Hakutulokset

1. A

***Huhti-Hiput 2008 Lokakuussa***

Heippa kaikille! Tulin juuri neuvolasta ja kaikki oli hyvin. Vaavin sykettä kuunneltiin ekaa kertaa ja siellä se jumputti 170 hujakoilla. :heart: Keskiviikkona sitten se eka ultra ja vähän jo jännittää että onko kaikkihyvin. Esikoinen 1v2kk oli mukana ja hällä ollut pään kasvu liian nopeaa...
  2. A

Huhti-Hiput 2008

No täällähän on sitten aika monta heinäkuisten 06 äitejä, kun Heililläkin on sellainen! :D Pulttis kyseli edellisten syntymäviikoja. Meidän esikoinen ja siis tällä hetkelllä ainoa, syntyi rv 39+3 käynnistettynä raskausmyrkytyksen takia. Synnytys kesti suunnilleen 10 tuntia, miten se nyt...
  3. A

Huhti-Hiput 2008

marika75 kannatta soittaa neuvolaan ja kysyä, että täti on varmasti muistanut lähettää ne paperit eteenpäin Kättärille tai NKL:lle. Mulla oli täti unohatnut laittaane eteenpäin ja nyt viikolla rv 11+3 sain ensi viikolle rv 12+4 ajan ultraan. Se ultra tosiaan pitää tehdä viimeistään 13+6, että...
  4. A

Huhti-Hiput 2008

Suppis76 oliko sulla millä viikoilla tuo keskenmeno? Nyt "iski paniikki", että jos se streptokokki voi sellaista aiheuttaa. :snotty: Mä ihmettelin, kun sitä nyt jo alettiin hoitamaan, kun oon aatellut, että se sitten synnytyksessä voi olla vaarallinen vauvalle tai aiheuttaa ennenaikaisen...
  5. A

Huhti-Hiput 2008

heippa kaikille! enpä olekaan pitkään aikaan mitään kirjoitellut, kun ei oikein mainittavaa ole ollut. Ihania vatsoja teillä heili ja Tilsu! näyttää kyllä jo ihan oikealta vauvamahalta. Mulla ei sellaista vielä kyllä ole, omaa löllyä vaan ja jotenkin turvottaa etenkin illalla paljon. Joku...
  6. A

Huhti-Hiput 2008

Voi Niksuliini :hug: ja voimia teille paljon! En oikein mitään osaa edes sanoa. Kuukatrille ihan kauheasti onnea, aikamoinen yllätys varmaan! =) Äitipeikko kyseli tuplarattaista. meillä tulee ikäeroa hieman vajaa 1v9kk lapsille ja oon kyllä ajatellut vakaasti hankkia tuplat. Tuo tyttö...
  7. A

Huhti-Hiput 2008

Nostoa vaan, kun oltiin pudottu toiselle sivulle. :whistle: Niin tuosta pahoinvoinnista ja lapsen sukupuolesta. Mulla oli ekasta (tyttö ) tosi paljon pahoinvointia. nyt tästä toisesta ei ole ollut minkäänmoista pahoinvointia. kysyin asiaa neuvolalääkäriltä niin hän sanoi, että sillä ei olisi...
  8. A

Huhti-Hiput 2008

Jospas minäkin jotain oitkästä aikaa raapustaisim. Ensiksi :hug: tinkattarelle ja voimia! Ja sitten omaan napaan. Mä oon niin kauhean onnellinen, kun tulin juuri neuvolalääkäriltä. Sain sinne ajan, kun mulla on nyt vajaan viikon ollut väliin kirkasta ja väliin ruskeampaa vuotoa ja väliin...
  9. A

Huhti-Hiput 2008

heti omaan napaan, mutta saas nähdä kuinka täällä käy. Oon jo kyllä vähän ounastellutkin, että onkohan kaikki hyvin, kun ei ole ollut yhtään mitään raskausoireita. Ja kun esikoisesta niitä oli kyllä riittämiin. Tänään nyt illan on vuodellut ihan kirkasta veristä vuotoa. Ei nyt maata mullistavan...
  10. A

Huhti-Hiput 2008

Hei vaan täältäkin kaikille! Ja tervetuloa uusille! Jopa73:lle :hug: ja toivottavasti saatte uuden plussan pian. Olin tänään esikoisen kanssa neuvolassa ja varattiin mulle eka aika 7.9. Nyt jo vähän juteltiin kaikesta ja terkka sanoi mulle, että oon ihmeen virkeän ja hyvävointisen näköinen...
  11. A

Mikä päänympärys teidän 1-vuotiailla?

10kk iässä mitta oli 47.7, eli 1,5cm on kasvanut edellisestä kerrasta eli 3kk:ssa. Nyt 1-vuotis neuvola oli kun tyttö oli 13kk.
  12. A

Mikä päänympärys teidän 1-vuotiailla?

Tulin juuri neuvolasta tytön 1-vuotis tarkastuksesta. Päänympärys oli 49.2 ja se oli kasvanut liikaa. Terkka kyllä uskoi kaiken olevan kunnossa, mutta saatiin ylimääräinen aika 15kk kohdalle. Mutta josko jaksaisitte kaivaa neuvolakortin esille ja katsoa oman lapsenne mitan? =) alkoi vaan...
  13. A

Huhti-Hiput 2008

Onpas tänne tullut paljon tekstiä sitten eilisen! :D Ja ihana lukea monia hyviä ultrauutisia. Ja sitten on ollut niitä huonojakin uutisia, voimia teille! :hug: mussu81: mä sain tuota ataraxia viime raskaudessa, kun jouduin olemaan sairaalassa useampaan kertaan raskausmyrkytysoireiden...
  14. A

Mitä maksaisit itkuhälyttimestä? Ja kokemuksia kiitos onko tarpeellinen

Minä suosittelen myös lämpimästi itkuhälyttimen hankintaa. Me asutaan kerrostalossa, ja kun vauva nukkuu parvekkeella niin ei tarvihte koko aikaa kytätä sinne. Kun ei sieltä kuitenkaan niin hyvin äänet kuulu sisälle. Itkuhälytin ollut vuoden verran joka päivä meillä käytössä. =) Lisäänpäs...
  15. A

Voiko 1-vuotiaalla olla huuliherpes?

Siinäpä se kysymys olikin. meidän 1-vuotiaalla tytöllä on huulessa aika pieni, mutta ihan herpeksen näköinen rokahtuma. Se ei kyllä lasta ole vaivannut (ainakaan en ole huomannut) mitenkään. Asia vain mietityttää, joten onko kenelläkään kokemusta asiasta? :snotty:
  16. A

Huhti-Hiput 2008

Tervehdys täältäkin pitkästä aikaa! oon käynyt lueskelemassa, mutta kirjoittelu on jäänyt vähälle. :ashamed: Kiva kun meitä tulevia huhtikuun äitejä onkin jo aika monta täällä. :D Täällä on alkanut nyt armoton väsymys ja kuvotus. Joka päivä tulee tuon esikoisen 1vee kanssa nukuttua...
  17. A

Huhti-Hiput 2008

Minäkin liittyisin mukaan huhti-hippuihin. Plussasin toissailtana ja kait sitä pikkuhiljaa täytyy alkaa uskoa, että meille on tulossa toinen lapsi. Esikoistyttö täytti heinäkuussa 1 vee. Laskettu aika laskurilla olisi 15.4.08, mutta kuukautiskierto on ihan mitä sattuu niin saas nähdä mihin...

Yhteistyössä