Hakutulokset

  1. L

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

    en oo vähään aikaan taas ehtiny käydä ku on vuorokaudessa 8h kouluu, 8h töitä ja sit nukun 8 h:) vähän liioteltuna mut kummiskin:) tiistaina lääkärineuvolla ja saadaan kuunnella sydänääniä ja perjantaina ultra!! vihdoinkin! mies ei oo vieläkään palannut eiliseltä ryyppäysreissulta, toki...
  2. L

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    koulu alkoi maanantaina ja olin ihan poikki sen jälkeen...se on kyl aika uuvuttavaa saada niin paljon tietoa kerralla :) minulta otettiin verikoe heti ensimmäisellä neuvolla käynnillä ja siitä ne sit määrittää mun veriryhmän ym... mul on ultra vasta 24.9...:( en jaksais odottaa niin kauan mut...
  3. L

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    pari päivää sit alko väsymys kunnolla mut samaan aikaan pahoinvointi on taas sit vähentyny:) en tiedä kumpi on pahempi..neuvola meni hyvin ja sain ihan kivan neuvola "tädin" joka oli aika nuori mikä oli ihan hyvä juttu.en kyl tiennyt et se eka käynti kestää niin kauan ku oltiin siel reilu 1,5h...
  4. L

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    neitikevät :hug: oon tosi pahoillani...koita jaksaa!!
  5. L

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    en oo pahemmin jaksanu käydä sivuilla ku en jaksa paljon muutakaan tehdä..:) paitsi raahautua töihin:) eka neuvola tänään....toivon et saan kivan neuvola tädin ku siel kummiskin tulee käytyyn aika paljon:) ikää mul on 20v..
  6. L

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    minut voi lisätä listalle:) la 28.03.2008 ja esikoinen tulossa =)

Yhteistyössä