Hakutulokset

  1. A

    Onko kellään hyvää tarjousta prinsessa lehdestä ja muistakin...

    Mulla oli prinsessalehdestä joku tarjouslappunen, mutta olen hävittänyt sen olisiko kellään joka vois kertoa paljonko lehti maksoi ja siinä oli jotakin kaupanpäällisiäkin, mutta en muista mitä. Tytölle lupasin tuon lehden tilata... Myös meidän perhe lehden voisin tilata jos olisi hyvä tarjous...
  2. A

    Tupperware myyjiä paikalla?

    Mikä on emännänlahjana nyt?
  3. A

    Hyötykasvikuivurin omistajat, olisi kysyttävää?

    Olen ajatellut hankkia hyötykasvikuivurin, suositelkaa minkä merkkinen olisi hyvä. Saako tuollaisella kuivurilla esim. omenatsiivut kuivatettua ihan rapeiksi vai jäävätkö sellaisiksi sitekeiksi niinkuin uunissa kuivaamalla, ja jos saa niin kauanko kuivaaminen vie aikaa? Kertokaapa vielä joku...
  4. A

    Kertokaas kokemuksia recaro young sport turvavyöistuimesta

    Tossa otsikossahan tärkein tulikin, ollaan suunnitelto tuollaisen recaro young sportin hankkimista niin kertokaas hyviä/huonoja puolia ja käyttökokemuksianne.
  5. A

    Laittakaas kivoja onnittelurunoja

    jotka sopisi 4-v täyttävän neidin onittelukorttiin
  6. A

    Lukunaiset

    Onko kukaan lukenut ko. lehteä? Oliko millainen?
  7. A

    Suositelkaa lautapeliä 4-vuotiaalle

    Tyttäreni täyttää pian neljä vuotta ja ajattelin ostaa lahjaksi lautapelin, mikä olisi mukava? Suositelkaa ja kertokaa mitä suosittelemassanne pelissä tehdään, siis minkä tyylinen peli on. Tänään katsoin kaupassa mullin mallin maatila- peliä ja jotakin muumi peliä, jossa pelatessa koottiin...
  8. A

    Crosstrainereista

    Aion ostaa crosstrainerin ja nyt kaipailisin kokemuksia, minkämerkkinen olisi hyvä (hinta/laatusuhde)? Mitä kannattaa ottaa huomiooon crosstraineria ostaessa? Crostarinerin omistajat kertokaa minkä merkkisiä teidän laitteenne ovat ja laitteen hyvät/huonot puolet?
  9. A

    Mitä keräilyjä menossa??

    Otsikossa tuo kysymys jo olikin
  10. A

    Onko kukaan tilannut

    Wc-paperia täältä http://www.korpelapaper.fi ja kannattaako tilata onko hyvä hinta/laatusuhde?
  11. A

    Mistä tytölle mekko?

    Minun pitäisi löytää musta/tumma mekko tytölleni kokoa 80/86. Ei mitään pitsihörhelöä vaan kaunis pelkistetty mekko. Mistähän tuollaisia esim netistä löytyisi. Asun pienellä paikkakunnalla joten täältä kaupoista ei löydy ja aikas pikaisesti tarttisin
  12. A

    Painonvartijat ja ruoat joista saa 0 pistettä

    Eli mitä ovat nämä 0 pisteen ruoat? Ja jossain ketjussa oli että myös 2-3 pisteen ruokia on paljon mitäs ne ovat? Mistä pistetaulukon voi ostaa ja paljonko maksaa?
  13. A

    Amway?

    Kertokaa joku amwaystä tietävä millaisia tuoteet ovat? Hinta/laatusuhde? Lähinnä nuo pesu- ja puhdistusaineet kiinnostavat. Onko amwayllä kutsuja? Onko tarjouksia kutsujen emännille / vieraille?
  14. A

    Mistä nettikaupasta

    kannattaa tilata mustetta hp:n monitoimitulostimeen

Yhteistyössä