Hakutulokset

  1. Möhkis

    salkkareista

    Ainahan niihin asuntoihin tulee lisähuoneita tyhjästä :D Mekin tarvittais yks huone lisää.. :whistle:
  2. Möhkis

    tänään salkut

    Jee, niinpäs tuleekin!
  3. Möhkis

    Sotkan Pepe-parvisänky..

    noh, pääasia että me köyhätkin saadaan kivoja huonekaluja jotka miellyttää silmää. ;)
  4. Möhkis

    Sotkan Pepe-parvisänky..

    :laugh:
  5. Möhkis

    Sotkan Pepe-parvisänky..

    Onko siinä se pöytä taso hyvän kokonen? Tarttis varmaan käydä Sotkassa ihan paikan päälläkin kattelemassa
  6. Möhkis

    Sotkan Pepe-parvisänky..

    Oi hyvä hyvä!! Suunnittelin tuon ostamista, ja sopisi paremmin tytön huoneeseen just sillein että olis pöytä ja tikkaat toisella puolella ju tossa kuvassa :) tyttö ainakin innoissaan odottaa että saisi tuollaisen sängyn :D
  7. Möhkis

    Sotkan Pepe-parvisänky..

    uppista taas
  8. Möhkis

    selviytyjät tänään

    mä ihan yllätyin kun huomasin vahingossa että semmonen tulee tänään.. Ei oo vissiin kauheesti mainostettu telkassa?
  9. Möhkis

    pelottaako yellostonen räjähdys

    Huiih.. Eli siis kaikki kuollaan kylmyyteen ja nälkään.. Hrr..
  10. Möhkis

    Modet, mihin tuo nelisivuinen ketju katosi? :o

    Mikä ketju..? *utelias*
  11. Möhkis

    Sotkan Pepe-parvisänky..

    :wave:
  12. Möhkis

    pelottaako yellostonen räjähdys

    Ei pelota, kun en oo kuullut tuostakaan asiasta :D
  13. Möhkis

    Tökkiikö teillä?

    Huh, mä jo aattelin et mun koneessa on vikaa.. Tökkiikö tää palsta viel paljon? viimeks kun oon palstaillut tääl (eli pitkän aikaa sitten) tökki aika usein, mietin että vieläkö tää tökkii
  14. Möhkis

    Sotkan Pepe-parvisänky..

    Ainiin, piti kysästä, että saako tuon pöytätason ja tikkaat eri puolille laitettua?
  15. Möhkis

    Sotkan Pepe-parvisänky..

    Kiva! :)
  16. Möhkis

    maailmanloppu 21.12.20012

    En oo kuullutkaan.. En usko!
  17. Möhkis

    Sotkan Pepe-parvisänky..

    Tätä kaikki aina tolkuttaa.. Me ollaan jonkun verran Sotkasta ostettu huonekaluja, eikä viel kertaakaan oo ollu susia.. :)
  18. Möhkis

    Sotkan Pepe-parvisänky..

    Tämmönen sänky siis kyseessä..
  19. Möhkis

    Sotkan Pepe-parvisänky..

    Jakaisko joku kokemuksia siitä :) ;)
  20. Möhkis

    Jättäisitko 4- ja 6-vuotiaat 30-45min.päineen kotia?

    Riippuisi ihan lapsista.. Jotkut lapset ovat sen verran rauhallisia, että uskaltais varmaankin jättää.. Eiks 6v oo jo koulussa? Meillä oli juuri muutama viikko sitten 4v tyttö ja hänen ekaluokkalainen serkkuna kahdestaan ulkona.. Ekaa kertaa oli silloin meidän tyttö "yksin" ulkona. Luotan...

Yhteistyössä