Hakutulokset

  1. M

    rakenne ultra 4D jyväskylä

    Maasu: Olen menossa vasta 14.2. ja Carl-Mikael Löfhjelm tekee, on todella pätevä mies (suomenruotsalainen) toinen joka niitä tekee on Jaana Kröger, hyvä myös. Klaava: Kuinka paljon teille jäi maksettavaksi? Kiitos tuhannesti tidosta!! Onko muilla kokemusta?
  2. M

    rakenne ultra 4D jyväskylä

    Moi!! Kysyisin teiltä jotka olette käyneet terveystalolla 4D ultrassa rakenne ultrassa että saitteko sieltä sen dvd:n mukaan vaikka olikin rakenne uä? Soittelin sinne ja varasin ajan mut vastaanoton täti ei osannut varmaksi sanoa? Osaako kukaan auttaa?
  3. M

    haluaisin tietää monellako ivf hoito on onnistunut!!!

    Moi!! Meillä takana 2vuotta lapsettomuutta ja yksi luomu keskenmeno.Mulla lievää endometrioosia. Meille tehtiin kolme inseminaatiota tuloksetta. Nyt menossa rv 14 ensimmäisen ivf:n tuoresiirrosta. Tsemppiä ja hyvää uutta vuotta!! :heart:
  4. M

    vihlaisut alapäässä

    Kiitos tuhannesti kaikille vastanneille. Itsekkin mietin olisiko kyseessä vain "kasvukipuja" mutta säikähdin kun lääkäri ei neuvolassa osannut vastata kysymykseeni. Toivotaan että kaikki menee loppuun asti hyvin!! Tsemppiä myös teille loppu odotukseen ja hyvää uutta vuotta! :flower:
  5. M

    vihlaisut alapäässä

    Hei!! Olen rv 14 ivf hoidon tuloksena. Minulla on lievää endometrioosia joka ilmeisesti haitannut raskaaksi tuloakin. Nyt minulla on muutamana viime viikkoina alkanut tuntua vihlaisuja emättimessä joihin neuvolalääkäri ei osannut ottaa kantaa. Onko kenelläkään ollut vastaavaa tai tietoa mitä...
  6. M

    Hoidot syys/lokakuussa

    Onneksi olkoon hienosti onnistuneesta kasvattelusta ja siirrosta!! Meillä kans ensimmäinen ivf ja siitä tuoresiirto kaksi viikkoa sitten onnistuneesti takana. Meille ainakin sanottiin et ihan normaalia elämää tulisi viettää plussa testiin saakka, mut ei varmaan ole hyväksi humalaa ottaa. Minä...
  7. M

    Lokakuun inssipiinailijat

    Te jotka olette käyttäneet puregonia kasvattelussa, minkälaisin annoksin? toivottavasti joku voisi vastata!! Kiitos!!
  8. M

    Auttakaa, asthenozoospermia

    Kiitos vastauksesta Ulpulummukka!! Oliko teillä normaalimäärä siittiöitä? onko muilla kokemusta? Kiitos!!!!!!
  9. M

    Auttakaa, asthenozoospermia

    Moi!!! Please pikaista vastausta mitä hoitoja tehdään kun kyseessä asthenozoospermia (eli alentunut liikkuvuus spermassa). Kiitos tuhannesti jos joku viittisi auttaa hädässä!!!
  10. M

    2 IVF elo/syyskuu

    Sara80: Luget sisältää progesteronia, ei hcg:tä joten niitten ei pitäisi testin tulokseen vaikuttaa. Toivotaan että viiva testissä voimistuu!!! Tsemppiä!! Olisi mukava saada tähän pinoon lisää plussia!!! Omaa napaa: Eli kävimme nyt suunnittelu käynnillä ja nyt odottelemme vain vuodon alkua...
  11. M

    2 IVF elo/syyskuu

    Minäkin palailen palstalle kesän tauon jälkeen. En tiedä muistaako kukaan minua mutta olen pyörinyt inssipinoissa keväällä. Nyt olisi edessä ensimmäinen ivf ja kyllähän jännittää!! Meillä suunnittelu ensi viikolla joten tarkkaa aikataulua ei vielä tiedetä. Vaikuttaako ovulaation osuminen...
  12. M

    Eka IVF

    Minäkin palailen palstalle kesän tauon jälkeen. En tiedä muistaako kukaan minua mutta olen pyörinyt inssipinoissa keväällä. Nyt olisi edessä ensimmäinen ivf ja kyllähän jännittää!! Meillä suunnittelu ensi viikolla joten tarkkaa aikataulua ei vielä tiedetä. Vaikuttaako ovulaation osuminen...
  13. M

    Suosituksia gynekologista Jyväskylässä?

    moi!! In-tiimi joo on hyvä paikka mutta myös Gyne-Praxis ja siellä Tuomo Kalliola tai Anna-Maija Rossi ovat lääkäreitä jotka tekevät sairaalalla lapsettomuushoitoja ja sitä kautta perehtyneitä lapsettomuuteen. Tsemppiä!!
  14. M

    Millon K-SKS avaa ovensa?

    Moi!! K-S KS lapsettomuuspoli aukeaa 3.9. Kannattaa soitta aikaa heti silloin!! Itse varasin ajan syksylle jo keväällä ja silloin oli jo paljon varailtu! Tsemppiä teille hoitoihin!

Yhteistyössä