Hakutulokset

  1. R

    Onko kokemuksia?

    Pakko tulla tänne kysymään josko täällä olisi jollain tietoa. Tuli netistä vastaan tällaiset: http://kauppa.perhelahjat.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Perhelahjat/Products/20018/SubProducts/20018-0001 Muistan kyllä kun Saksassa olin au pairina niin noita koruja näin lapsilla, mutta...
  2. R

    saatteko te muut "sätkyjä"kun aina kaikkien olisi saatav vauvanne syliin?

    Musta on IHANAA että esim. äitini pyytää vauvan syliinsä että mä saan syödä rauhassa. Mä saan arkena ihan tarpeeksi syödä jäähtynyttä ruokaa yhdellä kädellä. On luksusta kun saa syödä rauhassa ja lämmintä ruokaa. Mä annan muutenkin mielelläni vauvan toisten syliin. Mä kerkeän sitä kyllä...
  3. R

    Mihin esikoinen kun toinen synnytys alkaa?

    Meillä esikoinen meni ystävälle 10 kilsan päähän hoitoon kun lähtö tuli. Jos ystävälle ei olisi sopinut, niin ei olisi auttanut muu kuin synnyttää yksin, niin tylsää kuin se olisikin ollut.
  4. R

    Tilasin kotidopplerin

    Se todellakin on pienestä kiinni, koska eihän rv12 sikiö ole pääperämitaltaan kuin reilut viisisenttiä pitkä... Sellainen pääsee vielä tosi hyvin karkuun.
  5. R

    Tilasin kotidopplerin

    Kappas. Heti kun sanoin, ettei hinnoissa ole suuriakaan eroja, niin huomasin että kuuntelevauvaa oli nostanut hintoja. Että kyllä niillä nyt on sitten eroa. :whistle:
  6. R

    Tilasin kotidopplerin

    Hormonihirviölle: Kokeiltiin kaverille tuota doppleria joskus viikolla 11 ja 12 eikä saatu ääniä kuulumaan, ei millään. Ultrassa kävi sitten ilmi että istukka on tuossa edessä eli se esti niiden äänien kuulumisen alussa. Kokeile vähän sivusta ja pyörittele sitä anturia, mulla se auttoi joskus.
  7. R

    Tilasin kotidopplerin

    :attn: Muistakaa muuten tilata sitten samalla sitä ultraäänigeeliä, ilman sitä ei oikein vörki. :) Me tilattiin just tuolta perhelahjoilta ja hyvin se on toiminut. Nyt varsinkin loppuraskaudesta on tullut käytettyä taas useammin sitä. Mä en tiedä kuinka aikaisin äänet olis kuulunut...

Yhteistyössä