistyössä