Hakutulokset

  1. T

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    Heippa! Tulin vaan ilmoittamaan, että kuukautiset alkoivat eilen ja tänään siis kp 2/25-26. Ovistesteistä ei ollut apua, en ovuloinut. Odotan kunnes Terolut kuurini loppuu (eli kesäkuuhun saakka) ja menen sitten uudestaan lääkärille. Toivottavasti silloin jo tekevät jotain tutkimuksia... En...
  2. T

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    Hyvää ystävänpäivää kaikille! Lissulille isot onnittelut :flower: Mä oon kyllä nähnyt unia lapsen saamisesta joskus. Viime yönä näin, että ovistikkuun tuli toinenkin viiva. Mutta ei oo oikeesti tullut vaikka 7 pv oon testannut. Vain hyvin hyvin haalea viiva joka kerta. Kuuluukohan sen viivan...
  3. T

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    Tilasin ovistestejä, aamulla testasin eka kertaa. Ei tullut toista viivaa ainakaan vielä. Jatkan testaamista... Haleja kaikille! :hug:
  4. T

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    Hirmupaljon onnea plussanneille! Mulle voi vaihtaa kiertopäiväksi 1/25-26. Täti tuli kylään tänään rytinällä alavatsakipujen kanssa. Kuukautiset onneksi säännöllistyivät Teroluteilla jos tästä jotain positiivista täytyy etsiä. Ja kasvojen iho parani. Unico: toivottavasti saat tikut pian...
  5. T

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    Ja mulla kp 6. Nyt kai voi listaan laittaa 6/25, kun kierto lyheni 25 päivään? Saa nähdä miten nuo Terolutit auttaa lapsihaaveissa. Ainakin niiden avulla kuukautiskivut jäivät pois! Elämäni ensimmäiset kivuttomat kuukautiset! =) Nyt vaan ootteleen josko pian tärppäis...
  6. T

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    Tervetuloa Lissuli-81! Tänään alkoi menkat. Osasinkin niitä odottaa, kun viimeisen Terolut tabletin otin keskiviikkona. Kiertopäiviä 25! Terolut siis auttoi lyhentämään pitkää kuukautiskiertoani. Alavatsaa vähän nippailee. Kuukautiskipuja on ollut aina. Nyt katson, tuleeko niitä Terojen...
  7. T

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    Oikein hyvää uuttavuotta kaikille! Meillä miehen kanssa kolmas uusivuosi yhdessä. Perinteeksi on tullut valaa uuden vuoden tinaa. Tänään tein pelmenejä, olivatkin tosi hyviä! Terolut kuuri vielä käynnissä, 2 tablettia jäljellä. Sitten alkaa odottelu, josko kierto edes säännöllistyisi...
  8. T

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    Mulla kiertopäivä 12/55-63 menossa. Viimeiset kuukautiset jäivät kyllä tulematta. Pieni vihlaisu vain ja vähän verta. Lääkäri sanoi, että näyttää siltä, että kuukautisten olisi pitänyt tulla, mutta jostain syystä eivät tulleet. Johtui kai stressistä. Lääkäri laski siitä Terolut kuurin...
  9. T

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    Oon 25 (kohta 26), mies 30 ja ekasta vauvasta haaveillaan. Diane Novat jätin pois kesäkuussa. Siitä asti kuukautiset tulleet n. 2kk välein vain. Eilen kävin gynellä ja sain Terolutit kk kiertoa säännöllistämään. Aloitan ne jouluaattona. Voisin siis liittyä joukkoonne! Plussaonnea kaikille...

Yhteistyössä