Hakutulokset

  1. äippä78

    vauva kieltäytyy toisesta rinnasta, kuinka käy maidon tuotannon?

    Hei! Meillä poika (kohta 10kk) on kokonaan kieltäytynyt toisesta rinnasta n. kolmen viikon ajan. Pohdin tässä että kun toinenkin rinta tuntuu nyt aika tyhjältä, ja poika hermostuu monesti kun herumaan ei ala heti, että kuinka käy maidontulon kun toisesta tissistä ei syötetä tai pumpata...
  2. äippä78

    vauvan kielessä musta läiskä, onko kenelläkään tietoa mikä voisi olla?!

    Huomasin eilen, että 6,5 kk ikäisellä vauvalla oli kielessä jotain mustaa. Ensin luulin, että hänellä oli joutunut minun tumma hiukseni suuhun, koska lähinnä siltä se näytti. Eli koko kieli ei ole musta, mutta keskellä kieltä on sellainen epämääräinen läiskä. vaikea siis huomata, enkä sen vuoksi...
  3. äippä78

    Apua yösyöttöjen lopettamiseen ja tassuhoidon aloittamiseen

    Tassuhoidon periaatteet on minulle selviä, mutta muutamia ongelmia on mihin toivoisin "kokeneilta" apua :) Meillä poika on nyt reilu 6kk ja yösyötöt on ollut ongelmana kolmikuisesta lähtien, jolloin aloitti tiheän syömisen yöllä (n. kahden tunnin välein, välillä tunnin välein). Välillä sain...
  4. äippä78

    Röyhtäytätkö vauvan yösyötön yhteydessä?

    Siinäpä se kysymys... tässä vähän taustaa, miksi kyselen: minä en ole koskaan röyhtäyttänyt yöllä, koska vauva nukahtaa rinnalle. Vauva on nyt 4kk, mutta noin kuukausi takaperin aloitti "tiheän imun kauden" öisin eikä ole sitä vieläkään lopettanut. Syö myöskin päivällä runsaasti ja usein (1h-...
  5. äippä78

    milloin vauva ekaa kertaa hoitoon ja syöttövälien pidentämisestä

    Heippa vaan kaikille! pohdiskelin vaan tässä kun olis juhlat tulossa ja poika hiukka alle neljän kuukauden, että miten pieninä ootte muut jättäny lapsen hoitoon? Poika ollut täysimetyksellä, annettu muutaman kerran tuttipullosta, että huolii myös sen. Esikoisen kanssa kun kävi niin, että ei...

Yhteistyössä