Hakutulokset

  1. J

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    SMSM Meidän tyttö on syntyny 21.7 :) Ja kiitos tuosta fb-ryhmän selostuksesta, autto juu ymmärtämään :D Rae89 laitoin sulle yv:tä tuosta ryhmästä. Raskausaikana seurasin lähinnä tuota elokuisten pinoa, kun LA oli 28.7, mutta tyttö syntyikin heinäkuun puolella, niin oon hänen syntymän jälkeen...
  2. J

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Heippa! Täälläkin uusi ilmouttautuu :) Meidän tyttö syntyi heinäkuun lopulla, ja oli standardimittainen, 3,5kg ja 50cm :D 5kk neuvolaa ei oo vielä ollut, ens viikolla ois. Meillä oltu pääosin tyytyväisiä ja yötkin nukuttu kutakuinkin hyvin. Nyt viimeaikoina ollut yöt hieman hulinaa, mistää lie...
  3. J

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    Onpas täällä tullut hurjasti tekstiä! Melkein 30 sivua, siitä kun viimeksi oon käyny kattelemassa :D Ensiksi onnea kaikille vauvan saaneille! :flower: Ja sitten oma ilmoitus, meille syntyi perätilapoika sektiolla 3.4 mitoin 3535g ja 50cm. veera80 huomasin ensimmäiseltä sivulta, että...
  4. J

    ***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

    Lämpimät onnittelut minunkin puolesta kellukalle :flower: Painoarvioista, mulle on annettu vaan kaksi painoarvioita tämän raskauden aikana. Ensimmäinen oli 28+4 1,2kg ja toinen nyt 37+0 2,9kg, syntymäpainoarvioita en oo saanu. Mutta luulenpa, ettei ehdi kovin isoksi kasvaa, koska mulle on...
  5. J

    ***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa***

    Marika75 minullakin siis yritetään kääntää jos ei itsestään käänny. Muiden kokemuksia en oo kuullu kääntämisestä, mutta kyllä se toimenpide silti mietityttää. En sit tiiä mitä mieltä olla siitä että suostuako siihen vai ei :snotty: Ei nimittäin hajuakaan, että minkälainen operaatio se on :o...
  6. J

    ***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa***

    Heippa! Täältä yksi taustailija uskastautus kirjoittelemaan taas :ashamed: Ensinksi kiitos uudesta pinosta hysteeriselle! :) Semmosta piti tulla kysymään, että onko kellään muulla vaavi vielä perätilassa? Mulla oli tällä viikolla ylimääräinen kontrolliultra juuri tuon perätilan takia ja...
  7. J

    alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

    Täältä satakunnasta päin olen =) Liikkeistä oli puhe, tunsin ekat liikkeet rv 16 aika selviä olivat silloin jo :) Istukka tosin takaseinässä, että ei ole ollut vaimentamassa niitä =)
  8. J

    alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

    Heippa! Täällä olis vielä yksi itsensä nuoreksi lukeva :D Oon 20v ja esikoista odottelen, tänään viikkoja tasan 34 :heart: Odotusaika mennyt hienosti, mitä nyt perusvaivoja närästystä ym löytyy =)
  9. J

    ***Huhti-Hiput 2008 Marraskuussa***

    Heissan pitkästä aikaa :) Onnittelut ultrauutisista siellä käyneille :) Onpas todella paljon poikia tulossa! =) Saa nähdä, näyttääköhän meidän beibi sukupuoltaan torstain ultrassa, toivottavasti :D Meillä ei oo vauvalle vielä muuta kuin jotain vaatteita, menee ehkä ensvuoden puolelle isommat...
  10. J

    ***Huhti-Hiput 2008 Lokakuussa***

    Joanna: Itteeni on myös kaihertanut kun ekan ja tokan neuvolan välissä niin pitkä aika. Eka neuvola oli viikolla 8 ja toinen on vasta viikolla 18, eli sama kymmenen viikkoa kanssa. Sydänääniäkään en ole päässyt vielä kuuntelemaan :/ Kyllähän se syke näkyi np-ultrassa, mutta siltikin. Vielä...
  11. J

    ***Huhti-Hiput 2008 Lokakuussa***

    Huomenia, minäki oon viimeksi kirjoittanut joskus elokuussa, jokohan se olisi taas aika :) Lähes päivittäin täällä tulee muuten kyllä vierailtua :whistle: On tää nimittäin aika kiva juttu, että huomaa kuinka paljon on muitakin, joilla la samassa kuussa =) Tällainen kuukausipino onkin kiva...
  12. J

    Linkitetäänkö nettikauppoja?

    Näissä on enemmänkin vaatteita, mutta kuitenkin :) http://www.wilmis.com/ http://www.sisukas.net/ http://www.saunalahti.fi/totoy/index.php
  13. J

    Huhti-Hiput 2008

    Täällä olis vielä ainakin yksi huhtikuulle vauvaa odottava. Tänään oli alkuraskauden ultra ja viikkoja olis n 7. LA olis joskus 10.4 tienoilla. Ensimmäistä odotellaan :)

Yhteistyössä