Hakutulokset

  1. O

    Pirkanmaa huomio!

    Liityn joukkoon iloiseen, täällä Hervannasta kirjoittelee äitis-ihminen. perheeseen kuuluu minä ja tyttö 1v4kk. Oon hoitovapaalla. Kirjoittelu, tapaaminen, meseily, kaikki käy. Ottakaahan vaan yhteyttä ihmiset! :) orvokki82@luukku.com
  2. O

    kukas lahjottais mulle seinäkalenterin.. :)

    ap nyt kirjautuneena sisään.. Laitelkaahan yv:tä jos joku vois laittaa vaikka postiin :) Tai kiikuttaa tampereelle..otetaan mielellään vastaan :D
  3. O

    Tietääkö joku tämän kappaleen nimen...

    juha metsäperän omilla sivuilla on siitä kappaleesta pieni näyte, mutta en valitettavasti löytänyt koko kappaletta äkkiseltään mistään.. :( Kirjasto tai levykauppa? :)
  4. O

    Tietääkö joku tämän kappaleen nimen...

    esittäjä on Juha Metsäperä, ja biisin nimi on pienen hetken
  5. O

    yh-äitejä ja muitakin tampereella??

    Tytteli kohta vuosi ja 2kk ja äiti 25 kaipailevat tuttavuuksia :)
  6. O

    Mikä on lempihajuvesi?

    Boss:n Femme
  7. O

    uskossa olevat yh:t ynnämuut!

    Kaipailisin juttuseuraa uskossa olevista ihmisistä, mailia, messengeriä tai kuinka vain :) Asustelen itse Tampereella.
  8. O

    10kk pikkuriiviö...

    Huojentavaa mullekin lukea että muillakin on samanlaista..Tosissaan voimia kaikille teille! :hug: Meidän 10kk aurinko on myös muuttunut paikoitellen ukkosmyrskyksi, toisaalta huvittavaakin seurata tuota pientä pippuria, on niin mahottoman tosissaan tuon kiukkunsa kanssa..vaan ei se aina...
  9. O

    huoltajuudesta...

    lapsen yksinhuoltajuutta minulle isä vastustaa,kun asiasta puhuttiin..ilmeisesti siihen silloin tarvitaan oikeuden päätös jos sitä lähden hakemaan? meillä on lapsen isän kanssa välimatkaa vähän vajaa 100km, että täytyy sitten vaan lähteä aina niitä nimmareita sieltä metsästämään jos tarve...
  10. O

    huoltajuudesta...

    Aivan, empä tullut taas ajatelleeksi ihan tota päiväkotihakemustakin.. Mulla heräs tässä sellanen ajatuks et onko teillä jollain kokemusta missä yhteishuoltajuudesta olis ollut suoranaisesti haittaa, tai estänyt/riitauttanut jotain tms? Pää pyörällä kun täällä mietiskelen mikä olisi parasta...
  11. O

    huoltajuudesta...

    Kokemuksia kaipailisin.. asustelen 10kk:n lapsen kanssa, ja harkitsen nyt yksinhuoltajuuden hakemista. Lapsen isällä alkoholiongelma, välillä selvinä kausina menee paremmin jolloin tapaamiset ym. vaivatonta sopia, mutta kun putki on päällä niin päähänsä voi saada mitä vaan..(Minutkin kertaalleen...

Yhteistyössä