Hakutulokset

  1. E

    Kuinka moni tykkää persseksistä?

    Tää oli hyvää infoa =) . Eihän mitään saa jos ei yritä. Eli täytyy sanoa toiselle mikä tuntuis ja tuntuu hyvältä. Onhan tässä nyt vähän sellainen kielletyn maku, mutta katsotaan nyt kuinka käy. Ja käykö millään tavalla, ja pois mielestä ne turhat ennakkoluulot. Tiedä minkä nautinnon menettää...
  2. E

    Ei onnistunut 2:seen

    Kiva kun vastasitte. Täytyy tuota kokeilla seuraavaksi hivenen rentoutuneena. Lasi punaviiniä ehkä auttais asiaa. Ja asento oli sellainen `koiramainen`.
  3. E

    Kuinka moni tykkää persseksistä?

    Mua kiinnostaa tää kun meillä ei onnistunut pano sinne. Mies hieroi kyllä peppua ja tuntui ihan sairaan hyvältä. Uskon että mua inhottais vaikkakin se onnistuisi. Ja tuntuis varmaan inhoittavalta jos sormen sinne laittaisi. Mutta silti kiinnostais ihan kokemuksena tuo peppuseksi. Mutta tuo...
  4. E

    muita, keille kelpaisi seksi vaikka päivittäin?

    Mulle kelpais päivittäin. Mutta saan sitä 2-3 kertaa viikossa. Joskus rajaan sen vaan yhteen kertaan viikossa, koska parempaa se on harvemmin. Kiva nähdä toinen yltiökiihottuneena. Sekä itsekin olen silloin kiihottuneempi kun olen hieman puutteessa. Seksi on silloin niin rajua ja alkukantaista...
  5. E

    Ei onnistunut 2:seen

    No päätettiin kokeilla kakkoseen miehen kanssa. Olin hyvin kiihoittunut, ja mies suuseksissä piteli sormin peppua (ulkopuolelta), Sanoin että mitä jos kokeiltais "sinne". Mutta sattui ihan sairaasti vaikka öljyä käytimme. Miten sitä pitäis toimia että onnistuis. Pitääkö sitä venyttää vai...
  6. E

    taisin kadottaa orgasmini..

    Kerronpa omia kokemuksia. Meillä oli jokunen aika sitä, että olin itse halukkaampi osapuoli. Miehelle se oli jo pakkopullaa, ja tuli sanottua puolin ja toisin pahasti. Mä kadotin naiseuteni, ja asia kalvaa. Vaikka siitä päästiin yli ja puhuttiin asiasta. Mutta mulle nykyään orkut on tosi...
  7. E

    Kerrotaan naiset vinkkejä rakastelusta!

    Eli miten saatte hyvät orkut? Asennot? Oletteko lahnoja vai aktiivisia? Mä saan nykyään orkut seksikaupan suristimella. Sellaisella vibralla. Mietin että olenko turtunut kun normaaliseksistä ei tule hyvää oloa. Johtuuko lantionpohjalihaksista vai mistä? Tosin jos mies jaksaa nuolla niin tulee...

Yhteistyössä