Hakutulokset

1. H

Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

En ole nyt ehtinyt tosi pitkään aikaan kirjottelemaan.. mulle saa laittaa kp 11. Onnea kaikille plussnneille
  2. H

Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

En ole pitkään aikaa ehtinyt kirjoittelemaan.. Täti tuli sitten pääsiäisenä kylään.. olis vaan pysynyt poissa. Nyt kp 6.
  3. H

Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

täällä uusi ilmottautuis joukkoon... Itsestäni.... sain keskenmenon viime joulukuussa...(mikä oli tosin aikaisemmin tiedossa ettei kaikki ole hyvin.) Ensimmäistä lasta yritetään. Tänään on kp40/30. Tänään viimex testasin negan mut tunne on vahva et olisin raskaana.
  4. H

TOUKOKUUN TOIVOTUT tammikuussa

Hyvää uutta vuotta kaikille!! Minut saa poistaa listalta sain keskenmenon joulukuun alussa.... no olihan se tiedossa jo aikaisemmin ettemme saa nähdä pikkuistamme. Nyt meillä on rakas enkelivauva. Mutta kaikille toukokuisille hyvää loppu odotusta.
  5. H

TOUKOKUUN TOIVOTUT marraskuussa

Iltaa! En ole taas aikoihin ehtiny kirjoitella..mutta viimeksi kun kirjoitin et ultras oli niskaturvotusta liikaan nyt keskiviikkona soitti lääkäri et niist verikokeist...sovittiin et ultrataan 28.11 ja sit samal jatkotutkimuksiin jos tarpeen... mua pelottaa ihan hirveesti ens viikon keskiviikko...
  6. H

TOUKOKUUN TOIVOTUT marraskuussa

En ole ehtinyt pitkään aikaan kirjottelemaan. Käytiin viime viikon perjantaina np-ultrassa. Siellä se vauva heilutteli käsiään, kaikki oli muten hyvin mutta niskaturvotusta oli yli rajan et mennään 28.11 uudestaan ultraan katsomaan onko turvotus laskenut. Kamala odottaa 2.5 viikkoa.
  7. H

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Just sain kirjoitettuu mut se teksti hävis tuhka tuuleen mutta uudestaan :) En ole ehtiny kirjoitella pitkään aikaan. En oikein vieläkään usko että olen raskaana kun kaikki on uutta ja ihmeellistä. Oireet on ja pysyy viikonloppuna oli kiva olla tössä kun koko ajan teki pahaa mt onnex ei...
  8. H

TOUKOKUUN TOIVOTUT

En ole pitkään aikaan ehtinyt kirjoitella... en ole vieläkään oikeen uskonut olevani raskaana ja kaikki on uutta ja ihmeellistä. Samat oireet pysyy... viikonloppuna oli kiva olla töissä kun koko ajan teki pahaa mutta onnex ei tarvinnut oksentaa :) Neuvolassa kävin viimetorstaina. Mulle voi...
  9. H

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Pahoittelut nättitähti :hug: En ole hirveesti kirjoitellut, mutta ei ihmeellistä ole ollutkaan. Pahaolon tunne on kokopäiväistä ja rinnat on tosi kipeät ja väsy on aika moinen mutta päivä kerrallaan Neuvola on varattuna se on 20.9. Kiva kun on jo noin pian :)
  10. H

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Varovasti siirryn tälle puolelle. Plussan sain eilen. Nyt on todella sekava ja onnellinen olo kun kaikki on ihan uutta ja ihmeellistä. :) Kyseessä on meidän perheen esikoinen. Lasketusta ajasta en tie mutta joskus toukokuun puolessavälissä.

Yhteistyössä