Hakutulokset

1. A

Vyöhyketerapeutteja Helsingissä

Onko kenelläkään kokemusta vyöhyketerapeuteista Helsingin alueella? Ja lähinnä sellaisilla, jotka ovat vauvoja siellä käyttäneet. =) Pitäisi tuota 5 viikoista poikaa koittaa siellä käyttää, kun itkee niin kauheasti tuota mahaansa. :/
  2. A

***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

Onnittelut delfiinille! :flower: juuri kannatta varmaan soittaa äitipolille noista oireista. Mulla oli tässä raskaudessa alkava raskausmyrkytys, mutta vauva ehti tulla ennen kuin olisi kunnolla iskenyt päälle. Tuo proteiini pissassa on aika selkeä merkki siitä, että voisi olla...
  3. A

Kylläpäs on tullut vajaassa kahdessa päivässä paljon luettavaa! :D Onnittelut Maville pojasta! :heart: :flower: Juuri kannattaa kyllä tuo lapsivesi/valkovuotojuttu selvittää. Mutta sähän olitkin neuvolaan piakkoin menossa. Mulla alkoi tämä pojan synnytys yöllä nesteen lorahtelulla...
  4. A

Minä tulin kertomaan vauvauutisia. :D Meidän pieni poika päätti ottaa varaslähdön ja syntyi 23.3 klo 3.35. Raskausviikkoja oli 37+2, että ihan täysiaikaisena syntyi kuitenkin. Pituutta pojalla oli 49cm ja painoa 3335g. Kaikki alkoi aikalailla yllättäen, lauantain ja sunnuntain välisenä...
  5. A

Onnea Kellukka! Aivan ihana kuula vauvauutisia vihdoin! :D Ja kiitos Dooris siitä imetusliivilinkistä. Tilasin heti sieltä itelle kahdet liivit. Aika hyvät kokotaulukot oli ja kun vielä palautus- ja vaihto-oikeus on niin tilasin heti sieltä. Tuosta kokoarviosta oli puhetta. Mulla eilen...
  6. A

Täälläkin oli neuvolalääkäri aamulla, mutta eipä hän sen enmpi sitten mua tutkinut vaan laittoi päivystyslähetteen äitipolille. Oli verenpaineet korkeat ja valkuaista pissassa 2+:lla. Siellä ä-polilla menikin sitten tyylikkäästi koko päivä, kun siellä oli muutama muukin apua tarvitseva...
  7. A

Heipä hei kaikille tosi pitkästä aikaa! :D Meillä muutto ja melkein kuukauden nettikatkos takana ja ihanaa on ollut lukea teiän muiden juttuja! Etenkin nämä synnytyskertomukset ovat kyllä jotenkin niin ihania lukea! Tännepä omaan napaan ei mitään ihmeellistä kuulu. Vatta sen kun kasvaa ja...
  8. A

suositelkaas YHDISTELMÄVAUNUJA!

Minä liputan myös noiden duo edgejen puolesta! :D Aivan loistopelit olleet ja mielestäni hintansa arvoiset. Vaikka siis ovat kyllä ihan törkykalliit, niin kuin monet muutkin vaunut nykyään. :whistle:
  9. A

***Huhti-Hiput 2008 Tammikuussa***

Jospas minäkin pitkästä aikaa jotain rustaisin. Päivittäin kyllä käyn lukemassa, mutta oma kirjoittelu jäänyt vähiin. :ashamed: Ensiksi Tilsulle kiitokset uudesta pinosta! Ja tervetuloa viola78 mukaan! Omaan oloon ei sen kummempia kuulu. Paitsi että ihan kauheasti on ollut nyt noita...
  10. A

***Huhti-Hiput 2008 Joulukuussa***

malttamaton minä oon samoilla linjoilla anuun81 kanssa, aivan loistavat vaunut olette ostaneet. Meillä on tummansiniset tuollaiset -06 vuoden mallia. Ja ovat olleet aivan huiput! Ja eivä olleet lainkaan kuumat vaikka kesähelteillä vauva siellä olikin. Vishy tuo näyte, joka sulta otetaan on...
  11. A

***Huhti-Hiput 2008 Joulukuussa***

Otanpas minäkin osaa tuohon raskausarpi keskusteluun. Mulla aivan samat kokemukset kun anuulla. Rasvasin vattaani läpi esokoisen raskausajan ihan tosi tunnollisesti, mutta juuri tuolloin kun oli rv 35 suunnilleen, tuli aika ikävät punaiset viirut mahaan. Silloin mulle myös sanottiin että...
  12. A

***Huhti-Hiput 2008 Marraskuussa***

Mä aina onnistun noitten tummennuksien kanssa säätämään... Anteeksi! :snotty: :snotty:
  13. A

Heippa täältäkin pitkästä aikaa! Ollaan nyt reissussa mummulassa, mutta oli pakko tulla kertomaan teille eiliset ultrakuulumiset. Oltiin eilen siis rakenneultrassa ja kaikki oli onneksi hyvin! Meillekin näyttäisi olevan pieni poika tulossa. Aika selvältä kyllä näytti jopa omaan silmäänkin se...
  14. A

Tervetulotoivotukset täältäkin uusille! Ja onnittelut kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille! :flower: Aikas poikavoittoinen huhtikuu ilmeisesti tulossa. Aika monille on ultrissa kerrottu sukupuoli, silloin kun esikoiselta olin Kättärillä rakenneultrassa niin ei kerrottu. Ja nyt...
  15. A

sofku kiitos hirveästi, kun aloitit meille marraskuun kunniaksi uuden pinon! =) Joku kyseli liikeiden tuntemisesta tuolla lokakuun pinossa, mutta en nyt kuolemaksenikaan muista että kuka. :ashamed: Mutta mulla on nyt toinen raskaus menossa ja viikkoja tänään 16+5 ja en ole tähän päivään...
  16. A

***Huhti-Hiput 2008 Lokakuussa***

vuotaraaputin aivan superihana haalari sulla suunnitteilla! Voi kun itekin sais joskus jotain tuollaista aikaiseksi. :whistle: sh07 ootte varmasti tehneet hyvän vaunuvalinna! Meillä on esikoiselle ostettu nuo Emmaljungan Duo edget -06 vuoden mallia. Ja olivat niin loistavat pelit, että onpas...
  17. A

Syitä minkätakia synnytyksesi on käynnistetty? Rv?

Raskausmyrkytyksen vuoksi käyynistys aloitettiin rv 39+1, tyttö syntyi sitten rv39+3.
  18. A

Huomenia kaikille! Taas on vierähtänyt muutama päivä edellisestä kirjoittelusta. äitipeikko mulle sanottiin neuvolassa, että 12 viikon jälkeen saa rautaa syödä ihan huoletta. Ennen 12 viikkoa sitä ei suositella siksi, kun se kuulemma kuitenkin luetaan lääkkeeksi ja kaikkia ylimääräisiä...
  19. A

Jospa minäkin pitkästä aikaa jotain kirjoittaisin. Meillä on ollut tässä useamman päivän nettikatkos niin on jäänyt vähiin tämä netissä luuraaminen. :whistle: Iho-ongelmia tuntui olevan muillakin. Mulla on ihan järkyttäviä kunnon "patteja" tullut kaulan ja dekolteen alueelle. Ne on tosi...
  20. A

Heti omaan napaan, mutta täälläkin on nyt käyty siinä np-ultrassa ja kaikki oli hyvin! Tuli kyllä niin onnellinen ja helpottunut olo, kun kauheasti jännitin tuota ultraa. La muuttui 4 päivää aikaisemmaksi eli on nyt 11.4. Niskapoimun mitta oli 1,7mm, eli enemmän kuin monella muulla täällä, mutta...

Yhteistyössä