Hakutulokset

  1. K

    Teinkö väärin kun en hakenut?

    Oikein teit! Hakekoon ite sitten tupakkia ku siihen on ikää!!!!
  2. K

    SÄNKY-KYSSÄRI

    Me nukutaan miehen kans parisängyssä ja kuopus nukahtaa omaan pinnasänkyyn ja esikoinen ei millään meinaa nukkua omassa sängyssä vaan nukahtaa meidän katsellessa telkkaria sohvalle ja siitä kannetaan se sit omaan sänkyyn. Joka yö sit havahdun siihen kun esikoinen on mun ja miehen keskellä...
  3. K

    Mitä ruokaa et syö?

    En syö ananasta(mehun ja limsan muodossa kyl juon mut noita palasia en!),maksamakkaraa,etanoita ja muita limaisia olioita,katkarapuja,sieniä,oliiveja,kukkakaalta,parsakaalta,kurpitsaa,silliä,rössypottuja,kesäkeittoa,kieltä,sydäntä,munuaisia ym elimiä....en keksi nyt muuta...
  4. K

    G: MINÄ HALUAN...

    Uuden sohvan,ison ja muhkean!!!Lipastoja ja lasivitriinikaapin,seinille peilejä, mattoja,lamppuja,ja et aika menisi nopeasti ja tulisi 24 päivä ja päästäisiin vihdoin muuttamaan uuteen kotiin!!!! Ja haluaisin et pysyttäisiin terveinä ja onnellisina.
  5. K

    Eroon kummisuhteesta

    Mullakin on yhteen kummipoikaan etäiset välit...ei niin et itse oisin halunnut,koitin yhteyttä pitää puhelimitse ja kävin kylässä ja pari synttärikutsuakin sain ja menin ja lahjan tietysti annoin. Mut yhtäkki se loppu. Puh numero vaihtui (uutta en saanut) kutsuja synttäreille ei...
  6. K

    Fazer ja Lontoonrae levy !!

    Voi pylly!!!Haluttaa suklaata ihan sikana ja oon koittanu olla ilman mut nyt kun hehkutatte tuota ni pitäsköhän lähtä ostaan? :p
  7. K

    ei ihme..

    Sanos muuta! :laugh: voi kilin kikulit :laugh: :laugh:
  8. K

    säilytättekö kaikki vauvan vaatteet yms.?

    Kaikki vaatteet säilytyksessä...en vaan raski luopua....ainakaan vauvan vaatteista...eihän sitä tiiä vaik viel tarvis....
  9. K

    Synttärilahjanne miehillenne

    Itse oon miehelle ostanu kellon,puhelimen,elokuvia,sormuksen ja kaulakorun,farkkuja,puseroita,hajusteita(calvin klein ja david bechamin tuoksut hyviä :p )..nyt on ruvennu autoon haluamaan navigaattoria....
  10. K

    Kuntosaleja Oulussa??!

    Mä kävin joskus tuos Hukan Ladylinessa ja sillon piti tehä joko vuoden tai kahden vuoden sopimus.Otin vuoden sopimuksen ja joka kuukausi pankkitilistä lähti 65e...
  11. K

    Tyttärestä tuli

    Paljon onnea pikkuiselle nimestä :flower:
  12. K

    Kun muuttaa omaan kotiin

    Eihän se mikään pakko oo pitää ja tosi törkeetä suuttua tollasesta,eiköhän se oo teidän päätettävissä. Me muutetaan parin viikon päästä ja ei oo aateltu mitään isompia tupareita pitää. Muuttoapureille joku ilta kahvit keitetään ja jotain pikkupurtavaa,ehkä saunaoluet nautitaan...
  13. K

    Pullaa rasvattomaan maitoon, tuleeko ihan kamalaa?

    Ihan tulee pullan makuinen =)
  14. K

    RUOKA G:

    Kalakeiton väsäsin äsken :)
  15. K

    Mitä mieltä nimestä?

    lonkku tuli mullekkin mieleen....Viljami on kiva nimi :)
  16. K

    Kukkahoroskooppisi - mikä näistä olet?

    Leskenlehti :)
  17. K

    Tehdäänpäs tällanen ketju. :)

    Lika tahroihin astianpesuainetta, esim fairya. Lähtee mansikka-mustikka-ruohotahrat,jne. myös pinttyneet. eli kylmällä vedellä huuhdellaan tahra kohtaa,sit laitetaan astianpesuainetta,hangataan vähän aikaan ja sit koneeseen.normi pesu ja puhdasta tuli. =)
  18. K

    Tee testi mikä koulu ruoka olet

    Kaalilaatikko ja lasi vettä! :laugh:
  19. K

    mikä siinä on että miehet ei osaa etsiä mitään??

    Tuo on niin tuttua!!!!! ja niin raivostuttavaa!!!!!!!arrgggg |O
  20. K

    vau'kirjan kk paketin peruutus?

    mullakin on vaan tollanen,ei mitään et pystyis tekstaamaan... no, mä lopetanki koko vaukirjan tilauksen muutenki...

Yhteistyössä