Hakutulokset

1. F

MITÄ ihmeen järkeä on kerätä S-bonuksia tai plussapisteitä??

- S-kortin hinnan 100 euroa saa takaisin halutessaan, tosin eroprosessi ja rahan takaisinsaaminen vie aikaa, Plussakortin hintaa (vaikka vähäisempi onkin) ei saa takaisin - S-kortin saaminen maksaa tosiaan sen 100 e, mikä on osuuden hinta. Tälle osuudelle maksetaan korkoa (ainakin minun...
  2. F

MITÄ ihmeen järkeä on kerätä S-bonuksia tai plussapisteitä??

Ja vielä jos kustannuksista puhutaan, S-korttihan on käytännössä 5:ssä vuodessa maksanut itsensa takaisin vaikket vinguttaisi korttia yhtään missään, sillä kortille tulee sijoituksesta korkoa 20 prossaa vuodessa. Sanokaas joku muu taho mikä maksaa yhtä hyvää korkoa. Harmi ettei sinne voi tehhä...
  3. F

Onko jollain jo jotain väkevämpää lasissa? :)

Varohan AP, siitä kermalikööristä tulee sairaan paha olo kun juo enemmälti. Kokemuksen syvä rintaääni täällä...
  4. F

Idioottitesti!!

Mäkin pääsin pretty darn smart. Ne sekan klikkaukset jäi tekemättä, kahdesti yritin enkä jaksa enää...
  5. F

voitteko lukea tämän.vaikka tämä ei tärkeää teille olekkaan

Ja muistakki pärjätä siellä!
  6. F

Missä menetitte neitsyytenne?

Telttaretkellä teltassa poikaystävän kanssa. Tarkkaan harkitusti ja hellyydellä. Ei se tosin kummosta ollu, kun oli silleki eka kerta ... :laugh:
  7. F

Onko muilla älyttömän KOVAÄÄNISIÄ lapsia?!

Minä ennen luulin, että meillä on, mutta olen joutunut muuttamaan käsitystä. Kyllä noi äänekkäitä on, mutta herrajumatsu miten jotkut on ihan oikeesti tosi kovaäänisiä. Eikä millään pahalla =)
  8. F

Yleisön pyynnöst: Mitä teillä on lasissa ;)

Teguila Rose pullosta pikkudrinkki. Maistuu ihan kivalle, mitäs muut tykkäätte?
  9. F

Elämästä, iloista, murheista, ennettä

Olen 39-vuotias terve nainen. Perheeseen kuuluu mies 40 v, lapset 11 ja 10 v. Tukkani on normaalisti vaalean ruskea, nyt värjättynä tumman harmaa, silmät vihreänruskeat. Olen yleensä tyytyväinen elämääni, pidän työstäni ja elämä sujuu mallikkaasti. Ihmettelen vain noita ystäviäni, kerro miten...
  10. F

Masokistinen syömishäiriöinen tilittää :P

Laittaisinko mää osoitetta jonne vois postittaa ne ylimääräiset suklaalevyt? :p
  11. F

kenellä tyttölapsi,n 10v,ja sillä ystävinä kaksi muuta..................

No, minulla on tyttö (nyt 11 v), jolla on kaksi parasta ystävää ja he kaikki ovat kulkeneet yhdessä ekaluokalta saakka. Välillä ovat toki riidelleet, mutta aina itse riitansa sopineet ja yhä kaikki onnistuu kolmestaan. Tytöt menevät yleensä koulun jälkeen jonkun kotiin kolmestaan leikkimään...
  12. F

Mekkoja

Vastasin Malviinalle
  13. F

Mekkoja

Laitoin, cabi777, sulle yv:tä.
  14. F

Mekkoja

Tein lasten vaatekaapissa inventaaria ja löytyi kaksi joulumekkoa. Joustavaa kangasta (olisko samettia tai jotakin), punainen, kauluksissa vihreetä. Ei mitään uusia. Koot 120 cm ja 130 cm, tosin käytin niitä lapsille 110 ja 120 cm. Tahtosko joku? Sais postimaksujen hinnalla. Punnittin ne...
  15. F

MISTÄHÄN LÖYTÄIS HOIKALLE ESKARILAISELLE SIISTIT HAUTAJAISHOUSUT??

Osta mustat farkut, niitä luulisi olevan saatavilla. Farkutkin, kun ovat uudet ja mustat, ovat pienellä lapsella ihan sopivat hautajaishousut. Ja onpahan käyttöä myös myöhemmin...
  16. F

Lähtiskö teidän miehet ostaan herkkuja jos olisitte raskaana???

No tätähän mää jo meinasin kirjottaa. Eikö ookki ihania nuo miehet?
  17. F

HÄÄPÄIVÄT PINOON!

Ihan vaan pikasesti gallupoitu, yleensä näkjään mennään naimisiin loppuvuodesta, ihan murto-osa näytti olevan alkuvuonna. Mikähän siinä on?
  18. F

HÄÄPÄIVÄT PINOON!

Eikä! Sama päivä, eri vuosi. Onnee sulle (ja mulle) joka vuos tuohon aikaan! :flower:
  19. F

Tervehdys teille

Olen koht´uusi rekisteröitynyt äiti pohjanmaalta. Lapsia on kaksi, 11 ja 9 v. Löytyy myös mies sekä kotieläimiä iloisesti elävistä nelijalkaisista vähemmin eläviin villakoiriin. Edessä lasillinen punaviiniä ja mieliala odottava ja mukava. Pääsenkö mukaan?
  20. F

Syötkö joka päivä karkkia?

Kyllä! |O

Yhteistyössä