Hakutulokset

  1. LowRider

    Katsokaas mitä mä näin eilen *kuva*

    töissä, kun ajelin tuol pitkin maakuntia :D
  2. LowRider

    Nyt mä löysin uudet aluvanteet mun autoon... *hih*

    eiks ookki ihQ:t? :D :xmas:
  3. LowRider

    Vanhempi koiramme.... *onnellinen loppu*

    ...teki tuttavuutta sunnuntai-illalla jonkin "pömppiäisen" kanssa :| josta johtuen kuono paisui yön aikana kuin pullataikina kolminkertaiseksi :o onneksi saimme heti maanantai-aamulla lääkittyä hänet kyytabletilla ja iltaan mennessä kuono oli jälleen parantunut normaaleihin...
  4. LowRider

    Saanko esitellä *ihQ*

    talomme uusimman asukin. Hän on asustanut meillä kolmisen viikkoa nyt :heart: .
  5. LowRider

    Varmaan miljoona ja viis kertaa kysytty, mutta silti... *laihdutus*

    ...kysyn :wave: Onko kellään kokemuksia Nutrilett Quick start -tuotteesta laihdutusapuna? Toimiiko vai onko täysin humpuukia. Olen valmis heivaamaan karkit, sipsit, limsat ynnä muut ja lisäämään liikuntaa, jotta saisin muutaman kilon pois.
  6. LowRider

    Ideoita kaipaa hän *pukeutumisesta*

    :wave: pitkästä aikaa! Juu, eli mul ois täs lähitulevaisuudes 80-luvun teemabileet ja nyt täytyis keksiä, et mitä laitan päälle :whistle: Että ideoita rohkeasti kehiin :D Jotain vähän juhlavampaa sais siis olla....
  7. LowRider

    Voisko joku ystävällisesti kertoa minulle (Turkulaiset...)

    Että onko Turussa vielä se tatska/lävistysliike kuin Smirnoff-tattoo? :wave: Sijaitsee/sijaitsi osoitteessa Tampereentie 22, mutta kun olen ajanut ohi, niin näyttäisi liiketila olevan tyhjillään.. :o Vai olenko katsonut väärin/väärää rakennusta :whistle: ? Tietääkö joku? Ja millainen paikka...
  8. LowRider

    Mietteitä tänään....

  9. LowRider

    Turkulaisia paikalla?

    Oletko käynyt Tampereentie 22 sijaitsevassa lävistys/tatuointiliikkeessä? www.smirnoff-tattoo.fi Oletko ottanut siellä lävistyksen/tatuoinnin? Tai uskaltaisitko ottaa...? Ei ainakaan olisi hinnoilla pilattu... :whistle:
  10. LowRider

    Uudistunut meitsi *turhis*

    mulla oli pidennykset 8 kk :D nyt kävin ne otattamassa pois ja vähän uudistin hiusväriä samalla... omat hiukset kasvaneet aikas hyvin pidennysten kans... :whistle:
  11. LowRider

    Mä todella haluaisin.... *turhis*

    kiilakorkonilkkurit... :p onkos teillä ja millaisia?
  12. LowRider

    Että mä olen taitava.... *turhis*

    hain tuossa aamupäivällä itselleni lääkekuurin, kun puski keuhkoputkentulehduksen päälle ja sain siihen päälle myös kolmioyskänlääkettä... nooh asiaan :xmas: laitoin ruokaa (laatikkoa) ja olin ottanut sen jo hellan päälle jäähtymään. kun mies ei vielä ehtinytkään syömään, päätin laittaa...
  13. LowRider

    Kertokaas mulle.... *tapahtuipa tuossa kylällä*

    että mikä hitto siinä on, että ihmisen on pakko tunkea auton rattiin kännispäiten |O näin tänään yhden auton tuossa kylällä, oli ajanut liikenteenjakajaan ja siitä siirretty tienreunaan... oli kuulemma ollut äiti-ihminen matkalla hakemaan lapsia hoidosta... :attn: oli ensin ajanut...
  14. LowRider

    Biisiklassikko perjantain kunniaksi *tämä rulaa*

    http://www.youtube.com/watch?v=eEOZA2k3Plw&feature=related Ramones - Pet sematary ja sama suomeksi ;) http://www.youtube.com/watch?v=9sc6MI1sAqs&feature=related Pojat - Lemmikkihautuumaa :D
  15. LowRider

    Kissa pihalle (miehen kertomus) *sähköposti toi*

    Olimme pukeutuneet ja valmiit lähtemään kutsuille. Yövalo ja puhelinvastaaja olivat päällä, peitimme papukaijan häkin ja laitoimme kissan takapihalle. Soitimme taksin, joka saapuikin pian. Avatessamme etuoven kissa livahti sisälle. Emme halunneet kissan olevan sisällä, koska se yritti aina...
  16. LowRider

    Kaikille joilla on tai sit ei oo lapsia.... *sähköposti toi*

    tää on varmaan tosi vanha juttu ja ollut täällä miljoona kertaa, mutta halusin laittaa teidän torstai-illan piristykseksi, koska tää on niin TOTTA :xmas: Tämä viesti on niille, joilla on lapsia, jotta voisivat nyökytellä tietävästi niille, joilla ei ole lapsia, jotta tietäisivät varoa...
  17. LowRider

    Hyvin alkoi tämäkin päivä....

    olin aamulla lähdössä liikenteeseen... laitoin hiukset ja ajattelin lakkaa niihin suihkuttaa... juu, ihmettelin, että miksi ei kiinnitä ollenkaan.. olin sitten ottanut deodoranttipullon käteen ja suihkin sitä hiuksiin... :whistle:
  18. LowRider

    Mystinen juttu... *hmm*

    en oikein ymmärrä, mitä on tapahtunut, mutta näin kävi.... eilen illalla otin kaulakorun pois saunaan mennessä ja laitoin sen kirjahyllyyn (olen täysin varma tästä, koska laitan aina sen kirjahyllyyn, kun otan sen pois). aamulla en sitä kuitenkaan löytänyt kirjahyllystä enkä muualtakaan...
  19. LowRider

    Nimpparionnittelut mulle....

    ... ja muille tänään nimppariaan viettäville :D http://www.youtube.com/watch?v=GibLntdLiJA Dizzee Rascal - Dance Wiv Me
  20. LowRider

    Olen melko varma, että.....

    meidän koira ei ole koira, vaan kissa tai kenguru tai apina tai joku muu.... :whistle:

Yhteistyössä